רגע לפני שהחורף חומק עובר

יש להם טאצ', תודו.
image (11).png





המיתוג של טאצ' כבר לא חדש,הרבה זמן תכננתי לכתוב עליו פוסט.

קודם כל פירגון גדול על הסלוגן :" הכל בשביל הבית. " מסר דו משמעותי הנושא בתוכו חמימות והבטחה של נאמנות ודאגה.

עכשיו לניתוח הדמויות: כל מוצר מאופיין בדמות אחרת, הדמויות כולן מאוירות נעימות קלילות חמודות חייכניות וגם, די אנושיות.

לכל דמות יש בועה ובה אמירה שנונה שונה ומיוחדת :

"הגליל פורח היום"- בגלילי הנייר


"אף אחד לא יכול עלי" במטליות הלחות.



והמחטטות הוי המחטטות דורשות התייחסות מיוחדת, ולמה?

אני חייבת לצלם:
IMG_6249.JPG




ממחטות נייר דו שכבתיות- יש כאן הגדרת המוצר

נשלפות אחת אחת-מביאים יתרון (אבל מצוי)

ומה כתוב אח"כ?

אוהבות לעזור.

וואו! הרבה זמן לא נתקלתי במישהו שאוהב לעזור (חוץ מהילדים שליJ ...)

וברצינות, כולנו היום מחפשים רק טובות הנאה, להרוויח , לא להיות מנוצל והכי הכי, לא להיות פראייר!! (ראו ערך "גולן")

אח"כ ממשיך הטקסט:"רכות ונעימות לכולם" מתחמם עוד יותר .

והאיחול לבסוף: שתהייה לי בריא!
מחבר אותנו רגשית למוצר, הרי הם דואגים לנו.

לסיכום: האיור: 10 הכתיבה: שנונה , חמודה, משעשעת- 10 פלוס פלוס, והסלוגן: עושה חשק לנקותJ

סוף חורף בריא לכולנו.
About author
ר
אני כותבת וכותבת וכותבת :):):)

תגובות

מעלה קטלוג מוצרים מאויר
עם האפיון של הדמויות


(אגב, התמונות עלו כראוי?
הגידו נא לי אם ראיתם כפל.)
 
תודה רבה.
באמת מרתק.


הקופי שעל המוצרים, זה סוג-של מיקרו קופי.
נכון?
מויקפדיה
מיקרו-קופי (Microcopy) - המילים שבהן משתמשים במוצרים דיגיטליים – כגון אתרים, אפליקציות, מכונות לשירות עצמי ומערכות מקצועיות – הקשורות ישירות לפעולה של המשתמשים, במסגרת חוויית המשתמש.


מסתבר שזה יותר שייך ליצירת דמותגים
שלכל אחד יש אמירה ואפיון אחר.

מניחה שעומדת מאחורי זה עבודה רבה
של אסטרטגיה.

כשרמת הניסוח של הקופי היא רק התוצר הסופי והמדהים שאנו רואים.

זה גורם בהחלט לחויות משתמש אחרת.
 
פוסט חמוד.
בואי נגיד שאני גם מוצאת את עצמי מעת לעת קוראת את הכיתוב על הטישיו, (בעיקר באמצע הרצאה או שיעור משעממים), אבל מה שמשפיע על הקניה שלי היא המחיר, והאם החברה שומרת שבת.
כלומר אני מעדיפה לקנות את הטישיו הכי זול, כי תכלס כולם מביאים לי אותה חוית שימוש..
כמובן טישיו שכתוב עליו הכי הרבה מלל מעניין, מביא לי את הכי הרבה השראה כשאני קוראת אותו,
אבל לא מניע אותי לקנות.

כי אין להם בידול. זה לא בידול שהן אוהבות לעזור, כי מסתמא שגם ממחטות אחרות אוהבות לעזור..
כך שאם מישהו ירצה שאקנה אותו, הוא יצטרך להביא לי טריגר משמעותי שיגרום לי לבחור דווקא אותו אם לא בגלל המחיר.
 
