כשמו כן הוא - ד"ר שכנוע או בשמו השני יניב זייד. הוא זכה מקום 3 באליפות העולם לנואמים (יש דבר כזה), הוא הספיק להרצות באלף מדינות, הספרים שלו נמכרים בעשרות אלפי עותקים בכל העולם. אגב, במקצועו הבסיסי הוא בכלל דוקטור בכלכלה ועו"ד.

IMG-20191121-WA0050.jpg



דיברתי עם יניב על ההבדלים בין קריאייטיב לשכנוע, על הצורך של כל אחד ללמוד לשכנע, האם כל אחד יכול לשכנע כל אחד. האם יש מישהו שהוא עצמו לא הצליח לשכנע. שאלתי אותו על החששות הקיימים במיתוג עצמי והאם ב-2020 חוקי השכנוע השתנו. איך הוא רואה את העולם החרדי ומהם כללי האצבע שלו לפרילנסרים בקטע של שכנוע ושיווק נכון.


היה משכנע:) ממליץ בחום גם לך. כנס, תקשיב ותלמד איך להתקדם נכון!

וכמובן, תכתוב לי ממש פה, אני קורא הכל.