נתחיל בזה שמדובר בז'אנר עיצובי חדש ופחות מוכר ולוקח זמן להתחבר אליו, גם ללקוח וגם לקהל היעד
אבל אחרי שנחשפים וקולטים את הגאונות ואת האופציות הבלתי מוגבלות שהוא מאפשר, השמיים הם הגבול וגם הכיף ותחושת השחרור שביצירה והתגובות נלהבות.
קייסטאדי קצר מ-2 תהליכי עבודה כאלו.
1#
מגזין דאצ'ה הינו מגזין פרסומות ואלפון בתפוצה ארצית של כל המידע שצריכה משפחה חרדית כדי לצאת לנופש, הם חיפשו לשמור על הסטייל שלהם הקבוע של ילד מצולם בסצנות שונות בהתאם לקטגוריות במגזין.
הפעם בחרנו את קונספט האיורים ובהם שילוב מצולם של הילד.
בשלב הראשון כמובן גיבשנו קונספט איורי.
ניסינו לא פחות מ-6 סגנונות איור שונים כדי להתכוונן על אחד שהוא גם קליל, גם קייצי וגם לא בולע את הילד וגונב את ההצגה, המטרה היתה שהם יראו יפה בהרמוניה ושיהיה מאוד ברור שהילד הוא הפוקוס והאיור רקע תומך.
בשלב השני בחרנו סקאלה צבעונית פסטלית ומרעננת וחשבנו על פוזות מתאימות לכל קטגוריה.
איירתי את הרקעים ע"י בסיס ידני משם אימון מודל בבינה (פריפיק) חיבורים מתמונות ותיקונים ידניים שוב לפינישים.
שלחתי לצלמת רקעים והסבר איך הילד אמור להיות בכל פוזה והיא בגאונותה צילמה אותו תואם בול! לרקע מבחינת זווית, תאורה, צבעוניות- הכל!
בשלב הזה נשאר לי רק לצרוב את הילד ולהדביק אותו ברקע המאויר ולתת שכבה מעל של התאמות ותיקונים.
#2
טיפטופ פנו אלי בתחילת עונה שהם רוצים להפיק קטלוג אופנה לקולקציה החדשה שלהם בקונספט של כיף וחוויה, כאן התהליך היה הפוך קודם צולמו התמונות בז'אנר תנועתי וטבעי בסטודיו ואחרי שקיבלתי אותם הייתי צריכה לחשוב רעיונות לאיזה סצנה איורית מתאים להכניס את הילדים. האתגר היה גדול כי כל משפחת תמונות מאותו סט בגדים היתה צריך להיות מותאמת מבחינת האיורים והאווירה, וחלק מהסטים צולמו ברקעים נפרדים/תאורה שונה/דוגמנים שונים.
גם כאן דייקתי סטייל איורי מותאם וסקאלת צבעים נגזרת מגווני הבגדים ולאווירה ופשוט הרצתי אותם אחד אחרי השני.
ב"ה זה תפס את הציבור מאוד עד כדי כך שהיה ברור לכולם שקודם תכננתי מה יהיה האיור ולפי זה צולמו התמונות.
תמונות לפני:
והנה אחרי:
צילום: @נחמי רוטשטיין התותחית
בקיצור – תהנו!
ושיהיה לכולם קיץ בריא מלא בבשורות טובות וחופש גדול שמח!