דבורי כהן beeing​

משני צידי הקו: נעמי-בעלת חנות השעונים "שעה טובה", וברכה, הפרסומאית שלה.

נעמי: ברכה, את שומעת? הבאנו קולקציה חדשה של שעוני מייקל קלוס, סחורה מטורפת. הייתי רוצה להוציא פרסום מסיבי, תכיני לי כמה מודעות שיעשו רושם אקסלוסיבי, זאת בדיוק התקופה של הכלות וממש חשוב לי שהסחורה תיחטף!

ברכה: מעולה נעמי. את האסטרטגיה כבר עשינו, מחר אשב על עיצוב המודעות, נלך על פרסום מכירתי, סדרת מודעות עמוד מלא ועוד כמה טיזרים, בסדר?

נעמי: נהדר. אני רוצה לפרסם גם שעוני חתנים וגם כלות, אבל יש לי גם מבצע מיוחד לשעוני ילדים ולשעונים מעוררים תוצרת איטליה, תוכלי להכניס הכל במודעה? ותכתבי שם גם בגדול ממש שאנחנו מחפשים מוכרת מחליפה לשעות אחה"צ.

ברכה: כל זה? אהמממ... האמת שזה לא מומלץ. עדיף להתמקד בקהל יעד אחד.

נעמי: מה שתגידי ברכה. את המקצוענית. בשביל מה אני משלמת לך?

תגידי, ומה עם פרסום בדיגיטל? מוישה בעלי טוען שפרסום בעיתונות לא מספיק מתקדם בדורנו. את חושבת שכדאי לקנות שטח באתר "קול העיר"? זה משתלם? הם פרסמו לאחרונה וממש מצא חן בעיני... מה את אומרת?

ברכה: אהמממ... ומה את אומרת? (איזה נס שאנחנו יהודים ויכולים לענות בשאלה )

נעמי: אני אומרת מה שאת אומרת, את הרי המומחית בשיווק, ומשיגה לנו דילים טובים בעיתון של השכונה, את כבר מכירה את העסק שלנו שנה וחצי, מאז שפתחנו!

ברכה: נכון בוודאי! אני חושבת שבהחלט כדאי לפזר את הביצים בכמה סלים, קחי שטח פרסום באתר, ואני אעצב לך באנר תואם.

נעמי: איזה גודל? וכמה פעמים את ממליצה על פרסום? ובכלל, זה נראה לך לעניין להוציא עכשיו עוד 10K בשביל פרסום בדיגיטל? גם ככה אנחנו במינוס רציני...

ברכה בטון שקול: תראי, זאת הוצאה, אבל המטרה היא הכנסה, כך שזו "ירידה לצורך עליה".

את יודעת מה? תנסי להוריד אותם, ותוציאי מהם אולי עוד איזו הטבה, למשל כתבת תדמית. לחברה שלי זה פעם עבד.

נעמי מרוצה: מה שאת אומרת ברכה. את יודעת כמה אני סומכת עליך.

ברכה: בשמחה. אני כאן בשבילך על כל שאלה.

נעמי: אה, יופי, אז יש לי עוד אחת. בזמנו עזרת לנו לעשות סקר לקוחות ובאמת הרבה טענו שאנחנו לא זולים בכלל. אז רציתי לתת מחיר ממש זול על השעונים, אני חושבת שזה מה שישבור את השוק! מה דעתך? 50% הנחה, זה נשמע מספיק משכנע שבעל הבית השתגע?

ברכה: זה נשמע לי מצוין! בטח יבואו הרבה לקוחות, ואז תמכרו יותר ותצליחו לגמור את הסחורה בקלות!

נעמי: אז סיכמנו על סייל מטורף, כן? יואו ברכה את פשוט מצילה אותנו!

ברכה בלב: מתי אוכל לענות ללקוחות שלי בלב שלם? להבין קצת מעבר לתחום שלי? הרי היא כל כך סומכת עלי ואני באמת רוצה שיהיה לה על מה לסמוך ושהיא תצליח!

נכון שאני לא חייבת לה מעבר, והיא בסך הכל מתייעצת איתי, אבל היא אוחזת ממני "מומחית עולמית" ואני חייבת להצדיק את זה! למה אני צריכה לענות מהבטן לפי מה שנראה לי או שראיתי שעסקים אחרים עושים? הייתי רוצה לדעת אחת ולתמיד איך לייעץ ללקוחות בצורה מדויקת כדי שזה באמת יקלע! בלי שהלב שלי ידפוק ככה אחרי כל שיחה... חסר לי אם הסייל הזה לא ילך...


כעבור שבועיים:

נעמי נסערת: ברכה, אני לא יודעת מה לומר לך. כישלון אחד גדול. הבנק כבר לא מוכן לאשר לי יותר אשראי. האמת, המודעות יצאו מהממות! קיבלתי המון מחמאות! אנשים חטפו את הסחורה אבל אני יצאתי בשן ועין. לא כיסיתי אפילו את הוצאות הפרסום. נס שבסוף לא פרסמנו באתר ההוא...
מה את אומרת ברכה? איך יוצאים מהפלונטר? כדאי לפטר את המוכרת של אחר הצהריים? אולי צריך לשכור איזו אשת שיווק? לחלק פליירים בכניסה לחנות? חשבתי גם על רשימת תפוצה, זה ממש טרנדי היום, אבל אני לא כ"כ מבינה בזה. אז מה את מציעה עכשיו?"


