השבוע התחילו להגיע אלינו פיסות של קמפיין משגע ביופיו הנותן הצצה ל'חייהם' של בני האדם. החיים שמעבר לזכוכית המגדלת.
הקסם הכובש של הקמפיין הזה, הוא השימוש במיניאטורות.

אפשר להגדיר את הקמפיין הזה ככזה שלא בא לבכות על צרותיהם של אנשים, ובכך לגייס כספים. אלא להדגיש את היופי שבחיים הרגילים, שעינינו רגילות לראות מבלי לחשוב יותר מדי, על מעבר לכך.
באמירה מינימליסטית כזו, מי צריך להשתמש במילים גבוהות?

"יש דברים שנראים מובנים מאליהם ויש דברים שאנחנו לא רואים. ואולי אנחנו לא רואים, כי הם מובנים מאליהם.
הירקן מהחנות שבקצה השכונה, האישה המבוגרת שיושבת בגינה והשכנים מקומת הגג - הכל מובן הכל רגיל.
אבל אם רק תפתחו את העיניים, תראו." כותבים לנו בסוכנות הדיגיטל Webetter - Social & Marketing

"תראו כמה מורכבות ואף כאב מחסור וסבל מסתתרים מאחורי הרגיל והמובן הזה.
קבלו את קמפיין #תראו_אותם שעשינו בעבודתנו בסוכנות הדיגיטל לאגודת יד אליעזר. עמותה שרואה את כל אותם האנשים ונותנת להם את העזרה כמה שניתן.

"נכון. הקמפיין לא מביא תרומות כמו שיכלה להביא תמונה של תינוק בוכה או זקנה ניצולת שואה מדממת וזרוקה ברחוב. אבל בעינינו - כך צריך לבנות קהילה ומעורבות סביב עמותה.

"המציאות בפרספקטיבה של שנים, מוכיחה שאסטרטגיה נכונה המספרת על ארגון שנותן ומפיץ אהבה, נתינה ושמחה - מביא גם שותפות, הזדהות ותרומות. ואילו פרסום של דם צער ומסכנות, דורש תמיד עוד דם ותמונות קיצון. לטווח הארוך זה לא ממש עובד. אז תפיצו אהבה!"

#תראו_אותם.

הנה דוגמא לאחד הפרסומים בדיגיטל, כאשר למעשה, לכל תמונה מצורף 'סיפור קטן מהחיים'.

IMG-20181230-WA0007.jpg



ולשאר התמונות המלוות את הסצנות:

מודעה (2).png
מודעה (3).png
מודעה (4).png
מודעה (5).png
מודעה (6).png
מודעה (7).png
מודעה (8).png
מודעה (9).png
מודעה (11).png
מודעה (13).png
מודעה (15).png
מודעה (16).png

מודעה (1).png

מודעה (12).png

מודעה (14).png
  • מודעה (10).png
    מודעה (10).png
    KB 835.7 · צפיות: 101
  • מודעה (1) - Copy.png
    מודעה (1) - Copy.png
    KB 720.7 · צפיות: 91
  • מודעה (2) - Copy.png
    מודעה (2) - Copy.png
    KB 846.3 · צפיות: 82
  • מודעה (3) - Copy.png
    מודעה (3) - Copy.png
    KB 577.3 · צפיות: 84
  • מודעה (4) - Copy.png
    מודעה (4) - Copy.png
    KB 687.9 · צפיות: 72