חברות הטכנולוגיה העילית שינו את שוק המתנות הממותגות עם רעיונות מטורפים ועיתויים שכלל לא קשורים לחגים • על מתנות מיוחדות לחורף כבר שמעתם? על מתנות מדהימות מהיום למחר עם שירות לקוחות במתנה, כבר קראתם? נסו לצאת מהקופסא ותגלו עולם מופלא • מתנות? לא רק בחגים ולא רק לעובדים



יש דבר כזה מתנות חורף? בטח, בדיוק כמו שיש מתנות קיץ, אביב, סתיו וחגים.

ברור לכל מנהל, אחראית רכש או יו"ר ועד עובדים, שמתנות הן עניין של עיתוי. נהוג לחשוב שהחלטות על מתנות והזמנתן, הוא עניין של חודשים או לפחות שבועות. אבל בעידן הנוכחי זה לא מדויק. גם ענף המתנות עבר תמורות יחד עם כל התעשייה בכלל ותעשיית המתנות והדפוס בפרט ואנחנו ב'גיל גיפט', עדים לכך.

האפשרויות שעומדות בפני הלקוחות שמעוניינים לרכוש מתנות הן כמעט בלתי מוגבלות. גם הקטלוגים שדרשו פעם שטחי מדף בלתי נדלים ולא הכילו את המילה "אזל" בה נתקלו רבים שביקשו את המתנות הכי טרנדיות, לא דורשים היום דבר פרט לחיבור אינטרנט והמילה אזל כמעט אזלה מהלקסיקון.

ואם פעם היו רוכשים מתנות אך ורק לקראת החגים, היום רוכשים אותן לאורך השנה כולה וזו גם הסיבה שהתשובה לשאלה הפותחת הייתה חיובית. מטריות ממותגות קיימות כבר שנים רבות. אך היום תמצאו גם כובעים מחממים, מחממי אוזניים, חמצוואר, כפפות, כוסות תרמיות, בקבוקים חמים והמגוון כה עצום ועד שתסיימו אותו כבר תידרשו לחפש את מתנות האביב. נסו את הקטלוג הדיגיטלי שלנו באתר 'גיל גיפט', ואם לא מצאתם את מבוקשכם, אנחנו תמיד נהיה שם עבורכם.

תמונה כירבולית copy (Medium).jpg


מה הסיבה שאנשים נותנים מפנקים לא בתקופת החגים? התשובה מעניינת משום שהיא חושפת שינוי בתרבות הארגונית והעסקית. הרבה מאוד עסקים, בעיקר בתחומי הטכנולוגיה העילית, אינם כפופים לסטנדרט, אדרבה, הם מאתגרים אותו בגחמות משלהם שאנחנו ב'גיל גיפט' שמחים לקראתן.

הם יפנקו את המשקיעים בשי קטן וצנוע, אבל מקורי. הם ישקיעו בעובדים שלהם מתנות חודשיות ובכל חודש הם יתעלו מעל עצמם ביצירתיות אופיינית. הם יתנו לשותפים שלהם מתנות יקרות שיבליטו את ההערכה שלהם על שיתוף הפעולה. ואלה – חברות ההייטק – הן כמובן מובילות שוק ומייצרות שינוי בתרבות המתנות שרווחה פה עד לאחרונה.

'גיל גיפט', נהנית מיתרון חריג במיוחד בשוק המתנות הממותגות. מעבר לכוח הקנייה ולניסיון הרב בתחום, ניסיון שמאפשר לקלוע לטעם המשתנה של מקבלי המתנות, ב'גיל גיפט' תמצאו זמינות גבוהה מאוד, מהירות תגובה חריגה ויצירתיות מפתיעה שתאפשר לכם לייצר כל רעיון (גם המופרע ביותר) שעולה בדעתכם.