הצטרף אלינו / קריאה לפעולה - חלק ב'

כפי שהבטחנו במאמר הקודם , במאמר הזה נסקור מספר סוגים של הנעה לפעולה, ואת משפטי המפתח הנפוצים המלווים אותם...

רק נזכיר למי שלא קרא את המאמר הקודם או למי ששכח, CTA (call to action – הנעה לפעולה), היא הדרך לגרום לגולש באתר להפוך ללקוח אקטיבי ופעיל, ובסופו של דבר – לצרוך את השירות שלנו

1. הירשם כמנוי.

נפוץ באתרי בלוג של חברות מסחריות, קורא למשתמש להירשם בכדי לקבל תוכן איכותי, ועל הדרך לחשוף אותו שוב ושוב למסרי החברה

משפט מפתח: בוא לגלות איך...

2. נסה בחינם

נפוץ באתרים המעניקים שירותי תוכנה בתשלום, בין אם מדובר בתוכנות שיושבות על המחשב ובין אם מדובר בשימוש בשירות וירטואלי. מיועד לשבור את מחסום הקרח של המשתמש אשר חושש לזרוק כסף לפח כאשר יתכן שלא יהנה מן המוצר. לאחר שתעבור תקופת החינם, המשתמש יגלה כי הוא כבר התרגל למוצר ויתקשה להיפרד ממנו, גם אם זה יגבה ממנו עלות כספית.

משפט מפתח: אין צורך בכרטיס אשראי

3. למד עוד

לפעמים כל מה שמפריד בין הלקוח לבין המוצר שלך הוא רק עוד קצת ידע. קריאה זו מניעה אותו לבחון את החומר המלא על מנת להסיר את החסם הזה. חשוב לשים לב כי רוב הגולשים מחפשים תוכן קצר וברור, על כן ראוי שלא למתוח את החבל יתר על המידה על מנת שלא לאבד את הלקוח

משפט מפתח: המידע השלם

4. קבל בחינם

קורא למשתמש להזין את כתובת האימייל שלו על מנת לקבל הטבה כגון קופון וכדו' או מדריך להורדה. כתובת האימייל משמשת את נותן השירות בכדי ליצור רשימת תפוצה של לקוחות המתעניינים בתחום על מנת לשלוח להם מסרים פרסומיים בעתיד

משפט מפתח: אל תפספס !

חשוב מאד לא להתקיף את המשתמש ולא לדחוף לו בכח את המוצר שלנו. שימוש בבאנרים מסתובבים ופופ-אפים קופצים צריך להיעשות בצורה מושכלת על מנת שלא לגרום ללקוח להרגיש מותקף מכל הכיוונים
על המחבר
אלעזר 1

תגובות

@אלעזר 1 קצר ויעיל!

אגב -

משום מה באדובי גם לניסיון הוא מבקש אשראי, יש מה לעשות?
לא רק שם,
חברות המציעות חודשיים חינם ללא התחייבות
לתכנים שלהם, הדרכות וכו' דורשות לפעמים פרטי אשראי.
צעד מטופש לדעתי,
זה יוצר רתיעה אינסטינקטיבית ולעולם לא אהפוך ללקוחה שלהם.
 
לא רק שם,
חברות המציעות חודשיים חינם ללא התחייבות
לתכנים שלהם, הדרכות וכו' דורשות לפעמים פרטי אשראי.
צעד מטופש לדעתי,
זה יוצר רתיעה אינסטינקטיבית ולעולם לא אהפוך ללקוחה שלהם.
יש תוכנות מפורסמות שאנשים מורידים אותן כל 30 יום עם חשבון מייל אחר. מכיון והצורך של המשתמש גדול יותר מהרתיעה שלו מהמוצר, החברות יכולות להרשות לעצמם 'להבטיח' את התשלום. על פי רוב תוצע אפשרות של החזר כספי בתוך 14 - 30 יום.
 

אולי מעניין אותך גם...

עומדים למשפט ⚡ שיפוט טיפוגרפי הערב בפמ"ג. אתם מוזמנים!
איך פתחתם את תשפ"ב? אנחנו בפמ"ג פתחנו אותה ביצירות טיפוגרפיות מרהיבות שהכניסו את כולנו לאווירת החגים...
אתה צודק שהאוטובוס לא הגיע. אבל לא על חשבון הנוסעים.
כשהחושך ירד//
בְּמוֹתָם// הַקֹּטְפִים מַלּוּחַ עֲלֵי שִׂיחַ וְשֹׁרֶשׁ רְתָמִים לַחְמָם. [איוב ל' ד'] וּכְשֶׁהַחֹשֶׁךְ יֵרֵד נִשּׁאֵר לְלֹא מִלִּים...
אוהבים נוגט? גם אנחנו! כדורי שוקולד-נוגט
אצלנו אוהבים נוגט בכל צורה שהוא. אבקה, קרם, עוגה, שוקולד, משקה... מסוג הדברים שכאשר אני מכינה אותם, אני מניחה אותה בהקפאה מתחת מגש עוף, או מאחור...

המספרים של פרוג:

337,452

משתמשים נכנסו לפרוג בחודש האחרון

633

משתמשים מבקרים ברגע זה באתר

4,986

הודעות נכתבו בממוצע ליום בחודש האחרון

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח הסעות ושליחויות

לוח דרושים

למעלה
לשיחת ווטסאפ עם בית פרוג
צ'אט בווטסאפ בנושאי יעוץ לימודים, פדגוגיה ומזכירות
היי, אפשר לדבר איתנו, אנחנו כאן!