סקירת שיפוץ מהיסוד ב-140 אש"ח - פרק 1

כעת אני מלווה ומתכננת שיפוץ דירה של זוג+ילדה, 70 מטר.
בהסכמתם, בחודש הקרוב נסקור את התהליך, נראה איך מתבצע השיפוץ, ביסודיות, חסכנות, וטעם טוב.
פרק 1 -
הגדרות הבסיס היו -
הכרח לשפץ מהיסוד, חשמל גמור, אינסטלציה חלודה, הכל במצב שניתן למשוך איתו עוד קצת, אבל חבל. אם כבר מחליפים ריצוף זה הזמן לחדש, מאוחר יותר זה יהיה כרוך בעלויות כפולות וכאב ראש גדול.
תקציב מוגבל מאוד, כל דבר שניתן לדחות או לפרוס לתשלומים - עדיף. לכן עם הריהוט אפשר לחכות, להשתמש בריהוט זמני, או יד שניה. מוצרי חשמל קונים דרך סוכן שנותן פריסה ל36 חודש ללא ריבית.
ורצון להגיע לחומרים איכותיים כמה שיותר, במחיר הנמוך ביותר.
תקציב : 140,000 כולל פריסת תשלומים.
איך עשינו את זה ?
1. הכנו תכנית לבית, כל מה שלא היה צריך להחליף , השארנו במקום. חלק מהחלונות נשארו, מזגנים גם כן, וזהו.
2. קניית חומר לבן התכוננו לקניות מראש, השווינו מחירים, והגענו למבצעי סוף שנה בבר-עמי, החנות הטובה ביותר בירושלים. כך לדוגמא קנינו ריצוף איטלקי שמחירו הרגיל 250 למטר, ב75 למטר בלבד.
3. קבלן עשינו השוואות, ופנינו למספר קבלנים שאני עובדת איתם , לאחר התמחרות הגענו למחיר מצוין אצל קבלן מנוסה שכבר עשה שתי דירות איתנו.
בעל הדירה התלבט קצת אם לקחת קבלן, או לנהל בעצמו, אבל הוא הכריע להוריד מעצמו עול, במיוחד לאחר שיחה עם ידיד שעשה בעצמו את עבודת הקבלנות, והרוויח כמה שערות לבנות לפני גיל 30....
כבר בהתחלה הוא גילה שזה גם היה כדאי כלכלית.
עלות של מכולה למילוי ופינוי באתר מורשה, הינה קרוב ל900 ש"ח.
בדירה שלו כבר פינו 6 מכולות....
אבל לקבלן הרבה יותר קל לבלוע את זה, כי יש לו את ההסדרים שלו
4. מטבח הפניתי לנגר פרטי שאני עובדת איתו, הוא נתן מחיר חצי מחברת מטבחים, והם היו יכולים להנמיך עוד אם היו עושים יותר מדפים ופחות מגירות. אבל המחיר עדיין יצא נמוך, 20,000 למטבח מושלם!
זו ההתחלה, אמשיך לעדכן איך במחיר נמוך משדרגים את הדירה משמעותית.
וגם אם נצליח לעמוד ביעד של 140 אלף....
house-for-sale-4503756_1920.jpg
על המחבר
תמי רוטנברג
שלום!
נעים להכיר, שמי תמי רוטנברג, אדריכלית פנים ירושלמית, אני מתכננת ומעצבת בתים ללקוחות פרטיים שרוצים בית בתכנון ועיצוב אישי, ובסטנדרט מקצועי גבוה.
אני מגשימה זאת על ידי המון הקשבה, חשיבה, השקעה וניסיון, ומחויבות לתוצאה מושלמת !
אם אתם חושבים על שיפוץ בקרוב או בעתיד, קבלו מדריך שכתבתי (על בסיס תכנים שכתבתי עבור אתר הידברות ופלטפורמות נוספות) ובו סקירת כל השלבים בתהליך, לחצו כאן. אם אתם ממש לקראת בנייה – צרו קשר כעת 0587126130 לשיחת אבחון, יש לי עבורכם נוסחה מנצחת לבית אישי בדיוק בשבילכם!

תגובות

אין עדיין תגובות על התוכן

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

More from תמי רוטנברג

שתף את המאמר

למעלה