רובכם וודאי נחשפתם לתחרות עיצוב האתרים של אלמנטור- חברת תכנות עולמית לעיצוב אתרי אינטרנט.
התחרות שהתחילה בדיוק לפני כחודש והסעירה את עולמם של מעצבי האתרים.

למי שטרם מכיר, אלמנטור הוא WordPress Page Builder ייחודי, שנולד על ידי שני ישראלים מבני ברק: יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין.

הוא נועד לאפשר לכם לעצב עמודי בית, דפי נחיתה, יצירת קשר ובעצם- כל דף שאתם רק יכולים לדמיין, בקלות ובמהירות שפשוט לא היו אפשריים עד היום בוורדפרס.


אלמנטור 1.JPG



בתחרות השתתפו מאות מעצבי אתרים ישראלים, כאשר רק 20 האתרים שהגיעו למספר ההצבעות הגבוה ביותר, עולים לגמר בו ישפטו גדולי המעצבים ישראלים וידרגו את האתרים הטובים ביותר.

אתמול, עם הכרזת 20 המקומות העולים לשלב הגמר, הופעתנו לגלות כי רבע מהעולים לגמר הנם חמישה בוגרי בית פרוג בקורס עיצוב אתרים.

"את האתר המתמודד בתחרות שלפתי מתיק העבודות שלי. זהו אתר שבניתי למעצבת המיוחדת 'אביה מנחם'." משתפת אותנו טלי בריז, בוגרת פרוג בעלת סטודיו 'דיגיטלי אתרים', כשהיא עדיין נרגשת מבשורת העליה לשלב הגמר.

"אני אוהבת במיוחד שיתופי פעולה פוריים עם מעצבות. בשיתוף פעולה איתי הן מגלות מקצוע חדש של עיצוב אתרים שזה ראש אחר לגמרי מפרינט, ובעבודה משותפת מצליחים בס"ד להגיע לאתרים מקצועיים. אתר מושלם הוא מכלול של דברים. מעבר לעיצוב חשוב שבניית האתר תעשה בצורה מקצועית: בניה איכותית עם אפיון טוב, חווית משתמש, זרימה והתאמה מושלמת לכל המסכים".

מה גרם לך לבחור דווקא בו להתמודד בתחרות?

"באתר הזה אהבתי מאוד את הזברה המקורית ואת העיצוב שיורד מהפסים :) ועדיין שומר על נקיות גדולה וצבעוניות אחידה אך בולטת מאוד. מבחינתי להתחרות בתחרות של אחת החברות המובילות והמוצלחות בעולם בתחום זה כבר הישג אדיר.

מעבר להתרגשות לעלייה לגמר, כמובן זה גם הישג גדול כי כל עסק זה 60% מקצועיות אבל 40% שיווק וחשיפה. וזה שקיבלתי כ"כ הרבה הצבעות מעיד על רמת חשיפה לא רעה, וזאת תובנה שאני רוצה ליישם בעסק שלי באופן מידי".

מהו סוד ההצלחה לדעתך?

"שיתופי פעולה! וכמה שיותר, לטובת משתפי הפעולה אך מעל הכל לטובת הלקוח".

IMG-20190628-WA0003.jpg

https://zebra-branding.co.il/


הבוגר הנוסף שהרים את הטלפון לחלוק איתנו את ההתרגשות ברגעי הבשורה הוא מוישי רוט.

"אני נשוי לנעמי, היא עוסקת בייצור ושיווק נשיקות מרנג ממותגות ואני - בונה ומעצב אתרים. כשנעמי התחילה עם העסק שלה, הדבר הראשון שרציתי זה: לבנות ולעצב לה אתר שתוכל דרכו לשווק את עצמה ואת המוצרים המיוחדים שהיא מייצרת.
הסנדלר הולך יחף - היה תקף גם לגבינו... למרות שעברו כמעט 4 שנים מאז פתיחת העסק - עדיין זה נשאר בגדר רצון...

כשנחשפתי לתחרות האדירה של אלמנטור דרך קהילת אלמנטור בפייסבוק, ידעתי והרגשתי שעכשיו זה בדיוק הזמן לממש את החלום ולהקים לנעמי אתר. מאותו לילה לא עזבתי את הפרוייקט עד לסיומו. מאוד רציתי לעלות לגמר, ולא היתה לי שום אינדיקציה לדעת מי וכמה יצביעו עבורי.

דבר אחד כן ידעתי: שיש לי אשה, משפחה, וחברים, שעומדים לצידי. כולם פרגנו ועשו הכל כדי שאצליח.
למדתי מכך שני דברים חשובים, האחד: אני בר מזל שאני מוקף באנשים מדהימים כמוהם!

מעבר לכך, למדתי שאנשים אוהבים לעזור לאנשים להצליח, גם כשלא מכירים אותך אישית".

מהו סוד ההצלחה לדעתך?

"רצון. התמדה ו... לא לפחד מהפחד".


IMG-20190628-WA0001.jpg

https://www.nomy.co.il/


הבוגרים הנוספים שלנו שעלו לשלב הגמר הינם חיים בניסטי- מעצב ובונה אתרים בעל הסטודיו 'ארטליינר' ומוציא הספר "איך לעצב לוגו מנצח". יוסי דוד בונה ומעצב אתרים ומוריה כהן בעלת סטודיו More+.