לא מעט חברות בוחרות להשקיע בעובדים שלהן, באמצעות הענקה של מתנות שונות בתקופת הסגר או העבודה מהבית. דווקא בתקופה זו חשוב להעניק לכל עובד את התחושה כי הוא חשוב וחיוני לחברה. איך עושים זאת בפועל? כל הפרטים בכתבה הבאה

היום ניתן למצוא לא מעט ארגונים וחברות, אשר בוחרים להשקיע בתחום של מתנות לעובדים בסגר. חשוב להבין כי תקופת הקורונה מהווה תקופה מאתגרת ולא פשוטה עבור לא מעט אנשים, היות ויש צורך להתעסק עם מגוון רחב של בעיות ומצבים לא מוכרים. מעבר לחשש התמידי מפני הדבקות במחלה, מדובר גם על הצורך להתמודד עם סגר, שהייה ממושכת בבית ובחלק מהמקרים אף בידוד.

אין ספק כי הדבר יכול להשפיע על המצב הפיזי והנפשי של העובדים, מאחר ומדובר על שינוי חד ולא צפוי בשגרת החיים. אנשים רבים מדווחים על מגוון רחב של קשיים נפשיים, אשר התעוררו בעקבות הסגר וההיסגרות הממושכת בין כותלי הבית. רבים מדווחים על תחושות של דכדוך, בדידות, חרדות וכדומה.

לכן אין זה מפתיע, כי לא מעט חברות וארגונים מעוניינים לסייע לעובדים שלהם, על מנת לעבור את תקופת הסגר בצורה הקלה והנעימה ביותר

מתנות לעובדים – איך מגוונים?

אז בתור צעד ראשון מומלץ לבחון את אופי החברה ואופי העובדים בה.

אם מדובר על קהל עובדים מבוגר יותר הרי שמתנות כמו יינות איכותיים, קערות הגשה מעוצבות או סט מהודר של סכו"ם יכולות להיות רלוונטיות מאוד ושימושיות עבור אותו הקהל.

לעומת זאת, אם קהל העובדים מורכב מקהל צעיר – גאדג'טים כמו דיסק און קי ממותג, פד מעוצב לעכבר, אוזניות, מטענים ניידים ועוד דברים שיכולים לא רק להיות שימושיים אלא גם בעלי מחשבה רבה מאחוריהם והתחשבות בצרכים של העובדים שלכם.

ניתן כמובן להתאים גם לתקופה בה אנו נמצאים ולתת מתנה לעובד כדי להשתמש בה כאן ועכשיו.

לא חסרות דוגמאות:
מארזים שונים של ריבות, ממרחים ויינות, היות ומדובר על בסיס מעולה לפיקניק. כל אחד היה שמח לצאת לפיקניק בקרבת הבית, על מנת לנשום אוויר צח ולשנות מעט את האווירה.

מארזים מסוג זה יכולים לסייע לעובדים ולעודד אותם לצאת החוצה, על מנת לשפר את מצב הרוח ואת התחושה הכללית.

ניתן כמובן להעניק לעובדים אביזרי כושר שונים, על מנת לעודד אותם לבצע פעילות גופנית, כולל אוזניות ספורט המאפשרות לכל אחד לרוץ או לצאת להליכות ארוכות בצורה הנעימה והמהנה ביותר.

לסיכום, מתנות לעובדים בסגר הינן מתנות חשובות ומשמעותיות, אשר יכולות לסייע לכל חברה לבסס קשר חזק ועוצמתי יותר עם העובדים שלה.

באתר של גיל גיפט תוכלו למצוא מתנות לעובדים המתאימות לחגים, לקיץ ולחורף, לאישה ולגבר ולאירועים שונים. המתנות האישיות מסוגננות וממותגות בטוב טעם. מוזמנים להתרשם! https://gilgift.co.il/