logo.png


איציק אפללו (29) תושב נתיבות. בוגר קורס גרפיקה ותקשורת חזותית.

ככה התמתגתי: "עוסק בתחום מאז שאני זוכר את עצמי. רשמית- קרוב לעשר שנים. בוגר ישיבות שלאחריהן גיליתי שאני מחובר מאד לעיצוב ויכול אף להתפרנס מזה. הלכתי ללמוד בפרוג שם למדתי בערך כשנתיים עיצוב גרפי ותקשורת חזותית. בתחילה עבדתי כשכיר בבית דפוס. אחר כך התקדמתי לניהול בית דפוס ומשם פרצתי דיי מהר ופתחתי משרד עצמאי.

משרד עצמאי: "כבר שנה יש לי סטודיו לעיצוב גרפי פרסום ומיתוג בבאר שבע. הסטודיו עושה מיתוג לעסקים כולל כל מה שזה מכיל- מהלוגו ועד בניית האתר בוורדפרס או wix, אני מעסיק פרילנסרים מכל התחומים. יחד אנחנו יוצרים סרטוני פרסומות, מיתוג עסק- מבניית לוגו ועד אתר ותוכן. קמפיינים שיווקיים ובגדול- כל מה שקשור לגרפי לעסקים".

האתר שלי: https://www.ia-b.co.il/

תלמיד הייתי: "וואו חוויה! קודם כל המרצים, מבחינתי איתמר גור וכל החבר'ה שלימדו אותנו הם המרצים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם. הכל ברמה מאד גבוהה, יחס אישי לכל תלמיד, וגם עזרה מדויקת עד למציאת עבודה.

וגם גדלתי: "האמת שהתחלתי לעבוד כבר מהזמן בו עוד חנכתי את ספסל הלימודים. קצת יותר מחצי שנה אחרי שהתחלתי את הלימודים כבר הייתי עמוק בשוק העבודה. אמנם הגעתי ללימודים עם ידע בסיסי אבל אי אפשר להשוות. עד היום אני בקשר מעולה עם פרוג. כי פרוג זה בית. בית בו עוזרים, ממליצים עליך ומפרגנים כל הזמן".

IMG_0037.JPG

זה אני, נעים להכיר.

לקוחות:
"היום, שנה אחרי פתיחת העסק יש לי בערך 50 לקוחות קבועים. מזדמנים יש מאות ב"ה... עסקים מכל התחומים, חברות גדולות כמו רשתות חנויות של גברים בירושלים ובבני ברק. מנטור. בי-פטנט שהיא חברה גדולה של פטנטים מחו"ל. מעבדות חרמון ועוד וכן הרבה חברות קטנות.


בי פטנט (1).jpg
בי פטנט2.jpg

בי-פטנט: דוכן המוצרים כאשר גם הלוגו וגם אריזות המוצרים עוצבו ע"י איציק אפללו.

מה שלקחתי מפרוג לחיים: "היה לנו 2-3 מפגשים עם חיים דיקמן בכל מה שנוגע לניהול סטודיו. על תמחור נכון, אוריינטציה מול הלקוח והכל בתוך מיתוג עצמי.

מלבד זה, איתמר גור שעזר לי בצורה יוצאת דופן. כיון אותי המון גם אחרי הלימודים והיה זמין בשבילי לכל שאלה. לאחר סיום הלימודים עבדנו יחד תקופה קצרה, וכמו לתלמיד אישי הוא נתן לי כיוון מאד משמעותי שמלווה אותי בעסק תמיד".

עושים עסק מסיפור: "הגיעה אליי לקוחה מהארץ ובקשה מדבקה למאפיה בניו יורק שנקראת 'פיתה אקספרס'. כשהיא הגיע לסטודיו היא סיפרה שיש לה קרוב משפחה בחו"ל שמנהל את קו הפיתות המרוקאיות של המאפייה. כך התיישבה אצלי במחברת ההזמנה ועיצבתי להם שקית לקו הפיתות האלו.
אחרי שנה נסעתי לניו- יורק לטיול, נכנסתי לאחד הסופרים הגדולים Pomegranate, וזיהיתי מדף שלם עם חברת הפיתות כשהעיצוב שלי מתנוסס שם. זה היה מבחינתי רגע מאד מרגש, ממש צעד אחד קדימה".

2016-06-30 16.35.50.jpg

חבילת הפיתות המרוקאיות עם העיצוב של אפללו.

לסיום, טיפ לקולגות: "אל תחסכו זמן על הפרטים הקטנים, הם שעושים את ההבדל! ועוד משהו, עדיף לקוח אחד של 1,000 שקלים מעשרה של 100"... :)