צלמת מוסמכת? צלם מקצועי? הסטודיו להשכרה לצלמים יגשים לכם חלום של תמונות * ציוד תאורה מתקדם * מאות אביזרי אמנות ואווירה * מניפת רקעים * מעולם לא היה קל יותר לצלם!

שולמית אורבך 09/08/20

אתם צלמים מנוסים עם תיק עבודות מרשים ויש לכם הכול: מצלמה מקצועית ושלל עדשות, תשוקה מטורפת למקצוע, אוסף אביזרי וינטג' ו... זהו, בעצם. סטודיו אין לכם.

שכירות חודשית, חשבונות חשמל, ארנונה, תחזוקה שוטפת, ציוד ייעודי, בלאי ושימור... הרשימה היקרה הזו מרתיעה כל צלם וצלמת - בפרט בתקופת קורונה מאתגרת כלכלית - ומרחיקה אתכם מצילומים בסטודיו אישי משלכם.

הדומים (Medium).jpg
ילדים (Medium).jpg


אפשר להגשים את החלום!

הכירו את הסטודיו - בוטיק צילום יוקרתי להשכרה לצלמים במרכז הארץ. הסטודיו הוא פינת חמד מגניבה ובשורה אמיתית לצלמים שרוצים להשקיע בכל תמונה ולהפתיע את הלקוחות בסשן צילומים מהחלומות. הסטודיו בשטח כולל של 45 מ"ר, עם אזור צילום באורך 8 מטר. עם ציוד תאורה מתקדם, תצוגת רקעים עשירה, ומלאי אביזרים לתמונות אווירה מקוריות, הסטודיו יקפיץ לכם כל צילום לרמה שלא הכרתם.

מהיום, הסטודיו הזה יכול להיות שלכם! במודיעין עילית, מרחק 45 דקות נסיעה בלבד מירושלים ומבני ברק, בהשכרה לפי שעות. הסטודיו מחכה לכם ולמצלמה שלכם, ליצור את התמונות הכי טובות, בדיוק כמו שאתם יודעים ואוהבים.

חלאקה (Medium).jpg
לב (Medium).jpg


אתם תהיו באורות

הסטודיו
לצלמים מציע ציוד תאורה מתקדם וחדשני: 4 פלאשים W400 על חצובות תאורה, 2 מטריות שחורות ולבנות, סופט בוקס 100/70, 60/60, כוורת גריד וג'לים, חצובת מצלמה חזקה ויציבה וכמובן - משדר ומקלט להתחברות לפלאשים עם כל מצלמה.


לרקעים שלא תשכחו

בתוך הסטודיו מחכה לכם מניפת רקעים שהופכים כל צילום לסיפור מרתק ומרגש בפני עצמו.

הרקעים מופיעים ברוחב 2.70 מטר. בתצוגת הצבעים החלקים תמצאו גווני שחור, לבן, אפור, תכלת, ורוד, וכחול ים. לצילומי ילדים קיימים רקעים נוספים של יומולדת, אבנים ירושלמיות, בורדו חלק וסגול חלק. הרקעים מונחים על מתקן עם גלגלת נפרדת לכל רקע, לשימוש קל ונוח. בנוסף, ישנם משטחים מבריקים להשתקפות בשחור ובלבן וחיפויי רצפה דמוי פרקט ב-3 גוונים.

כדורים ומטקות (Medium).jpg
עגלת בובה (Medium).jpg
ירח (Medium).jpg
כסאות (Medium).jpg


מאות אביזרי אמנות ואווירה

הסטודיו
מארח מאות אביזרים יפהפיים – ממוינים לפי נושאים - ליצירת תמונות אווירה מלאות טעם. אתם מוזמנים לבחור, לביים את התמונה ופשוט... לצלם.

לצילומי ניו בורן וסמאש קייק תמצאו פוף, מיטה עתיקה, ענני אקרילן, לבבות, שטיחונים, שמיכות צמר. כל זאת לצד אריגים, כובעים, בגדים, נעליים, ועוד המון אלמנטים מקוריים, רק תבחרו.

לצילומי חלאקה תוכלו להשתמש בטלית, ספרי תורה, גמרא, ספר מסורת, אותיות עץ, מגן דוד, עששיות, כיפות, סטנדר ועוד.

לצילומי ילדים ומשפחה מחכים לכם אביזרי וינטג' קסומים ומלאי השראה, כמו: ספר טיולים, משקפת, מצלמה של פעם, מכונית עתיקה וכדומה. בנוסף קיימים כן ציור, סינרים ומכחולים, שידה ומראה, איפור, זרי פרחים לשיער, כלי נגינה, ועוד המון חפצי אמנות, ענתיקה ואווירה שמתחדשים ללא הפסקה והופכים כל צילום שלכם ליצירה פנטסטית שאין בלתה.

מעבר לכמות האביזרים הבלתי נתפסת, הסטודיו מוכר גם סוכריות יפות לצילומים, פופקורן, בלונים, קונפטי ועוד. קיימת גם אפשרות עיצוב והדפסת אלבומים, או קניית אלבומי הדבקה במקום. ניתן לשכור אביזרים לצילומי חוץ.

להשאיר את הבית למשפחה

אם במהלך שנות עבודתכם הספקתם לצבור ציוד צילום מקצועי, אבל הכל מתנקז לתוך הבית שלכם, בין הסלון למטבח, זה לא כל כך נעים. האיחסון, הריקון והסידור החוזרים, שלא לדבר על הרעש והבלגן בתקופות חופשה.

אז זהו, אפשר לקחת נשימה ארוכה, ולתמרן הכל אל הסטודיו לצלמים. כי את הבית משאירים למשפחה. ואת העבודה – לסטודיו.

הסטודיו מגיש לכם חווית צילום נקיה, נעימה ומרשימה, עם אבזור מיוחד ויוקרתי. הסטודיו מאפשר לכם פעילות צילום בכל מזג אויר. במקום פינת הנקה והחתלה, שתיה קרה וחדר שירותים. חסל סדר התרוצצויות מהכא להתם, אין צורך יותר לרדוף אחר מצולמים קטנים ושובבים. הכל תחום בגבולות הסטודיו. גם לכם וגם ללקוחות הרבה יותר קל.
אביזרים 1 (Medium).jpg
אביזרים 2 (Medium).jpg


הגדילו את מאגר הלקוחות

ואולי אתם בין הבודדים שהתמזל מזלם, וכבר רכשתם סטודיו צילום הממוקם באזור מגוריכם. מה עם לקוחות רחוקים יותר? הסטודיו במודיעין עילית, מזמין אתכם להרחיב את מעגל הלקוחות לתושבי מודיעין עילית והסביבה, ולהציע להם שירות צילומים בנוחות, במקצועיות ובקלות – בלי לוותר על אמות המידה שלכם לתמונות איכות בליגה של הגדולים.







איפה הסטודיו?

רחוב מסילת יוסף 7 מודיעין עילית

מיקום מרכזי, חניה חינם, תחנת אוטובוס צמודה לקווים מירושלים, בני ברק, ביתר ואלעד




איך מזמינים?

טלפון: 054-2943999

מייל: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>




קישור לדף הנחיתה:

https://hastudio.inwise.net/Hastudio