מרגישה לפעמים כמו "ברכה"?

את מוקפת בעצמאים- הם הלקוחות שלך!

ביססת עסק מצליח ואת מובילה, השירות שלך נפלא, ולא פעם שואלים אותך, סומכים עליך, מתייעצים איתך…

ואת…. עונה מהבטן? עונה מהניסיון? עונה מה שנראה לך? לפעמים זה אפילו קולע בול ולא פעם זה עובד!!! ואפילו אומרים לך שהעצות שלך שוות זהב!

אבל… בינינו, רק את יודעת שאפשר יותר!


אז אם יש לך חוש עסקי?

העצות שלך שוות זהב?

בואי תהפכי את הידע שלך לכסף!!!


אם בעלי עסקים, ארגונים, עמותות הם הלקוחות שלך, בטח לא פעם את מוצאת את עצמך אשת הסוד שלהם ולפעמים אפילו עונה מהבטן?


תוכנית מרתקת של ביזאפ מנטור- הכשרת יועצות עסקיות פרימיום של המרכז למצוינות עסקית בהובלת יעל פיינגולד, המנטורית של המנטוריות יוצאת לדרך!


לכל הפרטים, סילבוס והגשת מועמדות לחצי כאן

או שלחי מייל לoffice#yaelfaingold.com


את יודעת שפיתוח עסקי זה עולם עצום של נותני שירות,
ולא פעם תקיעות של הלקוחות שלך לא נובעת מהסיבה שאת נתת שירות לא טוב

אלא פשוט כי יש עוד חלקים בפאזל שצריך להשלים כדי להוביל להצלחה מסחררת של הלקוח שלך וכך בהכרח גם להצלחה שלך.

יש אסטרטגית שיווק ואסטרטגית מכירות, אסטרטגית פרסום, וניהול תזרים, מודלים עסקיים שחייבים להיות מדויקים לעסק ולשלב שבו הוא נמצא ועוד כל כך הרבה תחומים שמשפיעים על ההצלחה של העסק וישירות על ההצלחה שלך.

אם את נותנת שירות לעסקים ומרגישה את הדילמה הזו, ורוצה להגיע לרמה הבאה, לשלוט במודלים, שיטות ואסטרטגיות עסקיות ולתת ללקוחות שלך שירות מושלם ומקיף שבהכרח יאפשר להם להצליח ולהרוויח וימצב אותך כמומחית אמיתית- זו ההזדמנות שלך!

קורס ביזאפ-מנטור הוא המקפצה שלך לשלב הבא, להפסיק לענות מהבטן, להפוך את עצות הזהב והידע שלך לכסף, לדעת ללוות באמת את הלקוחות שלך ולתת להם שירות מקיף ומושלם בלי להתגמגם או לאלתר.

במקום להיות רק אשת מקצוע שנותנת שירות לעסקים תוכלי להפוך גם למנטורית לפיתוח עסקי, מובילה וחדה שעובדת בשיטה סדורה, יציבה ומובילה, זוהי ההזדמנות שלך לעלות רמה ולהרוויח הרבה יותר- מוניטין, הובלה, שיטה, רווח בכיס!

מחזור 2 של ביזאפ-מנטור מהבית "המרכז למצוינות עסקית" בהנהלת יעל פיינגולד יוצר לדרך בט"ז באייר / 17.5

מספר המקומות מוגבל! אם חשוב לך להיות האוטוריטה שמובילה את הלקוחות לצמיחה ואת רוצה לקפוץ מדרגה, לספק יותר ללקוחות, להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שאת יכולה להעניק להם, ללמוד שיטה בדוקה וסדורה לפתח ולהוביל עסקים בשיטה מובנית שדרכה עברו מעל 520 עסקים ודרכה כבר עובדות עשרות מנטוריות מובילות עסקים לשגשוג כלכלי, עסקי ושיווקי - מקומך איתנו!


ויש גם "הפני אנד"...

כיום 'ברכה' כבר יודעת לקחת את הלקוחות שלה לתהליכי עומק ופיתוח, לראות את כל התמונה הרבה מעבר לריבוע שלה, לדייק איתם את הפעילות, בעצם, להפוך למנטורית שלהם שמובילה תהליכים בהצלחה!

מעבר להרגשה העילאית של להיות מאסטרית ולא לעבוד מהבטן, המוניטין, אפשרויות ומוקדי הרווח שלה זינקו פלאים.

והמותג שלה? לא רק שהתחזק, אלא הפך למוביל בתחומו. כי מי לא רוצה שמי שמלווה אותו יהיה מקצוען?'


ברכה: היי נעמי, הרגע היה פה שליח. לכבוד מה שלחתם פה שעון חדש? וואו... בדיוק לטעמי...

נעמי: ברכה! את באמת ברכה, זה לרגל הסניף החדש שפתחנו בזכותך. מאז שהתחלת ללוות אותנו ביסודיות, עם תוכנית העבודה שבנית לנו, האחריות שלקחת, המעקב הצמוד והעצות הטובות והמדויקות, אני באמת מרגישה שהעסק שלנו דופק כמו שעון שוויצרי...


לקבלת פרטים וסילבוס מלא לחצי כאן

או שלחי מייל: office#yaelfaingold.com