מדור עם כיתוב2.jpg

ניסוי הפיצה שיעשיר לכם את העסק

יעל פינגולד מפתחת שיטה לחילוץ מתקיעות עסקית, מלמדת איך ניסוי על זללני פיצה אמריקאים, יכולים להכפיל לך את המחזור העסקי.
נכתב ע"י יעל פיינגולד · ‏28/5/18 ·
  1. יעל פיינגולד
    "אני משתגעת מזה!!" אמרה אסתר הקוסמטיקאית המותשת. "אם היא רק תבוא אלי לסדרה של שישה מפגשים, מבטיחה! היא יוצאת עם פני חרסינה!"

    "אז למה היא לא באה"? שאלתי.

    "כי היא הייתה פעמיים, אמרה שזה יקר לה ואחרי זה התחלתי להרגיש כמו מתחננת שתבוא וראיתי שלא נוח לה עם ההסברים שלי, זה הרגיש לי מכירתי מדי, חבל שהיא לא תקבל את המקסימום, אני ממש יכולה לעזור לה"!

    כמה פניות כאלו אני מקבלת. ממעצבים, גרפיקאיות, מנחות הורים, מטפלים, ואפילו חנויות של חד פעמי, שמצד אחד, יודעים מה הצד השני צריך לקבל, כדי להיות מרוצה עד הגג ולקבל את מלוא החוויה והמוצר שיענה לו לצורך. ומצד שני, לא יודעים למכור, והלקוחות קונים מהם טיפין טיפין ואז הם מרגישים סחטנים והלקוחות מרגישים עשוקים.

    חוקרי התנהגות אמריקאים, עשו ניסוי התנהגותי, שיישום קטן של התוצאות שלו, יכול להכפיל לנו את המחזור העסקי:

    החוקרים העמידו בפיצרייה שלט ענק, עם פיצה עסיסית עתירת 12 תוספות- הכל כלול: זיתים, פטריות, בצל, טונה, עגבניות, אננס וכל העולה על הדעת. המחיר היה 11$ ובעת ההזמנה המוכר נתן אפשרות לוותר על תוספות תמורת חצי דולר לתוספת.

    לאחר מכן עשו ניסוי עם פיצה באותו הגודל ושלט ענק, עליו רשום פיצה בסיסית ב5$, כאשר ניתן להוסיף מגוון רחב של 12 תוספות עבור חצי דולר לתוספת.

    כביכול כל בר דעת מבין ש5$ בלי תוספת או 11$ עם 12 תוספות זה בדיוק אותו הדבר- אבל מי מנחש מתי הפדיון היה יותר גבוה?

    ברור שבמקרה הראשון.

    נעמיק ונבדוק, מתי נראה לכם זללן הפיצה האמריקאי, היה יותר מרוצה מהמוצר, ויותר ממליץ על הפיצה? כאשר הוא אכל פיצה ב5$ ועליה הוסיף 8 תוספות כלומר שילם $9 (5 דולר ועוד 8 תוספות, כל אחת חצי דולר)
    או כשהוא קנה פיצה ב11$ והוריד 4 תוספות כלומר עשו לו הנחה של 2$ ואז הוא שילם את אותם ה9$ (11 דולר פחות 4 תוספות, כל אחת חצי דולר)

    נחזור לאסתר הקוסמטיקאית, רק תארו לעצמכם מה היה קורה, לו אסתר הייתה מסבירה ללקוחה עם העור המקומט, שכדי להגיע לתוצאה מושלמת, היא צריכה סדרה של 5 טיפולים אחת לשבועיים, קרם אחד ובעוד 3 חודשים טיפול מיוחד.

    אגלה לך בסוד שמה שהיה קורה זה, שהלקוחה תיקח את הסדרה, תסדיר תשלום מראש, תגיע בנחת למפגשים, תהנה מתוצאות מעולות והקוסמטיקאית תקבל המלצה של אחת שעושה קסמים לעור ויותר מזה- כמקצוענית בתחומה.

    בתהליך החילוץ מתקיעות עסקית שפיתחתי, זה נושא ששמו 'מגש הזהב'- כלומר אריזת מוצר.
    רק מוצר שמונגש נכון ללקוח האידאלי שאליו אני פונה, יביא שביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות וסיפוק רגשי (שנתתי מוצר שלם ומושלם) וכספי, (כי מלחמת המחירים נגמרת ולא מרגישים שחולבים את הלקוח המסכן).
    אז מה איתך? איך את מיישמת את זה בעסק?

    יעל פינגולד- חילוץ מתקיעות עסקית
    052-6777876 yaelfaingold@gmail.com
    להורדת המדריך: https://yaelnews.ravpage.co.il/pesahgift

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. חסידישער
    רעיון יפה מאוד. תודה!!
      prog-tovi אוהב/ת את זה.
  2. סופי12
    מאמר מעניין

    אשמח לקצת הרחבה והסבר איך זה עובד בדוגמא - איך אישה שלא ממשיכה לבוא לקוסמטיקאית בטענה שזה יקר לה, תרכוש מראש חבילה של חמישה טיפולים ועוד תוספות?
  3. פנינה ריימונד
    כתוב יפה ומוסבר היטב!
    תודה רבה.
      prog-tovi ו-עורכת התוכן אוהבים את זה.
  4. נתן גלנט
    תובנות יפות, תודה.
      prog-tovi ו-עורכת התוכן אוהבים את זה.
  5. לשונית
    יפה מאוד וחשוב מאוד. תודה!
      prog-tovi ו-עורכת התוכן אוהבים את זה.
  6. מחשבת מילים
    יש לי שאלה לגבי חנות בגדי ילדים איך אני יכולה למשוך לקוחות שיבואו ,יקנו ויחזרו שוב לקנות?
      prog-tovi ו-עורכת התוכן אוהבים את זה.
  7. מחשבת מילים
    יש לי שאלה לגבי חנות בגדי ילדים איך אני יכולה למשוך לקוחות שיבואו ,יקנו ויחזרו שוב לקנות?
      עורכת התוכן אוהב/ת את זה.
    1. מערכת בית פרוג
      אפשר לפנות לכותבת, יעל פיינגולד. אולי היא תוכל להתייחס לכך בטורים הבאים.