"ירון, תבין שכל היחס המזלזל שאתה נתקל בו, זה מהסטיגמה שנדבקה בך בשנה שעברה, כל הפרשיה שעברת והמאסר.

עכשיו כשהכל ב"ה כבר מאחוריך, הדרך שלך תהא ליצור לעצמך תדמית חדשה של חוזר בתשובה, תדמית חיובית, כלשון חז"ל: "מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך", עד עכשיו הכרת את ההשפעה השלילית של מעשיך, מעשיך ירחקוך, שהמשפחה והחברים התרחקו ממך בגלל השמועות הלא –טובות. עכשיו תתחיל בעז"ה תקופה חדשה של "מעשיך יקרבוך", שהסביבה תכיר עליך שנהפכת לאדם רגוע וטוב לב וכולם יחפצו בקרבתך.

"תודה רבה לך כבוד הרב, המילים שלך מאוד מחזקות אותי" – השיב ירון. "אבל בבקשה, אולי הרב יכול לתת לי עצה איך הם יבינו שהשתנתי ואני אדם אחר, יש לי כזאת סטיגמה שלילית שאף אחד לא מנסה בכלל לתת לי צ'אנס ולבדוק אולי קרה שינוי".

הרב הרהר מעט ואחר שאל: "אולי, אם תסכים, יש לי דבר שיכול להיות פתרון מצוין עבורך", ניצוץ של תקווה ניכר על פניו של ירון שהטה את אוזנו להמשך דברי הרב, "מה דעתך לקנות כובע וחליפה, ולהתלבש כחרדי מן המניין ?"

"אה, אני לא יודע מה לקנות" – הגיב ירון במבוכה

"אין שום בעיה" אמר הרב, אני אתלווה אליך ונלך לקנות עבורך ביגוד חרדי מכף רגל ועד ראש. כך המשפחה והסביבה יבינו שנהפכת לאדם אחר, ולא ישייכו עוד את 'ירון החדש' עם 'ירון' שהכירו עד היום".

לראות את ירון בתלבושת החדשה זה ממש מרגש, גם אותו עצמו התלבושת שכנעה שהוא בן אדם אחר!

כמו שתדמית האדם, נוצרת על ידי מעשים ומובלטת יותר לפי תלבושתו. כך המיתוג של העסק נוצר ע"י פעולות בעסק עצמו, ומשווק לציבור בפרסום.

להמשך המאמר: "תלבושת לעסק, או במילים מקצועיות: מיתוג עצמי".