כמו שפרסמנו בשבוע שעבר, נערך ביום חמישי יום עיון למעצבות פנים.
היה מדהים! מחכים! מפנק ומעשיר בצידנית עמוסה בידע, לכל משתתפת ומשתתפת שהגיע לקחת חלק וליהנות מיום מקצועי, כמו שרק פרוג יודעים לייצר.
כבר בשלב הרישום השתוממנו מכמות הטלפונים של המבקשות להשתתף. האמת? היה שווה. מי שהצליחה לרכוש כרטיס בזמן- פשוט הרוויחה.

"ביום העיון הנוכחי נדבר על עבודה עם יועצי תאורה" תיארה בפנינו שרי ברנע גבעון, מנהלת מגמת עיצוב פנים בבית פרוג. "בכנס נלמד איך לתכנן גופי תאורה ייחודיים לפרויקט שלנו ואיך לתכנן תאורה ולהציג אותה נכון בפני הלקוח שלנו".
עוד היא אמרה: "עידן ה'לד'- הביא לתמורות, לא רק בבחירת גופי התאורה, אלא גם שינה דרמטית את הצורה בה אנחנו מתכננים ובוחרים גופי תאורה ולא פחות- איך אנחנו מתכננים תשתיות מותאמות ל'לדים'."

ביום העיון העשירו את המשתתפות בחומר מקצועי ומרתק, גם המרצים: שחר בר עמי, יובל כרמל, אופיר זנדני ואלון הוניגבסרג.
להתרשמותכן, מצורפות תמונות שימחישו אך מעט ממה שהיה שם.

(קרדיט צילום- אסתי בארון).

IMG_3005.JPG
IMG_3111.JPG
IMG_3068.JPG
IMG_2966.JPG
IMG_2880.JPG
IMG_2999.JPG




ביום שני האחרון, נערך יום עיון לצלמות בבית פרוג ירושלים. רק מלתאר את קצב הטלפונים של הרישום, שהתמלא תוך יומיים למקסימום האפשרי, היה אפשר להבין שכל מי שראה את המודעה, כבר מכיר את איכות ימי העיון של בית פרוג.


במהלך הכנס, פנינו לשושי סירקיס- צלמת חרדית, מהמוכרות ביותר בשוק, בוגרת פרוג, שהגיע לחלוק ולשתף במהלך יום העיון בהרצאה ייחודית.

"כצלמת ויוצרת למדתי לפתח סגנון אישי ולהפוך את הפרנסה חזרה לאהבה" משתפת שושי סירקיס דקות לפני שהיא עולה על במת המרצים. "את הידע הזה אני שמחה לחלוק. בהרצאה שאעביר אתן 5 כלים לזיהוי הסגנון האישי שלך כצלמת, איך את גורמת ללקוחות שלך שיגיעו אליך בגלל הסגנון שלך, והכי חשוב איך להפוך את הפרנסה לאהבה".


"כבוגרת בית פרוג, אני גאה להיות ביום הזה. בית פרוג למדו אותי מהו צילום מקצועי באופן תכליתי ומעשי, יותר מהכלים הלימודיים הם העניקו אמון, תמיכה ועידוד, הם תמיד העניקו מזמנם לענות לשאלות, לצלם בסטודיו, ועדיין הם כאן מעניקים לבוגרות ימי עיון מיוחדים, מאמרים מקצועיים, מפגשים חברתיים, ויוצרים קהילה מקצועית של צלמות שכיף להיות חלק ממנה".

יום העיון לצלמות היה מרתק בצורה שרק מי שהייתה שם, תוכל לספר לכן.
התוכן המקצועי, צורת העברת המסר, ואפילו המדיטציה המשגעת בהדרכתו של המרצה האגדי עזרא לנדא, בה השתתפו כל הנוכחות בכנס וניכנסו לאווירה של הרחבת אפיקים.
מרצים נוספים ומרתקים שמסרו שיעורים בכנס הם: אוהד אשר ויעקב גרוס.
היה מקצועי, מפנק, מאתגר ובקיצור- היה לנו יום עיון מושלם!

הנה כמה תמונות שאולי דרכן נוכל להמחיש לכם קצת מהיום המדהים שחווינו יחד.

(קרדיט צילום- חמוטל בראונשטיין).

IMG_7695.jpg
IMG_7721.jpg
IMG_7540.jpg
IMG_7563.jpg
IMG_7599.jpg
IMG_7564.jpg
IMG_7544.jpg
IMG_7534.jpg
IMG_7595.jpg