עולם העסקים של היום השתנה ללא היכר. בעלי עסקים רבים הבינו ,זה מכבר, מהו לב העסק שלהם והם מוכנים להשקיע בו לא מעט. בין אם לכבוד פסח, ראש השנה ,מתנה לעובדים מצטיינים או לקוחות נאמנים, המתנות הממותגות הן דרך מצוינת של בעל העסק להביע הערכה ולהודות לעובדים וללקוחות הנאמנים שלו. השוק מציע כיום מגוון רחב של מתנות ממותגות לעובדים, לקוחות וספקים, מה שהופך את משימת הבחירה מאתגרת במיוחד.



לפני שמקבלים החלטה ופונים לחברה מקצועית על מנת להזמין, יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים כגון : אופי העובדים, תקציב נתון, גיוון המתנות ועוד.

חשוב לבחור בקפידה ומומלץ לוודא את מידת התאמתה של המתנה לצרכיו של המקבל ולעיתים עדיף לשלב בין מתנות שונות או לאפשר לעובד לבחור מתוך כמה אפשרויות.



מתנה או יצירה? זאת השאלה

חלק מהלקוחות המזמינים מתנות ממותגות, בוחרים לתת מוצרים נפוצים, שימושיים ומוכרים עם מסר מחבר ומאחל כמו למשל : שנה טובה, מזל טוב וכו'.

במקרה כזה הם בדרך כלל נכנסים לאינטרנט מתרשמים ממגוון המתנות ומזמינים מוצרים מוכרים ופופולאריים. כך יוצא שבפועל אלפי אנשים יקבלו את אותה מתנה בדיוק (כל אחד עם לוגו שונה כמובן) ,שנה אחר שנה ללא חידוש מיוחד או דבר שירענן את החוויה.


כמובן שאפשר גם אחרת.

לקוחות שרוצים להיות שונים, יצירתיים, לתת מתנה עם טעם שונה וטאץ' ייחודי ומגניב, זה יכול להיות לאירועים מיוחדים, כנסים, קעמפים, קייטנות, ישיבות צוות וערבי גיבוש ועוד זמנים מיוחדים, להם צריך להתאים משהו ייחודי, הם צריכים מתנות ממותגות בהתאמה אישית ממש כמו שתופרים חליפה לחתן או שמלה לכלה.

לא כל מי שבקיא בתחום הפקת המתנות, יודע בהכרח איך להתאים אישית את המתנה לצרכי הלקוח.

כדי להבין איך עובדת ההתאמה האישית, ראשית עלינו לדעת מהו התהליך של הפקת מתנה רגילה, משלב הבירור עד שהמתנה מגיע ליד.

WhatsApp Image 2020-07-08 at 07.52.41 (Medium).jpeg


מאחורי הקלעים של עולם המתנות

כאשר לקוח מתקשר בפעם הראשונה, בהנחה שלא עשה "שיעורי בית", מתחילים לברר קודם כל: מהו התקציב ומי הם העובדים?

לאחר שיש בידינו נתונים בסיסיים, נכנסים לרזולוציה יותר ממוקדת כגון :כמות מוצרים, תקציב לפי עובד, זמן חלוקת המתנות,שמירת כשרות למוצרי מזון, אופי קהל היעד , האם יש מגוון גילאים ותחומי עיסוק, אופי העסק ועוד.

לאחר קבלת תמונה ברורה מתחילים להציע ללקוח מספר אפשרויות למוצרים מתאימים.

לאחר בחירת המוצר מגיע שלב בחירת כיתוב שיודפס על המוצר. לעיתים הלקוחות לא מעוניינים בדבר נוסף מעבר ללוגו החברה. במקרה כזה הפעולה פשוטה : בחירת ספק מוצרים ובית דפוס המתמחה בהדפסה על מוצרים מחומרים שונים.

לעיתים נדרש תיאום בין כמה ספקים שונים, כי לכל אחד יש מלאי מוגבל או שהוא לא עובד עם סוג מוצרים מסוים. מכיוון שלא כל בית דפוס יודע להדפיס על כל סוגי החומרים שמהם עשויים המוצרים, כאשר יש הזמנה מורכבת, הכוללת מגוון מוצרים יש לתאם גם בתי הדפוס השונים, וזו בהחלט מלאכה לא קלה.

השלב הסופי הוא אריזת המוצרים (גם פה יש מגוון אפשריות ) ושליחה לבית העסק.

זה אמנם נראה פשוט לעיני המתבונן אך לעוסקים בתחום ישנה לא מעט עבודה על מנת להגיע ליעד.

