.
בטור הקודם דיברנו על זוגות ומשפחות זכאיות.
אך ישנן בהחלט אפשרויות להירשם כזכאים גם לפני נישואין. רוב האפשרויות אינן נוגעות למגזר החרדי (בוודאי שבכוונה. אילו יכלו היו מוציאים אותנו לגמרי מהאפשרות לזכות) ולכן נדלג עליהן.

1. ראשית, אירסתם? אין צורך להמתין לחתונה. די ברישום לנישואין (כשהתאריך הוא פחות משלושה חודשים). רלוונטי מאוד למשפחות חסידויות בעיקר, הממתינות זמן רב לנישואין, אך לא רק. זה קל פשוט ומהיר, רבים ניסו ועלתה בידם.

2. יחידים מבוגרים- מגיל 35 אפשר להירשם גם ללא משפחה.

3. נכים - החל מ75% זכאים להירשם כבר מגיל 21

4. ישנה אפשרות שנקראת "משתכן צעיר" המאפשרת הרשמה מגיל 26 . אך אפשרות זו פחות מועדפת, היות והנרשמים באמצעותה הם אחרונים בתור ההמתנה לדירה.

5. בכל מקרה של פסילה. אם נראה לכם שזו טעות, או שזה לא צודק, ניתן לפנות לוועדת חריגים, הקיימת במשרד השיכון לצורך כך. לא ידוע לי על אנשים שנעזרו דרכה, אך ניתן תמיד לנסות, זה בחינם ושווה את המאמץ.

6. נרשמתם? בדקו אם אחד מבני הזוג התגורר בעבר (עד עשר שנים, למשך ארבע שנים לפחות) בעיר שרלוונטית למבצע, בני ברק למשל. אם כן, חשוב מאוד לעדכן אותם, כי זה נותן לכם הרבה יותר סיכויים מאחרים.

7. קיבלתם תעודת זכאות מכל סוג שהוא? רוצו להירשם! לא משנה איפה. שורות אלו נכתבות בקרית גת, הגעתי לכאן לייעץ למשפחה בבחירת דירה בשכונה החילונית כרמי גת. מכמות האברכים שהגיעו לכאן, בלי שידעו אחד על השני, ובלי שאחד מהם תיכנן לגור כאן, אפשר בהחלט להרכיב מנייני מנחה מכובדים. הלקוח שלי בחר בסוף דירת 3 חדרים ב740.000 שח, בערך רבע מיליון פחות ממחיר השוק! כך שלא משנה איפה תקנו, העיקר לנצל את הזכות שחולפת כחלון יעוף.
בהצלחה





נכתב ע"י עוד נתן רוזנבלט. פורסם במגזין הבית של הנדל"ן להצטרפות לחצו כאן