מאמר 06.jpg

למה לכסות אם אפשר לגלות?

מה יותר קשה מלשדר ללקוח את הכנות הפנימית שלנו? למצוא אותה בתוכנו! לפעמים בלהט העשייה אנחנו שוכחים איך באמת אנחנו רוצים להיות. | על פרסום ומיתוג עם...
נכתב ע"י לאה הופמן · ‏18/9/19 ·
  1. לאה הופמן
    מאמר 06.jpg



    לא מזמן הייתי בחנות איפור וקוסמטיקה

    ושם לכד אותי שלט קטנטן וחמוד על הדלת של הארונית בחנות ששם נמצאים המייקאפים.

    בשלט היה רשום ככה:

    "הכי יפה להיראות טבעי, אבל בשביל להיראות טבעי חייבים מייקאפ"

    ו---וואו, בינגו, נפל לי האסימון.

    זה בדיוק, אבל בדיוק מיתוג נכון!!

    "כדי להיות מותג נחשק צריך להיות אותנטיים, אבל כדי להיות אותנטיים חייבים מיתוג נכון וחזק."

    וואו כמה שזה נכון.



    עם המשפט הבא כולם מסכימים איתי?

    כמה שתהיה יותר אותנטי וכנה, לקוחות שלך יתנו בך יותר אמון וירצו לקנות דווקא ממך.

    נכון?

    אז איפה מתחילה הבעיה?

    לשדר אותנטיות נשמע הדבר הכי קל, לא?

    זהו, שלא.

    לשדר את האמת הפנימית זה דבר קשה שלא הרבה מצליחים לעשות.

    ואני אסביר למה, יש לזה כמה סיבות:

    לא תמיד מספיק להתנהל באותנטיות, צריך גם לדעת לתקשר אותה, ז"א גם אם אתה מתנהל במותג שלך באותנטיות, עדיין יכול להיות שתתקשה לבטא אותה במיתוג, במסרים, תתקשו ליצור רושם אותנטי אפילו אם אתם באמת כאלו.

    לדוגמא כולנו מכירים המון חנויות, מכירות, ירידים
    שהפרסום שלהם רחוק מלהיות כנה ואותנטי,

    הרבה פעמים הבעיה לא נעוצה בזה שמישהו רוצה לעבוד עלינו או לשקר, אלא הוא פשוט לא מבין בזה, חושב שכל פרסום יכול לשמש לכל דבר וככה נוצרת חזות לא אותנטית שהורסת את המותג בלי כוונה וללא רצון לזייף. (לא מדברת על אלו שכן, מאמינה שהם מעטים עד בלתי קיימים..)

    דבר נוסף,

    הרבה פעמים האותנטיות האמתית שלנו נחבאת אפילו מפני עצמינו,

    אנחנו ב"ה כ"כ עסוקים כ"כ עשויים מהמון רבדים, תחושות, מעשים, רגשות,

    שהרבה פעמים בלהט העשייה אנחנו עצמינו שוכחים איך באמת אנחנו רוצים להיות, מה באמת אנחנו רוצים לשדר,


    במה אותנטיות מתבטאת?

    בכל צורת התקשורת עם הלקוח: במסר השיווקי, פרסום, שיחות טלפון, התנהלות מול הלקוח, בעצם בכל הגישה שלך לעסק שלך.



    איך זה קשור למיתוג?

    מיתוג נכון הוא כזה שיודע לחפור ולהוציא את האותנטיות שלכם החוצה, וגורם לכם להשתמש בה, להיות חלק מהמותג שלכם.

    הוא לא עושה כיסוי למותג, הוא לא מייפה את המותג עם מה שאין במותג!

    הוא כן מוצא את מה שיש, מגדיל ומעצים אותו ויוצר ממנו מיתוג אמיתי, משכנע ומוכר!!!

    זה מיתוג שמוציא את הבשורה שלכם החוצה, שעוזר לכם עצמכם לגלות את הבשורה שיש לכם ולמצוא אותה.

    מיתוג עם אסטרטגיה חזקה וברורה שמבוססת אותנטיות ולכן יש לה זכות קיום בלתי נגמר!



    אז כשאתם לפני תהליך מיתוג, לפני מהלך שיווקי או פרסום בעסק,

    שימו לב שאתם לא מפספסים את הדבר האמיתי.



    המון שפע!!


    איתך למותג מצליח

    לאה הופמן



    יש חדש באתר, מוזמנים לקפוץ, תכינו קפה...

    יש לך עסק ועדיין לא מקבלים ממני טיפים והטבות?
    הורידו כאן את החוברת של 'איך ליצור ייחודיות' שעזרה לעשרות בעלי עסקים, וקבלו ממני גם טיפים והטבות למייל.

    תגיות מאמרים

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. אסתי הס
    מאמר מקצועי וחכם. הזדהתי מאוד.
      לאה הופמן מודה על התגובה.
    1. לאה הופמן
      תודה :)
      שמחה שהזדהת.
      חנילה מודה על התגובה.
  2. נתל'ע
    לא מפסיק להתפעל מהתכנים, הלוואי וזה יבוא יותר...

    לגופו של עניין בטווח הקצר הרבה יותר קל למכור שקר - כי לשקר יש הילה שאין לאמת האמת היא פשוטה...
      לאה הופמן מודה על התגובה.
    1. לאה הופמן
      תודה!! אמ... נשתדל :)

      נכון מאוד, האמת היא אולי פחות זוהרת אבל היא יותר משכנעת, יותר נוגעת ללב, ובדיוק לכן היא מחזיקה מעמד לאורך זמן ובהרבה פחות אנרגיות ומאמץ.
      נתל'ע מודה על התגובה.
  3. Smart Design
    נקודה חשובה, הרבה פעמים לא רואים קשר בין המיתוג לבין מה שהמותג מציע....

    אוהבת את הכתיבה שלך.

    תודה.
      לאה הופמן מודה על התגובה.
    1. לאה הופמן