מדור עם כיתוב57.jpg

תראו אותם: קמפיין המיניאטורות של 'יד אליעזר'

מה יגרום לכם להוציא כמה מזומנים מהארנק ולתת אותם 'בכיף' לאגודת חסד? קמפיין המיניאטורות של 'יד אליעזר' משתמש בטכניקת כבישת הלב במינימום מילים,...
נכתב ע"י אשר כותבת · ‏30/12/18 ·
  1. אשר כותבת
    השבוע התחילו להגיע אלינו פיסות של קמפיין משגע ביופיו הנותן הצצה ל'חייהם' של בני האדם. החיים שמעבר לזכוכית המגדלת.
    הקסם הכובש של הקמפיין הזה, הוא השימוש במיניאטורות.

    אפשר להגדיר את הקמפיין הזה ככזה שלא בא לבכות על צרותיהם של אנשים, ובכך לגייס כספים. אלא להדגיש את היופי שבחיים הרגילים, שעינינו רגילות לראות מבלי לחשוב יותר מדי, על מעבר לכך.
    באמירה מינימליסטית כזו, מי צריך להשתמש במילים גבוהות?

    "יש דברים שנראים מובנים מאליהם ויש דברים שאנחנו לא רואים. ואולי אנחנו לא רואים, כי הם מובנים מאליהם.
    הירקן מהחנות שבקצה השכונה, האישה המבוגרת שיושבת בגינה והשכנים מקומת הגג - הכל מובן הכל רגיל.
    אבל אם רק תפתחו את העיניים, תראו." כותבים לנו בסוכנות הדיגיטל Webetter - Social & Marketing

    "תראו כמה מורכבות ואף כאב מחסור וסבל מסתתרים מאחורי הרגיל והמובן הזה.
    קבלו את קמפיין #תראו_אותם שעשינו בעבודתנו בסוכנות הדיגיטל לאגודת יד אליעזר. עמותה שרואה את כל אותם האנשים ונותנת להם את העזרה כמה שניתן.

    "נכון. הקמפיין לא מביא תרומות כמו שיכלה להביא תמונה של תינוק בוכה או זקנה ניצולת שואה מדממת וזרוקה ברחוב. אבל בעינינו - כך צריך לבנות קהילה ומעורבות סביב עמותה.

    "המציאות בפרספקטיבה של שנים, מוכיחה שאסטרטגיה נכונה המספרת על ארגון שנותן ומפיץ אהבה, נתינה ושמחה - מביא גם שותפות, הזדהות ותרומות. ואילו פרסום של דם צער ומסכנות, דורש תמיד עוד דם ותמונות קיצון. לטווח הארוך זה לא ממש עובד. אז תפיצו אהבה!"

    #תראו_אותם.

    הנה דוגמא לאחד הפרסומים בדיגיטל, כאשר למעשה, לכל תמונה מצורף 'סיפור קטן מהחיים'.

    IMG-20181230-WA0007.jpg


    ולשאר התמונות המלוות את הסצנות:

    מודעה (2).png מודעה (3).png מודעה (4).png מודעה (5).png מודעה (6).png מודעה (7).png מודעה (8).png מודעה (9).png מודעה (11).png מודעה (13).png מודעה (15).png מודעה (16).png
    מודעה (1).png
    מודעה (12).png
    מודעה (14).png

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. מזי
    מיוחד, אני רק מקווה שזה לא העיצוב הסופי, כי הרעיון תותח רק העיצוב לא גמור...
  2. חויד
    מיוחד, עמוק ועדין!
    (רק חבל שהתמונות מידי מוכרות לציבור... אולי מחוסר תקציב)
      חפציבה, קלרינט ו-אשר כותבת אוהבים את זה.
  3. DigiTali
    מדהים
  4. קופירייטה
    לבד, בלי התרגום של אשר כותבת, לא הייתי מבינה את המסר...
    עריכה:
    עכשיו, אחריי שהוסיפו את המלל מהפייסבוק זה מובן לגמריי ומבריק!
    תודה!
    1. צפורה בלויגרונד
      המודעות הנ"ל הן מודעות פייסבוק שהפרסום שלהם בעצם מלווה טקסט, כך שכשמודעות מפורסמות איפה שהן אמורות להתפרסם ולא מוצגות סתם כך הן עושות את העבודה ועובדות כמו שהן צריכות לעבוד:)
    2. משה מנס
      את יכולה להיכנס לדף הפייסבוק ולראות את התוכן שהם צירפו.
      לדוגמה: ורד היא הבחורה מהדירה למטה. כל בוקר היא יוצאת לעבודה בקונדיטוריה, בדרך אומרת שלום לכל השכנים ומחייכת את חיוכה הרחב, כאילו הכל בסדר.

      כולם בטוחים שהכל בסדר, החיים שלה תמיד משדרים סוג של שלמות עדינה. אף אחד לא יודע שהיא חולה ונתמכת על ידינו ובכל שבוע מקבלת מאיתנו אוכל, כדי לשרוד.

      כולנו מוקפים באנשים קטנים שהופכים לחלק משגרת יומנו. חלקם סובלים. תראו אותם. אל תתעלמו מהאנשים הקטנים >>> https://goo.gl/bESbos

      #תראו_אותם
  5. אסתי !!
    רק חבל שחלק מהתמונות לא עוברות בנטפרי....
    1. אשר כותבת
      עדיין? (כי גם אצלי נטפרי ורואים הכל).
      קופירייטה אוהב/ת את זה.
    2. י. מאיר
      גם אצלי חלק חסום משום מה...