מאמרים מאת אדרת

אדרת
התעדכן
צפיות
1,474
תודות שהתקבלו
42
תגובות
15
לרגל שבוע הספר שלפתי מקבץ של עיצובים חדשים העמדתי אותם וסידרתי אותם על המדף. להתרשמותכם :) אבל הספרים לא נועדו להישאר על המדף. אז הורדתי פתחתי והגשתי אותם בשבילכם קבלו את כל אחד מהם :)
אדרת
5.00 כוכב(ים) 5 דירוגים
צפיות
1,521
תודות שהתקבלו
51
תגובות
15
סקירות
1
אחרי הרבה זמן שלא שיתפתי אני שמח לשתף אתכם כמה יצירות מהשנה החולפת ב"ה טיפ: אם התמונות גדולות מידי למסך שלכם, אפשר ללחוץ על התמונה ולקבל תצוגה טובה יותר. ותודה שצפיתם עד כאן! אשמח לשמוע איך התרשמתם. תודה המשך יבוא אי"ה אחרי החגים :) ____________________ לשיתופים קודמים...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה