בעלי עסק, מנהלי ארגונים ומפרסמים מכל הסוגים, הסיפור הזה צריך לעניין אתכם.
גם היום, בעידן הדיגיטלי, מודעות רחוב מצליחות להשיג תוצאות שרוב ערוצי הפרסום האחרים מתקשים להציג.

אבל... כדי שלא תזרקו את הכסף שלכם לפח, חשוב מאוד שתקראו את הסיפור של ראובן.
השם אולי בדוי אבל הסיפור היה גם היה. תקראו כדי שלכם זה לא יקרה.


451A1417.jpg


לפני עשרים שנה יצא ראובן שם בדוי מביתו לסיבוב בעקבות המודעות שלו. ראובן פתח עסק חדש למוצרי נייר וניקיון והקמפיין הזה היה קמפיין מודעות הרחוב הראשון שלו. הוא כבר התנסה בקמפיין פליירים בדיוור רווי והתאכזב. ניסה פרסום ממוקד במקומונים שהתפספס. הפעם, כך חשב, יראה סוף־סוף ברכה בעמלו.

מה רבה הייתה שמחתו כשחלף על פני לוחות המודעות הסמוכים לביתו וראה את המודעות שלו מתנוססות לתפארת. 'או', חשב לעצמו, 'טוב עשיתי. זה בוודאי יביא תנועה לעסק שלי'. הוא החליט להמשיך ולהתבשם מניחוח הדבק וממראה המודעות בשכונות הסמוכות. בשכונה הראשונה נצפתה מודעה אחת בלבד. בזו שאחריה גם לא בדל של מודעה וכך בכל שאר שכונות העיר...

הסיפור הזה היה גם היה. פרטיו שונו לחלוטין מטעמים מובנים. אמנם חלפו מאז הרבה מודעות בלוחות וראובן כבר האפיר ועסקיו הצליחו מעל ומעבר אך הסיפור הזה משמש עבורו תמרור אזהרה ועדות נאמנה לדברי רבי יוחנן "הרוצה לאבד ממונו, ישכור פועלים ואל יישב עמהם" (בבא מציעא דף כ"ט בשינוי).

היום אם תשאלו אותו הוא ימליץ לכם לבחור ב'גיל סטריט', חטיבת מודעות הרחוב של גיל גרופ קבוצת הפרסום הצומחת ביותר בציבור החרדי. למה? "כי הם נותנים דו"ח מפורט על כל הדבקה כולל תמונות. כי הם מוכנים להצמיד לי מנהל אזור שיבוא ויעבור איתי לוח לוח כדי שאראה במו עיני שהמודעות שלי הודבקו בדיוק כפי שהובטח לי וכי המכירות פשוט עולות בכל פעם שאנחנו יוצאים בקמפיין רחוב".

ב'גיל סטריט' שמחזיקה בזיכיונות הדבקה ברוב הערים החרדיות ולא רק בהן, אומרים כי הסיפור של ראובן אינו חריג ומציינים כי מידת שביעות הרצון של לקוחות החטיבה גבוה במיוחד כפי שניתן ללמוד מהכמות הגדולה של ההמלצות והמחמאות שמקבלת החטיבה. "מהרגע הראשון הנהגנו שקיפות מלאה מול הלקוחות והדבר מוכיח את עצמו כבר יותר מעשרים שנה".