בעלי עסקים במגזר החרדי ניצבים בפני אתגרים מיוחדים בעולם השיווק הדיגיטלי,
הכירו את הפתרון המתקדם

freepik__the-style-is-candid-image-photography-with-natural__25157ק.png

בשנים האחרונות עולם הדיוור האלקטרוני הפך לפלטפורמת התקשורת המשמעותית ביותר בקהילה החרדית, עם אחד מכל שלושה צרכנים במגזר שצורך תכנים במייל. הדיוור האלקטרוני מהווה כיום את ערוץ התקשורת העיקרי להעברת חדשות, תכני מוזיקה, שיעורי תורה והודעות עסקיות במגזר וכל בעל עסק יודע כי על מנת לשווק תכנים למגזר החרדי, עליו לתפעל מערך דיוור איכותי.

בתקופת הקורונה, כרבע מהפניות החדשות למערכות דיוור מתקדמות הגיעו מהמגזר החרדי - עדות לצמיחה המטאורית של הפלטפורמה ככלי שיווקי מרכזי. לפי דו"ח המכון הישראלי לדמוקרטיה לשנת 2023, הציבור החרדי בישראל צומח בקצב של 4% בשנה, מה שהופך את התפתחות השיווק הדיגיטלי בקהילה זו למגמה כלכלית רבת-משמעות.

לפתיחת חשבון כשר בשלח מסר - לחצו כאן ←


שמור וזכור בדיוור אחד​

בעלי עסקים במגזר החרדי ניצבים בפני אתגרים מיוחדים בעולם השיווק הדיגיטלי. הדילמות ההלכתיות של הפעלת מערכות דיגיטליות, הצורך בהשבתת מערכות באופן אוטומטי, והתמודדות עם תזמון תכנים לפי לוח השנה העברי מציבים קשיים טכנולוגיים ייחודיים. מעבר לכך, רוב מוחלט מהמשתמשים החרדיים גולשים דרך אינטרנט מסונן, מה שיוצר אתגרים בהעברת תמונות ומולטימדיה וגורם למגבלות על קבצים מצורפים.

האתגר התרבותי אינו פחות משמעותי: הצורך בממשק בעברית, התאמת פונטים ועיצוב ייחודי למגזר, רגישות תרבותית בתכנים והתאמה מלאה ללוח השנה העברי - כל אלה יוצרים מורכבות נוספת עבור משווקים במגזר.

בין קוד לחול​

חברת 'שלח מסר' פיתחה סדרה של פתרונות טכנולוגיים המותאמים במיוחד לצרכי המגזר החרדי. המערכת כוללת פונקציונליות מותאמת למגזר החרדי עם טכנולוגיה ייחודית להצגת תמונות במערכות סינון, שליחת קבצי PDF גדולים (עד 20MB), והעברת קבצים ישירות מהדרייב למייל עם רספונסיביות מושלמת בכל המכשירים.

ההתאמה התרבותית ניכרת בכל היבט של המערכת: ממשק מלא בעברית, מאגר פונטים ייחודי כולל כתב רש"י ואותיות סת"ם, הוספת 'בס"ד' אוטומטית בראש כל עמוד, ותמיכה בתאריך עברי, כולל תזמון שליחת מיילים על פי הלוח העברי.

המשווקים נהנים מפיצ'רים מתקדמים כמו עיצובים מוכנים ותבניות מיילים מעוצבות, אפשרות למסר אישי לכל לקוח, שליחת מייל כזימון ביומן, שליחת מייל בקליק אחד לאנשים שלא פתחו קודם, וסטטיסטיקות מתקדמות המגלות את הזמן האופטימלי לשליחת אימיילים. המערכת מציעה התאמה מלאה למובייל, שינוי קוד HTML תוך שניות, וטכנולוגיית תמונות פתוחות במיילים שמוצגים גם באינטרנט כשר.

ב'שלח מסר' ניתן לפתוח חשבון כשר ללא עלות, להקים דפי נחיתה, לבנות מערכות לקורסים דיגיטליים, לתאם פגישות ושיתופי פעולה, לנהל מועדון לקוחות, להשיק קמפיינים, ולשלוח ניוזלטרים - הכל בחינם!