WhatsApp Image 2020-08-05 at 14.55.02 (1) (Medium).jpeg


מגיע לך מתנה עם נשמה

המונח התאמה אישית נשמע יותר ויותר בעולם העסקים. גם בעולם המתנות הממותגות יש המציעים קטלוג לבחירה בלבד ובכך יוצאים ידי חובה, ויש חברות שבאמת עובדות בשבילך. הנחת היסוד היא שאדם מחפש להעניק מתנה מקורית ייחודית ,בלתי נשכחת, מעבירה מסר מותאם לקונספט או חזון, שכל מי שמקבל אותה ירגיש מייד שיש פה משהו מיוחד, משהו שמתאים למה שקורה עכשיו.



על מנת לבצע בפועל את ההפקה ללקוח כזה, צריכים לעשות תהליך יותר מורכב הכולל מחקר מעמיק יותר על קהל היעד, על האירוע שהוא מפיק, על הקונספט של הכנס, על הנושא של השבת מחנה, על שם הקייטנה והתוכנית או על הערכים שהוא רוצה להעביר בהשתלמות ואז מתגייס צוות אנשי המקצוע והקראייטיב היצירתיים וחושבים על מתנה מגניבה, מעניינת, יצירתית שתעביר את המסר, תחדד את הנושא ותתאים בול לבריף שהוגדר.

כך הלקוח מקבל מענה מושלם של מתנה שמתכתבת עם הקונספט שנבנה לתוכנית, נותן טוויסט מעניין ומרענן ומשדרג כל כנס/אירוע/תוכנית. כמובן שהמתנה תמותג עם סלוגן קליט וקראייטיבי שמעביר את המסר בצורה חדה ונכונה, ונשאר בראש להמון שנים, ומניע אותך לפעולה בהתאם למה שהוגדר מראש.

מסע ארוך בדרך אל היעד

על מנת להבין איך זה עובד הבה ניקח לדוגמה כמה לקוחות עם צרכים שונים שבנינו להם פתרון יצירתי מותאם אישית

בעיר בית שמש חיפשו מתנה מקורית לפעילות בוקר שמטרתה הייתה לעודד את הילדים לא לאחר! מי שהגיע בזמן קבל מתנה. הצוות של גיל גיפט, הפיק עבורם שעונים מעוררים צבעוניים, מוצר רגיל אך מגניב ומתכתב בול עם המסר, הוסיפו את הכיתוב יוצאים לדרך...בדיוק בזמן! ולא פלא שכל הילדים באו בזמן ויצאו לפעילות בזמן, ילדים אילו קיבלו חינוך גדול בעזרת מוצר קטן.

ללא ספק אחת הדוגמאות הטובות ביותר למתנות יעילות לעובדים, זוהי המתנה שחולקה לצוות עובדי משרד פרסום גדול. בעל העסק זיהה שחיקה לאורך שנים אצל העובדים, והחליט להפיק ערב גיבוש מרענן ולהזרים אנרגיות חדשות, הערב כולו עמד בסימן של התחדשות והגדלת מוטיבציה ותוספת אנרגיה חדשה ורעננה,

בסוף הערב הוא הפתיע את העובדים במתנה, לכאורה מוצר פשוט של מטען לנייד, אך מתנה שמתחברת בול לקונספט היום, מטען נייד עוצמתי שולחני, נוח לשימוש עם כיתוב - 'נטענים כל יום מחדש', העובדים יזכרו להרבה זמן את היום המיוחד והתלהבו מהמתנה השימושית והזכירה.

מי שביקר במשרד יום למחרת הרגיש באוויר את האנרגיות שהטעינו את העובדים. ללא ספק בזכות המתנה האירוע לא ישכח במהרה.

ניתן להגיד בפה מלא שמתנה בהתאמה אישית היא "הדובדבן שבקצפת" של עולם המתנות הממותגות וזה מה שעושה את ההבדל.

אחת החברות שחרטה על דגלה את הרעיון הזה והתחילה את המהפכה בתחום כולו היא חברת "גיל גיפט" מבית"גיל גרופ" העוסקת שנים רבות במתנות ממותגות, אריזות ממותגות ומגוון מוצרים ממותגים עסקיים ואישיים למטרות שיווקיות. המוצרים מיועדים למוסדות, ארגונים, ועסקים.

אז אם אתם מחפשים מתנה מקורית עם רעיון ונשמה המתאים במיוחד לכם, צוות גיל גיפט יפיק לכם באהבה.

רוצים לראות עוד?
https://gift.pirsumgil.co.il/

לשמוע עוד פרטים?
אנחנו זמינים בשבילך בטלפון: 077-9965853



WhatsApp Image 2020-08-05 at 14.55.02 (Medium).jpeg