עיצוב אתרים (1).png

לאחר התפתחות העולם הדיגיטלי ובניית האתרים נראה כי כמעט כל אחד יכול לבנות אתר בעצמו, ישנם פלטפורמות ניהול תוכן חינמיות הנותנות מגוון רחב של אפשרויות עריכה ותבניות עיצוב.

אבל מערכות אלו גורמות לאתר להראות כמו כולם ללא בידול וייחודיות המשתייכת למותג הספציפי.

ישנם המון אתרים באינטרנט והגולשים מזהים בשנייה אתר שנבנה ללא השקעה רצינית, הם מכירים את עיצובי ברירת המחדל והתבניתיות של הפלטפורמות החינמיות והממשקים הנדושים שלהן.

עסק שמכבד את עצמו חייב לייצר רושם ראשוני חד, מדויק וחזק ולייצר יתרון משמעותי ומובהק מול המתחרים על ידי אתר מקצועי ואיכותי שבנייתו נעשית רק אצל מתמחים בבניית אתרים, אלו ידעו להקים אתר שיאפשר לבעל העסק להפוך את מטרת המותג למציאות קיימת בעוצמתיות דיגיטלית.

אתר איכותי הוא אתר שממגנט אליו גולשים מאפשר להם חווית גלישה מושלמת המניע אותם לפעולה, משדר את פני המותג בתור מותג על, מכובד ומצליח. מותאם לקהל היעד והלקוחות מבליט את המותג בפי כמה מהמתחרים וגורם ללקוחות לבחור דווקא במותג הזה!

בקיצור אתר שעובד ומביא תוצאות!!!

בניית אתר איכותי דורשת הרבה מעבר לכל מה שמערכות חינמיות מציעות, במיוחד כאשר מדובר באתרים רשמיים של בתי עסק וחברות הדורשים מחשבה ומיומנות נרחבת שרק בוני אתרים ומפתחים מקצועיים יכולים לבנות.

איך תדעו אם האתר איכותי?

אתר איכותי נמדד בעיצוב האתר שתפקידו להכניס את הגולש לאופי ואווירת המותג, אתר מרהיב וחדשני ישאיר את הגולשים זמן רב להתרשמות.

במהירות האתר, אתר איטי גורם ללקוח לצאת ולברוח מהאתר, הלקוח לא נותן יותר מ-3 שניות להשפיע עליו, ובנוסף כך משדרים לו שזמנו חשוב לנו.

כמה שפחות באגים-כל תקלה שנוצרת גורמת ללקוח להירתע ולהתבלבל, ביכולתנו למנוע את רובן או לפחות לתת חוויה נעימה מכל תקלה או שגיאה.

אפיון ממוקד ומושכל- שמטרתו להוביל את הלקוח בתהליך נכון באתר שיניע אותו לפעולה ולשמש לכם כמנוף שיווקי רב עוצמה.

קופירייטינג מקצועי ואיכותי - מילים ושברי משפטים המניעים לפעולה שידברו בשפת הלקוח ויגרמו לו להתחבר למותג, ולהרגיש טוב עם הבחירה במותג.

קריאייטיב-כתיבה שיווקית שגורמת ללקוח להזדהות עם המוצר נותנת לו להבין מה הערך המקצועי שהוא מקבל מהמוצר ומדברת בשפת הלקוח.

בנייה ופיתוח ידידותיים ונוחים למשתמש ללא קשיים, עומס וכובד הגורמים לטעינה איטית ולפגיעה משמעותית בחוויית משתמש, ובנויה בצורה מדויקת ומוקפדת למטרה השיווקית והמסחרית שלכם.

אתר איכותי תוכלו למצוא רק אצל בעלי מקצוע הדואגים לכל הכלים האלו הכוללים אפיון עיצוב ופיתוח קופירייטינג וקריאייטיב מתכנתים עם ניסיון בווב קידום אורגני וממומן בצורה הטובה ביותר.

עכשיו לרגל החזרה לשגרה שיחת ייעוץ חינם בשווי 300 ש"ח
למימוש ההטבה כנסו פה
עיצוב אתרים (2).jpg