העסק שלך משיק וובינר או משווק מוצר חדש? המערכת מאפשרת בניית דפי נחיתה רספונסיביים בקלות, איסוף לידים והגדלת מועדון הלקוחות. היתרונות כוללים יצירת מיני-אתרים במהירות, עיצוב מותאם למובייל, רישום דפי נחיתה תחת דומיין פרטי, טפסים מעוצבים עם אחוזי הרשמה גבוהים, יצירת אתר מרובה עמודים, הטמעת טופס סליקה בקליק, וקידום דרך הטמעת פיקסל גוגל ופייסבוק בקליק פשוט.


שלח לחמך

בעל עסק אשר עיניו בראשו יודע כי עליו לעשות את ההשתדלות לפנות בערוצים בהם עושים שימוש בחברה החרדית, כאשר שלח מסר מספקת את המענה המושלם עבור כך כשהיא מייצגת את הגשר המושלם בין העולם הדיגיטלי לבין הצרכים הייחודיים של הקהילה החרדית, ומאפשרת לעסקים במגזר להתחרות בשוק הדיגיטלי המתקדם תוך שמירה קפדנית על הערכים והצרכים הייחודיים של הקהילה.

להתנסות בחינם, ושיווק העסק שלך בצורה חכמה ומהודרת
לפתיחת חשבון שומר שבת - לחצו כאן ←

freepik__3d-icon-of-satisfied-customer-testimonials-with-a-__90475.png

סיפורי הצלחה: מה אומרים הלקוחות שלנו?​

הרב יצחק ב', מנהל מכון ללימודי שחיטה ומילה:
"בתחילת הקורונה עמדנו בפני אתגר עצום - איך להעביר את כל השיעורים למרחב המקוון בצורה כשרה ומהודרת. באמצעות 'שלח מסר' הצלחנו להקים מערך שלם של קורסים דיגיטליים. רק בחודש האחרון נרשמו מעל 300 תלמידים חדשים לשיעורים שלנו. המערכת מאפשרת לנו לשלוח חומרי לימוד במשקל כבד ישירות למייל, והכי חשוב - הכל נסגר אוטומטית בשבת."​
מוישי הלפרין, מנהל רשימת תפוצה של עדכונים בתחום המוזיקה החסידית:
"אחד האתגרים הגדולים שלנו היה שליחת תכנים מוזיקליים ושיעורים מוקלטים לאלפי מנויים. המערכת של 'שלח מסר' מאפשרת לנו לשלוח קבצים גדולים של עד 20MB, והתמונות מוצגות גם למשתמשים עם סינון מחמיר. התוצאות מדהימות - אחוזי הפתיחה עלו מ-8% ל-27%!"​
ר' אברהם לוינשטיין, מרצה חינוכי:
"בניתי את כל מערך השיווק שלי על 'שלח מסר'. העורך החדש לדפי נחיתה מאפשר לי ליצור דפים מקצועיים בדקות ספורות, עם פונטים מותאמים למגזר החרדי. בחודש האחרון בלבד הגענו למעל 180 הרשמות לקורסים החדשים שלנו."​
שרה סבן, מאיירת ואמנית:
"חיפשתי דרך להגיע ללקוחות שלי בצורה מכובדת ומקצועית. המערכת של 'שלח מסר' נתנה לי את היכולת לשלוח ניוזלטרים מעוצבים עם תמונות של העבודות שלי, והכי חשוב - הכל עובר בצורה חלקה גם במערכות הסינון. ההכנסות שלי הוכפלו בשנה האחרונה."​
שמואל פלדמן, מנהל ארגון חסד:
"הסטטיסטיקות המתקדמות של המערכת עזרו לנו להבין מתי הכי כדאי לשלוח את התכנים שלנו. גילינו שדיוורים שנשלחים ביום חמישי בערב מקבלים את אחוזי הפתיחה הגבוהים ביותר. המערכת גם דואגת שהכל יישלח לפני כניסת השבת."​
י' בלוי, מנהל רשת הפצה לספרי קודש:
"השילוב של דפי נחיתה מקצועיים עם יכולת שליחת קטלוגים כבדים שינה את כל מערך השיווק שלנו. בחודש תשרי האחרון הגענו למכירות של מעל 200,000 ש"ח - רק מהקמפיינים שהרצנו דרך 'שלח מסר'."​




מאחורי הקלעים: ראיון מיוחד עם אסף, מנכ"ל ומייסד 'שלח מסר':​

בחדר הישיבות השקט של משרדי 'שלח מסר', אסף מספר על המהפכה השקטה שהתחוללה בעולם הדיגיטל החרדי. עשרים שנה של ניסיון בתחום הדיוור האלקטרוני לא הכינו אותו למה שעמד לקרות בתקופת הקורונה.

