קמפיין מסעיר במיוחד שעלה בכל כלי המדיה במקסיקו בימים אלו על ידי חברת הפרסום Grupo LVT, מקסיקו, עבור Afirme,
מנצלת את הצורך של בני העם המקסיקני בכסף זמין עבור מחייתם כדי לשווק מוצר העונה להגדרה Early Wage.

"לחיות חיים מתוך הלוואות עד להגעת יום התשלום", מסבירים המפרסמים. "כאשר הרעב מגיע והכסף כבר ניגמר ואנשים נוטים למשכן את חפציהם. ולפעמים, אם אין אפשרות אחרת, הם מחפשים תחליפי מזון. לקחנו את המושג 'אכילה עצמית' ויצאנו מחוץ לקופסא. כך נראה השלב הבא בו הרעב והיצירתיות נפגשים"

על מנת לסייע לאלה ששכרם נרשם באמצעות Banco Afirme, נוצר המוצר המאפשר ללקוחות למשוך כסף מהשכורות שלהם לפני הגעתה במועד, על ידי כספומט Afirme.

הכיתוב בתחתית המודעות הנו: "הרעב לא מחכה למשכורת שלך. מוטב לבקש שכר מוקדם של עד 6000 פסו, ישר מתוך כספומט Afirme הקרוב אליך ביותר".

אם לקרוא לזה קמפיין נוראי, או גאוני, השארנו לכם. לנו נותר רק לקוות שהעם המקסיקני יטיב השתמש במוצר על מנת שהשלב היצירתי הבא, אכן לא יממש את עצמו.



fingerfries.jpg

handburguer.jpg


handcroissant.jpg


קרדיטים:

סוכנות פרסום: Grupo LVT, מונטריי, מקסיקו.
מנהל קריאייטיב קבוצתי: דנטה הרננדז דלגדו.
מנהלי אמנות: גבריאלה ולנזואלה פרגרינה, דנטה הרננדז.
קופירייטר: דנטה הרננדז דלגדו.
אילוסטרטור: קאטאנו סילבה.
סגן נשיא: לורנה Villarreal Treviño.
מנהל קריאייטיב כללי: דניס צ'אפה טיג'רינה.
סוכנות הפקה: חורחה Santoy.