Replies on Comment by חיים ארנסטר

  1. לאה הופמן
    תודה על התגובה היפה והמחכימה! אתה צודק לגמרי. מה שכן, אם אתה אומר שהוא הפסיד כמה מליון שקל איך אתה אומר שהוא לא שילם שקל על פרסום?? הוא בחר ערוץ פרסום מסוים ומעולה לקהל יעד, אבל שילם על זה בכסף מלא ובידיעה גמורה שזה הוצאה לכל דבר. יש המון רעיונות ואפיקי פרסום כל עסק צריך לבחון מה נכון לו. מסכימה מאוד מאוד לגבי מה שכתבת על פרסום בלי למדוד.
  2. לאה הופמן
    רק דבר אחד אני חולקת עליך, תקציב פרסום של עסק בתחילת הדרך שאנשים לא מכירים יכול להיות גדול מ5%, שוב שכל עסק יעשה את החשבון שלו כמה הוא רוצה לגדול, ותלוי מה סך ההכנסות. שמעתי אישית מכמה בעלי עסקים מצליחים, (עם חלק אני מתעסקת באופן אישי) שכדי לפרוץ בגדול הם החליטו להגדיל את סך הוצאות הפרסום ל30%-40% ! זה לא הגזמה אם זה מצדיק את ההוצאה ומחזיר את הכסף בפי כמה. כמובן שהכל צריך להעשות בשיקול, ביישוב הדעת ולא בפזיזות, אבל מאוד קשה ולהיות גדולים מ5% הוצאות.. שלא נדבר על מי שמוציא פחות מ5%... בהצלחה!!
    קלרינט מודה על התגובה.
  3. חיים ארנסטר
    אכן כתבתי לעסק קיים. עסק חדש זה חלק מעלות ההקמה ואז זה תוכנית שיווקית להקמה בלי קשר למחזור המכירות. לגבי רמי לוי צודקת הכוונה שזה שילם את עצמו מייד בגידול המחזור
    לאה הופמן מודה על התגובה.
  4. לאה הופמן
    בדיוק. צודק לגמרי!! ניסחת את זה מעולה. תודה על התגובות המחכימות!
    חיים ארנסטר מודה על התגובה.