טיפ מס' 1 - התאמה אישית

משווקים מצליחים צריכים תמיד לחפש דרכים להתאים אישית את חוויות האינטרנט עבור המשתמשים שלהם.

אנשים נוטים להתייחס לזה כאל משימה קשה ומפרכת ואפילו סיוט , אבל זה ממש לא צריך להיות ככה. כלל הזהב הוא מאוד פשוט , תמיד תקפיד לכתוב בנימה של שיחה בסגנון ממש כמו ל דיבור בין אנשים, בסוף תוכן כתוב זו דרך לנהל דיאלוג בין אנשים, צריך פה נימה וטון דיבור של שיחה רגילה בלי מילים מפוצצות וצלצולים אם אתה צריך להקליט פיזית את עצמך מדבר ואז לתמלל את זה - לך על זה!

וזה עוד יותר חשוב כשזה מגיע לשיווק במייל.

אתה יכול ללכת כמה רחוק שתרצה, אבל אפילו בפשוט זה תופס ...

1. למשל: התאמה אישית פשוטה תהיה הכללת שם המשתמש בשורת הנושא של האימייל.

2. התאמה אישית מעמיקה יותר תהיה התאמה אישית של תוכן, הצעות וזמני הפצה עבור קבוצות משתמשים ספציפיות.


טיפ מס' 2 - כלול תוכן וידאו

הצגת תוכן וידאו בקמפיינים שלך מטרתה להגביר את העניין והמעורבות של המשתמשים שלך.

סרטונים עוזרים לתוכן שלך לקבל ביצועים טובים יותר ולשמור על עניין של אנשים, אנשים מתקשרים הרבה יותר כשזה ויזואלי.
ובנוסף, ככל שתשים את הסרטונים שלך ביותר מקומות, כך הסרטונים שלך יקבלו יותר צפיות - זה כלי מנצח!



טיפ מס' 3 - התמקד בלקוחות שעזבו את סל הקניות

תגדיל את המכירות או את הלידים שלך על ידי מיקוד באנשים שעזבו את סל הקניות - הם כבר לקוחות מחוממים, זה יכול להיות באמצעות אסטרטגיה של אימיילים שישלחו אליהם באופן מתוכנן.

הודעות דוא"ל ללקוחות שעזבו את עגלת הקניות יעזרו להחזיר את העסק והמוצרים שלך לתודעה של המשתמש.

מיילים הן דרך מצוינת לעזור להחזיר לקוחות שאולי לא היו חוזרים לעולם. רק חשוב לוודא שאתה חוזר על היתרונות של המוצר ו/או מציע תמריץ להשלמת המכירה.

חלק מהתמריצים הללו יכולים לכלול:

משלוח חינם
דוגמיות חינם
פגישת ייעוץ חינם
ניסיון מוזל או חינם של השירות שלך


טיפ מס' 4 - הוכחה חברתית לראווה

אין שיווק טוב יותר מהוכחה חברתית, או המלצות מפה לאוזן, אנשים פשוט קונים את זה , זה יוצר אימון !!

קח את השיווק שלך לשלב הבא על ידי שימוש בכלי השיווק שלך כדי להציג ולקדם ביקורות נלהבות מלקוחות בפועל.

ניתן לשלב המלצות בצורה יפה בכל עמוד באתר האינטרנט שלך, אך בהחלט כדאי לכלול אותן ליד נקודת המכירה, אם זה בדף נחיתה או בעמוד תשלום על מוצר/ שירות.



טיפ מס' 5 - יישם תוכנית אפיליאט


תוכנית אפיליאט היא דרך יעילה לגרום למשתמשים להפיץ את הבשורה בשמך.

בנוסף, הוא משלב גם את הרכיב מפה לאוזן שהוזכר קודם לכן, כי אנשים נחשפים אליך דרך אנשים שונים.

כשאתה מפעיל תוכניות הפניה דרך האתר שלך, זה מצויין ,אבל אתה צריך גם לקדם אותן באמצעות דואר אלקטרוני או מדיה חברתית.