כאשר ביקשו במשרד הפרסום ההודי DESIGN JUICE, שבעיר בנגלורו להשיק קמפיין לבית החולים 'מניפל' התמקד איש הקריאייטיב בתחום בו מצליח בית החולים על פני המתחרים לו: השתלות כליות המוצלחות ביותר, ברמה בינלאומית. (לטענתם בלבד, כמובן. לא ביררנו את העובדות).

אז לא משנה אם מתחשק לכם לתרום כליה או סתם להיות בטוחים שמי שניכנס בשערי חדרי הניתוח של בית החולים, יוצא משם תפור היטב, עם כמה שפחות נזקים וכליות שמותאמות היטב- אתם מוזמנים לבדוק עד כמה המודעה הזו גורמת לכם לרוץ לשם, או דווקא לסגת אחורנית.


mh-kidney_transplant-ooh_thumb.jpg


בקמפיין שהושק בימים אלו, בחרו לציין את העדינות והדיוק בהם נוקטים בבית החולים במקרים של השתלת כליה, על ידי מוטיב מרכזי במודעה- כלי ה- clamp המאוייר בשינוי קל.

הכלי, כפי הנראה, מזכיר במראה הכללי שלו את מבנה הכליות.

הסלוגן המלווה את המודעה הוא :"ליגה (וגם חתך) אחת מעל כל השאר בהשתלת כליה" (בפרוש עברי עילג למושגים הודים). הסלוגן לעצמו בהחלט מעניין ומשכנע.



לא ברור עדיין מה גורם לעומדים מאחורי היצירה להמחיש את נושא הכליות באלמנטים פולשניים עד מכאיבים לכוח הדמיון. אבל כשבררנו עם תושבי חו"ל, הסתבר כי המודעה בהחלט מדברת לקהל היעד. בייחוד כאשר מדובר בדוברי אנגלית.

מעניין אותנו האם לדעתכם הפרסום הזה יעשה את עבודתו? איפה הוא נגע לכם?
מוזמנים לכתוב בתגובות!







קרדיטים:
סוכנות פרסום: DESIGN JUICE, בנגלורו, הודו.
מנהל קריאייטיב: Sandeep, Siddarth Basavaraj.
מנהל אמנות: סוניל קומאר.
קופירייטר: Siddarth Basavaraj.
טיפוגרפיה: סוניל קומאר.
מאייר: אבהיג'ית, סוניל קומאר.
קרדיטים נוספים: Krishnakant.
מקור: www.adsoftheworld.com