אם יש לכם דירה להשקעה. ואתם מעוניינים להשכיר אותה, בקלות לתקופה ממושכת, וכמובן להרוויח עליה תשואה חודשית יציבה תשאלו את עצמכם את השאלה הקריטית הבאה:

מה יגרום לדייר לרצות את הדירה?
ומה יגרום לו להישאר ולגור בה לאורך זמן?


אוסישקין 1.jpeg


ראיתי- סגרתי- שכרתי!

כאשר שוכר פוטנציאלי מחפש דירה להשכרה הוא יוצא לסבב דירות, באזור שלך, בבניין שלידך ובקומה מתחתיך. מה אם כן יגרום לו, לראות את הדירה שלך, ולסגור במקום?

ללא ספק, הרגע הזה שהדייר פותח את הדלת ורואה את הדירה, זה הרגע הגורלי שגורם לו לראות את המקום ולרצות לגור. ולכן מה שמשפיע יותר מהכל זה הנראות – הריצוף, גופי התאורה, המטבח, ושדרוג של הום סטיילינג עושים את זה ללקוח. ומשפיעים באופן ברור על ההחלטה שלו.

כמעצבת פנים המתמחה בהום סטיילינג. אני משלבת בין הידע האדריכלי לעיצוב הפנים, ומכוונת אתכם להשקיע בהשקעה כספית לא גבוהה, בחומרים הנכונים. ובפריטים החשובים לדייר. כדי לתת לדירה לוק מחודש, רחב ונעים לעין. מה שיגרום לכל דייר לראות את הדירה לרצות לגור בה, ולסגור חוזה שכירות במקום!

WhatsApp Image 2021-05-25 at 16.06.36 (1).jpeg


חווית המשתמש של הדייר

הדירה הושכרה, בשעה טובה ומוצלחת. הדיירים מתגוררים בה. והאינטרס שלכם הוא שהדיירים יגורו בדירה לאורך זמן, ללא תחלופה מתמדת, ובלי חלילה, חודשים ריקים בהם הדירה עומדת ריקה ללא דורש.

אם כן, מה גורם לדייר להישאר בדירה לאורך זמן?

מהניסיון הרב שלי בתכנון דירות להשקעה ראיתי שמה שמשפיע על משך המגורים בדירה היא- חווית המשתמש של הדייר- עד כמה נח ונעים לו לגור בדירה.

כל אדם צריך שיהיה לו נח ונעים לגור במקום מגוריו, שיהיה לו יותר מארון עם 3 דלתות , ספה לשבת עליה, חדרון להשכיב את הילד, ומקומות אחסון במטבח. ולא להרגיש שאין מקום להניח את החפצים ובעצם גרים על מזוודות.

גושן 67.jpeg
כמעצבת פנים אני מתכננת את חווית המשתמש לפרטי פרטים, ומנצלת את תנאי השטח כדי ליצור נישות ופתרונות אחסון. ממקסמת כל מ"ר פנוי כדי לאפשר שימוש נח ונעים, והדובדבן שבקצפת- עיצוב פנים המושך את העין והופך כל דירה לבונבוניירה.

כאשר הדירה מתוכנת באופן מקצועי ונכון, נראית יפה ומשודרגת במקומות הנכונים, אתם מרוויחים:
  • דירה המושכרת בקלות לאורך זמן
  • דיירים המוכנים לשלם עליה את הסכום המרבי
  • שכירות לתקופה ממושכת ללא חילופי דיירים וללא חודשים ריקים.
לפני תכנון וחלוקה:
00 מצב קיים.jpg

אחרי חלוקה ל3 יחידות ותכנון מנוצל לפרטי פרטים:
אוסישקין הדמיה על.Denoiser.jpg


סוד קטן ;) הדירה פה למעלה מושכרת עוד לפני גמר השיפוץ בתשואה גבוהה מאד!:eek:

צרו קשר לקבלת הכנסה פאסיבית מנכס קיים
לביקור באתר שלי לחצו כאן שלחו לי מייל office#tamarazel.co.il או שלחו לי הודעת ווצאפ

אשמח לענות על כל שאלה!!

נ.ב. התמונות המצורפות בכתבה הן לפני גמר ביצוע.