ידוע שמי שרוצה לפרסם במגזר החרדי, צריך להכיר את מדיות הפרסום החזקות במגזר הספציפי הזה.

למגזר החרדי יש חלופות ייחודיות לפרסום. בעוד שהעולם מעביר את מוקד פעילותו לזירה הדיגיטלית,

המפרסמים בציבור החרדי מודעים לכך שחלקים גדולים מתוכו לא נגישים לרשת, ולכן מצאו דרכים חלופיות.

יש כמובן שימוש בפרסומות בעיתונים, רדיו, דיוור פשקווילים וכו' אך ללא ספק אחת המדיות החזקות במגזר היא מודעות רחוב והן פופולריות להפליא.

וזה לא פלא יש למודעות רחוב המון יתרונות הנה רק כמה דוגמאות על קצה המזלג:

חשיפה לכל פלגי המגזר - לכל פלג במגזר יש עיתון משלו והוא נוטה להתעלם מפרסום ייחודי לפלג אחר. מודעה ברחוב פונה לכל הפלגים לכל הזרמים כך שאין צורך ליצור מודעה מיוחדת לכל פלג ולפרסם במגוון עיתונים במקביל תוך התאמת תוכן וסגנון.

מדיה מותאמת לגברים ונשים - ברחוב הולכים כולם נשים וגברים והמסר הפרסומי שלך נחשף לכולם במידה שווה כך אתה יכול להגיע לכולם בצורה מהירה וקלה וללא צורך במספר מדיות.

ביטוי לכל מודעה - אחד מתוך מאות לא יוכל להבליט את הייחודיות שלו, אנשים שנחפשים למאות פרסומים בזמן קצר נוטים לשכוח את מה שראו. בלוחות מודעות יש מקום רק למספר מודעות מצומצם, כך הם ייחשפו למסר של העסק באופן ממוקד ולא ישכחו אותך, כתוצאה של "הצפה תודעתית"

העלות לחשיפה - זה מה שמעסיק כל אחד. בשורה התחתונה כמה זה עולה? אז ללא ספק זו המדיה עם עלות נמוכה יחסית ביחס לתמורה. מאות אלפי חשיפות למודעה אחת. רק להדביק וזהו!


כל השירותים תחת קורת גג אחת

יש בעלי עסקים המתרוצצים מחברה לחברה על מנת לקבל שירותים בתחום…לא חבל? בגיל סטריט ניתן למצוא את כל השירותים בבית גדול אחד:

שירותי דיוור ישיר, מודעות בכניסות בניינים, מודעות ועלונים בבתי כנסת, הדפסת והפצת תלי דלת
קידום מכירות, תליית מודעות בלוחות,שילוט חוצות , הפקת והדבקת פשקווילים,פיקוח מקצועי וחכם על ביצוע ההפצה ועוד…

כאשר ניגשים לבחירת חברה לביצוע הדבקת מודעות רחוב והפצת חומר שיווקי, מומלץ לערוך סקר שוק ולעבוד רק עם חברה אמינה, מקצועית בעלת ותק וניסיון המבצעת פיקוח ובקרה מתמדת.

אצלנו המודעות מודבקות בדבק איכותי במיוחד על ידי מדביקים שנבחרו בקפידה,ומכירים את העיר לפניי ולפנים.

צוות גיל סטריט מודעות רחוב מיומן ביותר, מורגל בעבודה רציפה, ומכיר על בוריה את העבודות הנחוצות להפעלה מושלמת של זכיינות הדבקת מודעות רחוב במגזר החרדי. לפרטים נוספים התקשרו: 0778046916