"זה התחיל כמו צונאמי שקט," הוא נזכר בחיוך. "פתאום התחלנו לקבל פניות מסוג חדש לגמרי של לקוחות. בעלי מגזינים חרדיים, מפעילי קורסים דיגיטליים, משרדי פרסום מהמגזר - כולם חיפשו פתרון לבעיה שלא חשבנו עליה קודם."


מה היה מיוחד בפניות האלה?

"הצורך המיידי היה טכני - שליחת קבצים גדולים לרשימות תפוצה. אבל כשהתחלנו לחקור לעומק, גילינו עולם שלם של צרכים ייחודיים. חשבנו שאנחנו מפתחים פתרון לשליחת קבצים, ופתאום מצאנו את עצמנו מובילים מהפכה דיגיטלית שלמה במגזר החרדי."

אסף מציג בפניי נתון מפתיע: "תתפוס את הראש - רבע מהפניות החדשות שלנו בתקופת הקורונה הגיעו מהציבור החרדי. אחד מכל ארבעה לקוחות!" הוא מדגיש. "זה לא סתם נתון סטטיסטי, זה סימן לשינוי עמוק שמתרחש במגזר."


איך בכלל מזהים שהלקוח הוא מהמגזר החרדי?

אסף צוחק. "זו שאלה מעניינת. תתפלא, אבל זה די פשוט. יש לזה סימן היכר ייחודי - כתובות המייל. בדרך כלל זו אות באנגלית ואחריה רצף של ספרות, שזה בעצם מספר הטלפון. זה כמו טביעת אצבע דיגיטלית של המגזר החרדי."

אבל האתגר האמיתי היה רק בתחילתו. "ככל שהתעמקנו, גילינו שיש פה הרבה יותר מסתם פתרון טכני. היינו צריכים לחשוב על שמירת שבת בעולם הדיגיטלי - איך מונעים שליחת מיילים אוטומטית בשבת? איך משביתים אתר בצורה מכובדת?"

הפתרון שפיתחו היה יצירתי במיוחד. "יצרנו עמוד השבתה מיוחד, עם עיצוב של נרות שבת וטיימר שמראה מתי האתר יחזור לפעילות. זה לא סתם עמוד טכני - זה מסר של כבוד לשבת."

מה שמפתיע, מספר אסף, זה שהפתרון הזה תפס הרבה מעבר למה שציפו. "התחלנו לקבל פניות מבעלי אתרים שכלל לא משתמשים במערכת שלנו. הם פשוט רוצים את התוסף של השבתת האתר בשבת. זה גרם לנו להבין שיצרנו משהו שהוא הרבה מעבר למוצר - יצרנו סטנדרט חדש בשוק."


מה הלאה?

"אנחנו שוקלים להפוך את תוסף השבת לזמין לכולם, אולי אפילו בחינם," אומר אסף. "כי בסופו של דבר, זה לא רק עניין עסקי - זו שליחות. אנחנו עוזרים לשמור על קדושת השבת בעידן הדיגיטלי."

הוא מסכם: "מה שמרגש אותי זה שהצלחנו ליצור גשר בין שני עולמות - הטכנולוגיה המתקדמת והמסורת היהודית. זה מוכיח שאפשר להיות גם דיגיטלי וגם לשמור על הערכים שלך. זו בדיוק המהות של 'שלח מסר' - לא רק לשלוח הודעות, אלא להעביר מסר עמוק יותר."

בעידן בו המגזר החרדי עובר למרחב הדיגיטלי בקצב מואץ, והצורך בפתרונות כשרים הולך וגדל באופן משמעותי, נוכחות דיגיטלית חזקה הפכה הכרחית בשל התחרות העזה בשוק. דווקא עכשיו זהו הזמן הנכון להצטרף ל'שלח מסר' וליהנות מחשבון שומר שבת חינמי, ליווי אישי בהקמת המערכת, גישה מלאה לכל הפיצ'רים הייחודיים המותאמים במיוחד למגזר החרדי, אפשרות לאחסון קבצים גדולים עד 20MB ואף פתרונות מתקדמים לקבצים גדולים יותר, ומערכת חסימת שבת אוטומטית שתשמור על קדושת השבת.​


להתנסות בחינם הצטרפו עכשיו והתחילו לשווק את העסק שלכם בצורה חכמה ומהודרת
לפתיחת חשבון שומר שבת - לחצו כאן ←


חשבון חינמי ללא התחייבות | הרשמה בטוחה | תמיכה מקצועית 24/6​