בעוד בציבור החרדי 'חוגגים' את החלטת בית המשפט להגיע לפשרה לגבי הופעת התרבות היחידה בעיר עפולה לציבור החרדי, בה ההצהרה היא כי האולם יתחלק לשלושה חלקים- גברים, נשים ומעורב. ( החלק השלישי מוקדש ברחמים למבקשות הפרובוקציה, שדולת הנשים ובני משפחותם, בעיקר.) אנו מגלים כי גם בברזיל מכריזים: תרבות היא כמו מים, למי שצמא אליה.

כך הבאנו לפניכם-
קמפיין שנוצר על ידי DMC לחלוקת חסות חברת SANASA, לתזמורת הסימפונית של קמפינאס אשר הוקמה בשנת 1919.

התזמורת הסימפונית העירונית של קמפינאס הייתה המוסד הראשון שקם בעיר ברזילאית מחוץ לבירת המדינה.
תשעים שנה לאחר מכן, התזמורת הסימפונית ממשיכה בחסות חברת סנאסה - החברה לאספקת מים ותברואה.

"בדיוק כמו שלבני אדם יש צמא למים, גם לאנשים רבים בחברה, יש צמא לבידור ותרבות ולשעות הנאה". מסבירים במשרד הפרסום את הבריף לקמפיין שמייחצן את חברת המים, לא פחות מהתזמורת הוותיקה.

כך צצה הסיסמה Sanasa & OSM.

וההסבר לעיצוב המודעות:

"מי שצמא לתרבות, בשבילו אלמנטים כמו שרביט, מיתר ועוד- הם המים שמרווים את הצמא".



violin_0.jpg
contrabass.jpg
conductor.jpg




קרדיטים:

משרד פרסום: DMC Propaganda, Campinas, Brazil

מנהלת חשבון: אדריאנה ג'רדיני.

מנהל קריאייטיב: טיאגו טאופיץ'.

מנהלת חשבון: לוסיאנה סוזה.

קופירייטר: רנטו ברונו נטו.

מנהל אמנות: טיאגו טאופיץ', איגנסיו קרוסיו.

אמן דיגיטלי: FullFx


קונה אמנות: ראקל דיאס.

מדיה: טליתה סוטר.