מיתוג-בעידן-הדיגיטלי-מאמר-ראשון.png

נגמרו התירוצים: הגיע הזמן למתג את עצמך בדיגיטל

"ההתקדמות הדיגיטלית משנה כמעט כל אספקט שהכרנו על מיתוג, שיווק, קבלת החלטות רכישה של הלקוחות שלנו ואפילו הדרך שבה הם חושבים עלינו". חיים בניסטי,...
נכתב ע"י חיים בניסטי · ‏17/10/18 ·
  1. חיים בניסטי
    כולנו יודעים שמיתוג הוא כלי עסקי עוצמתי.

    כולנו יודעים שמיתוג טוב הופך את העסק שלכם למותג בעל מהות, זהות, מטרה וקהל יעד מוגדרים - ובכך מסייע לכם להגדיל את רווחיות העסק ועוזר לפרסונות מקהל היעד שלכם להחליט לבחור דווקא במוצר או בשירות שאתם מציעים.

    אבל, כולנו גם יודעים שהעולם היום הוא לא העולם שלפני 50, 20 ואפילו 10 שנים.

    [​IMG]


    להמשך קריאת הכתבה לחצו כאן

    תגיות מאמרים

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. דיגיקלי
    מאמר נהדר
    מחכה להמשך...
    מתי זה יקרה?
      פנחס אליהו ו-חיים בניסטי אוהבים את זה.
    1. חיים בניסטי
      תודה @דיגיקלי !
      המאמר הבא נשלח למערכת פרוג וצפוי לעלות היום או מחר! :)
      דיגיקלי ו-פנחס אליהו אוהבים את זה.
  2. לנדא
    נשמע מרתק!
    רשימת הנושאים מעוררת סקרנות מרובה,
    וציפיה גדולה להמשך.

    נמתין בקוצר רוח. :)
      חיים בניסטי אוהב/ת את זה.
  3. bekkiback
    אתה כותב טוב כהרגלך..
    מחכה לקרוא,
    תודה!!!!!
      חיים בניסטי אוהב/ת את זה.
  4. Mmiri
    יש לציין שהמיתוג התחיל בעיקר כי הגיעו למצב שהיו כמה אנשים עם אותו עסק ורצו לעשות ביניהם בידול.

    ישר כח על ההרתמות לכתיבת כתבות כל כך חשובות ומחכימות!
    1. חיים בניסטי
      תודה!

      את צודקת בהחלט, כתבתי זאת בהרחבה ובספר וגם כאן במאמר בקצרה תחת הכותרת "התפתחות תהליך המיתוג מאז ועד היום".
      Mmiri אוהב/ת את זה.
  5. אנונימית
    תודה רבה! מאמר חשוב ומחכים!!!
  6. חיים בניסטי
    תודה רבה על התגובות החמות חברים!
    אני מחכה להמשך לא פחות מכם :)
  7. נתן גלנט
  8. לוגוטופ
    שלום חיים בניסטי. אשמח אם רק תבהיר לי מה ההבדל בין מיתוג רגיל לבין דיגיטל?
    1. חיים בניסטי
      בשמחה!

      מיתוג - תהליך יצירת זהות ותדמית לעסק / גוף / ארגון / מוצר או אדם. בתהליך מגדירים למותג מטרה, אסטרטגיה וקהל יעד, ומעניקים לו שם, סלוגן, לוגו ושפה מותגית בהתאם.

      מיתוג דיגיטלי - כל נוכחות המותג בדיגיטל; אתר האינטרנט של המותג, פעילותו ברחבי הרשת, חנות מקוונת, התייחסות לקהלי יעד חדשים אליהם ניתן להגיע באמצעות האינטרנט וכלים רבים נוספים עליהם נדבר בסדרה זו, בעזרתם יוכל המותג לצמוח לבלי היכר.
  9. miri
    מחכה בקוצר רוח להמשך
    תודה רבה!
  10. אבימי
    מלך אתה, חיים.
    הכתיבה שלך מעולה, מעוררת עניין, ונשארת בהירה וצלולה.
    מחכה בקוצר רוח.