Replies on Comment by miri

  1. לאה הופמן
    השקעה של חצי עמוד לא בולט לעסק שלא מכירים פעם בשבועיים או חודש לדעתי האישית לא נראה לי מספק. את יכולה כמובן לחלוק עלי :) וכמובן שאני לא מתכוונת להשקיע 50,000, ממש לא. אבל השקיעו בסחורה 85,000 שח לפחות עוד כמה אלפים בפרסום שיגרום לאנשים להכיר את העסק, לרצות לקנות.
    חיים ארנסטר ו-נעמה :) מודים על התגובה.
  2. חיים ארנסטר
    הנרי פורד שהמציא את תורת הייצור המהיר (סרט נע) אמר פעם שאם היה לו תקציב 100$ (בזמנו זה היה שקול לעשרות אלפי דולרים היום) להשקיע ברכב חדש הוא היה משקיע 10 ברכב ו90 בפרסום והקידום שלו... שימו לב מוצר חדש... רעיון חדש... חנות חדשה... חיבים להשקיע הרבה יותר בפרסום מאשר במוצר עצמו... ברור שהמוצר נועד לענות על צורך מסויים ולכן הוא חייב לעשות את מה שאמרנו שהוא יעשה... אבל ברגע שהמוצר פעיל (יש חנות המוצר מוכן לשיווק וכדו') 1
  3. חיים ארנסטר
    חייבים להתחיל להשקיע את כל המאמצים והאנרגיה שהפתרון שאני מציע יהיה מוכר לאותם אנשים שיש להם את הצורך בזה לדוגמא רציתי לפתוח חנות לבגדי ילדים בסגנון מסויים כי אני מאמין שהסגנון הזה יהיה מבוקש ובדקתי את השוק שאכן באזור שאני פותח יש את האנשים שרוצים מוצר כזה וכו' וכו' וכו' וכבר גמרתי את כל ההכנות לחנות:) או שהחנות כבר קיימת אני חייב לספר לאנשים שעבורם עשיתי את זה שהנה הגיע הפיתרון לבעיה ולצורך שלכם ובכדי לספר את זה אני חייב להשקיע כסף זמן אנרגיה מאמץ בקיצור הכול 2
    לאה הופמן מודה על התגובה.
  4. חיים ארנסטר
    אז אני יכול לעמוד מחוץ לחנות ולתת לאשנים לטעום אם מדובר במוצר מזון אני יכול לתת לאשנים לנהוג על הרכב אם מדובר ברכב חדש וכדו' אבל אם זה משהוא שאני לא יכול לתת לאנשים לחוות אותו ממש למשל בגדים בסגנון מסויים באזור ספציפי אני לא יכול לעמוד ולחק לאת הבגדים ברחוב אבל אנ כן יכול בעיתון המקומין להראות את הבגדים לספר על הרעיון וכו' עדיין לא אמרתי שצריך להשים את כל ה50000 מראש אבל כן צריך לעצב נכון את המודעה וצריך לחשוב טוב טוב מה אנ י רוצה לספר בפרסום... ואז לעשות בעיותן מספר אחד ולראות מה התוצאה 3
    לאה הופמן מודה על התגובה.
  5. חיים ארנסטר
    אפשר למדוד את זה אם נציע משהוא בתמורה לקופון אז אתה סופר כל יום/שבוע איזה קופנים יש לנו ואז אתה יודע מי הביא לך אנשים ואז שבוע הבא כשאתה עושה שוב אתה כנראה תשקיע יותר משאבים במי שהביא לך תוצאה טובה... אבל שימו לב התוצאה הטובה הרי הביא אנשים לקנות בחנות (אם אנשים הגיעו אבל לא קנו יש בעיה אחרת שלא ניכנס עליה עכשיו) (בתקווה שתמכרנו נכון את המחירים) ואנחנו מרוויחים יש לנו כסף חדש על פרסום שלא מגיע מאותם 50,000 שאתם כ"כ מפחדים לגמור. וכך המעגל ימשיך להתגלגל עד שנתפנה לנוח על חוף הים... 4 ואחרון
    לאה הופמן מודה על התגובה.
  6. miri
    מובן, ברור שצריך להשקיע בפרסום רק בניגוד לאיך שהוצג בכתבה אני חושבת שצריך להתחיל להשקיע בקטן או הכי קטן שאפשר ולבדוק תוצאות! לפי סקר שערכתי (והוא מצומצם אני מאמינה) לא שפיכת כסף על פירסום הוא זה שהקפיץ את העסק, אלא דוקא המקום שעולה פחות ודורש לא מעט מאמץ כמו שאמרת להנגיש לאנשים את הדבר וזה אומר לצאת לימי מכירה להראות לאנשים את המוצר לבנות רשימות תפוצה וליצור קשר עם האנשים זה מה שהביא להכי הרבה תוצאות בשטח, פירסום בעיתון זה דבר שעבד יותר עשר שנים אחורה
    חיים ארנסטר מודה על התגובה.