יונה קאופמן | 03/11/21

גם אם כבר נכנסתם לאתר המשודרג והחדיש של יפה נוף, כזה מבצע משתלם עוד לא היה: גם מזמינים את הספר בקלות ובנוחות, גם מקבלים את הספרים עד הבית במהירות וגם משלמים פחות על כל ספר!

יפה נוף – הרשת הגדולה בציבור החרדי לספרי קודש, עיון וקריאה לא מפסיקה להתחדש כל העת. הטבה גוררת הנחה משמעותית ומבצע אטרקטיבי מצטרף לחגיגת הנחות.
סתיו היא עונה מעניינת ורבת צבעים, הטיימינג המושלם להיכנס לחנות הספרים, להתרשם מההיצע הגדול, להושיט יד ולבחור את הספר המועדף מבין אלפי הכותרים הממתינים לכם.
ביפה נוף חושבים עליכם, קהל הצרכנים האוהד, ומלבד רשת החנויות בפריסה ארצית נרחבת – אתר הבית הנוח והזמין של יפה נוף עומד לרשותכם כל העת ללא הגבלת שעות וזמנים.
האתר בנוי בצורה ידידותית, ונותן את התחושה כאילו ונכנסתם לחנות הספרים ממש. בהקשת שם הספר או מחברו תקבלו מיד את כל האינפורמציה עליו: שם המחבר, ההוצאה, סוג הכריכה, מחירו לצרכן ופעמים רבות אף מידע אודות הספר עצמו.
מחפשים משהו פחות מוגדר? בלחיצה אחת תגיעו לספרים החדשים, האקטואליים לתקופה הנוכחית ולמבצעים האטרקטיביים של יפה נוף, ההציע הרב יעמוד מול עיניכם ותוכלו להתרשם ממנו בנחת ולרכוש ממנו בשיקול הדעת.
כן ניתן ללחוץ על 'קריאה' ותקבלו מידית את המבצעים על ספרי קריאה במחירים מוזלים, 'קומיקס' – להיצע הגדול של הקומיקס לסוגיו עבור ילדיכם, 'ילדים' – ספרי ילדים ו'שונות' – מבחר גדול בנושאים רבים ושונים.
בנוסף מגלים יפה נוף סודות מאחורי הקלעים. לחיצה על 'מאחורי הקלעים' תכניס אתכם למאמרים וראיונות אישיים עם מחברים מובילים על ספרים חדשים, ספרות ומה שמאחוריהם.
מעוניינים לדעת מה מתבשל ואוטוטו יוצא מהתנור? גם המידע (החסוי) הזה נגיש באתר. לחצו על 'בקרוב' וגלו אילו ספרים עתידים לקראות אר בקרוב.
והטרנד החדש: ברשת יפה נוף כמו ברשת עצמה – המוכר עומד הכן לשירותכם. יפה נוף הידועה בטיב השירות ללקוחותיה מעמידה לכם צ'אט אישי וזמין עם נציג לקוחות במרבית שעות היממה. מחפשים מתנה לחבר קרוב? מעוניינים בספר תואם גיל? רוצים לדעת פרטים נוספים? שואלים את הנציג והתשובה מגיעה תוך שניות בודדות. נסו והתרשמו.
ועכשיו – המבצע החם של הסתיו: 10% הנחה על כללללל הספרים באתר! קראתם נכון: 10% הנחה על כללללל הספרים באתר. איך מקבלים את ההנחה? פשוט מאוד נכנסים לאתר, ממלאים את הטופס ומגלים את ההנחה שוברת השוק!
וזה חוץ מהמבצעים לחברי המועדון שעדיין לא דיברנו עליהם...
לקרוא ספר זה טוב, להזמין ספר עד הבית זה מצוין, לקבל הטבה שווה – זה יפה נוף.

אז למה אתם מחכים? כנסו אלינו לשבור את השוק...

WhatsApp Image 2020-12-17 at 10.46.38 (3).jpeg
WhatsApp Image 2020-12-17 at 10.46.38 (9).jpeg
WhatsApp Image 2020-12-17 at 10.46.38 (4).jpeg