emoji_insta_ingles.jpg

קמפיין במבחן: שומרים על תזונת האמוג'י

אובייקטים עגולים מסמלים לנו תחושת שומן יתר, גמישות וכנראה הם מעוררי תיאבון בנוסף. אין הסבר אחר לצירוף הפרסומים שעלו לאחרונה בברזיל ובניגירה, בכולם...
נכתב ע"י מ. דניאל · ‏3/2/19 ·
  1. מ. דניאל
    הברזילאים, הידועים באוכלוסייה המגוונת השוכנת במדינתם, והכוללת המצאות טבעית של כנופיות כאלו ואחרות, מאמצים עוד מדורות עברו פעילויות גוף שונות, שיטות לוחמה ופיתוח מיומנות על ידי שמירה על כושר ותזונה ספציפית.

    במספר פרסומים שיצאו בשבוע האחרון במדינה על ידי חברות פרטיות וסוציאליות אפשר לראות את היחס המיוחד לנושא התזונה והכושר.
    באחד הקמפיינים המבקש לעצור את התדרדרותם של צעירי הדור להשמנת יתר, נעשה שימוש מקסים באיקון האמוג'י המוכר לנו.
    Viver Pra Valer, החברה שהזמינה את הקמפיין התמקדה במסר "שימו לב להשמנה בלתי מבוקרת בילדים".

    הפרסומת נוצרה על ידי בולרו, ברזיל. עבור Viver Pra Valer.

    emoji_face_ingles.jpg emoji_insta_ingles.jpg emoji_whats_ingles.jpg

    סוכנות פרסום: בולרו, ברזיל.
    מנהל קריאייטיב: אנדרה מוטה.
    אמנות מנהלים: חורחה Sobreira, ברונו Nastri.
    קופירייטר: פליפה ירזון.


    הגיע זמן לכושר...

    חברת חדרי הכושר Box הברזילאית מציעה לכל המעוניינים בגוף בריא ונראות טובה יותר, עצה טובה לחיים: לעצור את המירוץ- באמצע הספינצ', בחיסול הכריך הנוטף, או בעומקה של חפירה בעוגת קצפת, ופשוט להתעמל.
    "אנחנו חיים את חיינו ולא חושבים כל כך על השפעת האוכל עלינו". מסביר המפרסם.

    קמפיין חדרי הכושר החליט על קישור בין אובייקטים עגולים לשעונים, על מנת להמחיש כמה העצירה במהלך היום לשעת כושר, קריטית לחיים. ולא פחות, להתמקד בהדרכת תזונה נכונה במסגרת הפעילות.

    "אם אתה חושב כל הזמן על אוכל, הגיע הזמן לשינוי". אומר הקופי בחלק מהמודעות.

    הפרסומת נוצרה על ידי Wiz תעמולה, ברזיל. עבור Box.

    donuts_ingles_thumb.jpg
    hamburguer_ingles.jpg

    סוכנות הפרסום: תעמולה Wiz, לונדרינה, Paraná, ברזיל.
    מנהל קריאייטיב: מריו סקי.
    מנהל אמנות: Duh Zacchi.
    קופירייטר: אנדריי סוארס.



    דומינו של פיצה

    ומדיאטות לאכילה עתירת קלוריות: פיצה דומינו מכריזה על עצמה שהיא לא רק משהו לאכול, אלא מהווה חלק כייפי מחיי היומיום.
    "פיצה דומינו חלק מרגעי ההנאה בחוף הים, חלק מצפייה בסרט וחלק מההנאה במשחק כדורגל עם חברים", אומר המפרסם. בקיצור, המסר אותו מבקש להביע המפרסם הוא: "פיצה דומינו היא חלק מכל כיף בחיים".

    הפרסומת נוצרה על ידי X3M Ideas, ניגריה. עבור פיצה של Domino.

    בכיתוב המודעות מופיעים מסרים כמו: "הפוך את רגעי הכדורגל לבלתי נשכחים עם הטעם הטעים של פיצה מספר 1".

    untitled-1_1_0.jpg
    InkedInkedInkeduntitled-3 (1)_LI.jpg

    סוכנות פרסום: X3M רעיונות, לאגוס, ניגריה.
    מנהל קריאייטיב: אדסולה קוסוקו.
    מנהל אמנות: Femi Bonojo.
    קופירייטר: Nonso מבגוו.

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. דוד ריזל
    רעיונות יצירתיים.
    סתם כך אתם יודעים ברזילאית או ספרדית ? איך תרגמתם טקסטים שלהם, אולי בגוגל ?
      Menifa מודה על התגובה.
  2. דאבל אימפקט
    תודה על השיתוף!
    באמת מעורר השראה.

    מעניין לראות את הצבעוניות שחוזרת על עצמה בפרסומים הברזילאים, למרות שמדובר בנושאים שונים, ע"י משרדים שונים.

    לגבי דומינוס פיצה,
    קטע חמוד, מושקע מאד ביצועית. באמת מהסוג שהשראות עשויות ממנו.
    יחד עם זאת, דווקא החילוק יצר אצלי תחושת: יש הנאות, ויש דומינוס. כאילו- יש את הכל, אבל יש הנאה מליגה אחרת, דומינוס פיצה. לא הרגשתי שזה הולך יחד, אולי בגלל החילוק למשולשים ועצם זה שהפיצה נראתה כמו... פיצה. ולא כמו "כל השאר".

    מה דעתכם? מעניין לשמוע עוד דעות.
      Menifa, נתן גלנט ו-מערכת בית פרוג מודים על התגובה.
  3. bbh200
    השראות מיוחדות
    תודה
    הייתי מציעה להשקיע עוד כמה רגעים בטשטוש פרטים לא ראויים בפיצה, ע"מ שכולם יוכלו להנות מהפרסומת
      Menifa, נתן גלנט ו-אשר כותבת מודים על התגובה.
    1. אשר כותבת
      אכן הפיצה נערכה. תודה שהערתם את תשומת ליבנו לעוד פרטים קטנטנים שנעלמו...
      Menifa, תמרזאל ו-bbh200 מודים על התגובה.