פוסט חמוד.
בואי נגיד שאני גם מוצאת את עצמי מעת לעת קוראת את הכיתוב על הטישיו, (בעיקר באמצע הרצאה או שיעור משעממים), אבל מה שמשפיע על הקניה שלי היא המחיר, והאם החברה שומרת שבת.
כלומר אני מעדיפה לקנות את הטישיו הכי זול, כי תכלס כולם מביאים לי אותה חוית שימוש..
כמובן טישיו שכתוב עליו הכי הרבה מלל מעניין, מביא לי את הכי הרבה השראה כשאני קוראת אותו,
אבל לא מניע אותי לקנות.

כי אין להם בידול. זה לא בידול שהן אוהבות לעזור, כי מסתמא שגם ממחטות אחרות אוהבות לעזור..
כך שאם מישהו ירצה שאקנה אותו, הוא יצטרך להביא לי טריגר משמעותי שיגרום לי לבחור דווקא אותו אם לא בגלל המחיר.
לגבי קניה - בפרק הבא:)

זה מה שנקרא: להשראה :) :)
 
לא סיכמנו שפרסום עולה כסף?? טאצ שילמו?


פוסט יפה. מנותח מצויין. מעולם לא עצרתי לבדוק.. אם מחר תמצאו אותי בסופר מעל המקרר מחפש מוצרי טאצ תדעו למה..
 
גילוי נאות:
בעקבות פניות שקיבלתי באישי על:
"מה שכתבתי לטאצ' "
אני הח.מ מכחישה כל קשר לחברת שניב בעלת המותג טאצ'
ומגלה לכם שאני קונה ומשתמשת בכל חברה שמגיעה
מה"מכירה השכונתית" ללא הבדלי דת, גזע וכו' וכו'
;):cool:;)
 
תודה רבה.
באמת מרתק.


הקופי שעל המוצרים, זה סוג-של מיקרו קופי.
נכון?
מויקפדיה
מיקרו-קופי (Microcopy) - המילים שבהן משתמשים במוצרים דיגיטליים – כגון אתרים, אפליקציות, מכונות לשירות עצמי ומערכות מקצועיות – הקשורות ישירות לפעולה של המשתמשים, במסגרת חוויית המשתמש.


מסתבר שזה יותר שייך ליצירת דמותגים
שלכל אחד יש אמירה ואפיון אחר.

מניחה שעומדת מאחורי זה עבודה רבה
של אסטרטגיה.

כשרמת הניסוח של הקופי היא רק התוצר הסופי והמדהים שאנו רואים.

זה גורם בהחלט לחויות משתמש אחרת.
מיקרוקופי הגיע מהעולם הדיגיטלי וזלג לשאר חלקי היקום :)
גם הכיתוביות הקולעות על הפרינט הן מיקרוקופי, ועזבי ויקיפדיה. זו חויית משתמש מוחלטת.
 
וכמובן לא נשכח שמפעל זה הוא היחיד (או מהיחידים) ששומרים שבת פול!!! (יום שלם לכבות את המכשירים, יום מנוחה, וים נוסף להפעיל את המכשירים!
וג"א אין לי שום קשר לחברת טאצ' - זולת הקשר היחידי שאני קונה את מוצריה ונהנה מאוד......
 
זה מפעל בבעלות חרדית. אפילו יש שם במפעל - כולל אברכים!!
 
מאמר מרתק
ואני בהחלט קונה את מהמוצרים שלהם, כן, בגלל המיתוג המגניב...
 

מבחר הקורסים המקצועיים של פרוג!

פְּרוֹגְלַיין | לוח אירועים

Article information

נכתב ע"י
רות גולדבלט
צפיות
1,386
תגובות
17
Last update

More in פרסום

למעלה