'גיל גרופ' בשת"פ עם אתר 'פרוג' יצאה בתחרות ייחודית לבחירת מודעת הרחוב הטובה ביותר במגזר החרדי * בין המדרגים תוגרל חופשה זוגית, מחשב נייד, ומלגת לימודים * למה אתם מחכים?

כנסו להצביע..

חוצות הבוחר: לוחות המודעות בריכוזים החרדיים כבר הפכו למוקד המידע העיקרי של הציבור. אי אפשר לעבור ברחוב מבלי להרגיש את ההווי החרדי הניבט משלל מודעות המבשרות על אירועים, כנסים ומבצעים שונים. כל חברה או ארגון המכבדים את עצמם יודעים, כי כדי להיכנס לשיח החרדי ולקבל בולטות אמיתית, הם חייבים הופעה מכובדת בלוחות המודעות.

חטיבת 'גיל סטריט' מבית חברת תקשורת שיווקית ומדיה 'גיל גרופ' המובילה את תחום מודעות הרחוב במגזר החרדי, החליטה לצאת לתחרות נושאת פרסים בנושא, בשם "הלוח המנצח" – תחרות המודעה הבולטת ביותר.

התחרות הייחודית מוצגת באתר "פרוג", ובמסגרתה ידרגו הגולשים את שלוש המודעות הנצפות והבולטות ביותר מתוך כ-20 מודעות נבחרות שפורסמו על ידי גיל סטריט בתקופה האחרונה. בתום התחרות, תכריז ועדת מומחים על שלוש המודעות שזכו למירב הנקודות. מקום ראשון. שני ושלישי.

התחרות נושאת פרסים, ובין המדרגים יוגרלו: פרס ראשון – חופשה זוגית בסופ"ש, פרס שני – מחשב נייד. פרס שלישי - מימון בסך 2,000 ש"ח לקורס לימודים מבית פרוג. את המודעות כבר כולכם ראיתם. זה הזמן להיכנס ולדרג ואולי לזכות בפרסים היוקרתיים.

דוד גלפרין, בעלים של חברת 'גיל גרופ' אמר: "מטרת התחרות להציף את מדיית מודעות החוצות כאמצעי פרסום חזק ויעיל ברחוב החרדי. למרות החדשנות והמדיה הדיגיטלית שגם בה אנחנו עוסקים בהצלחה, אין תחליף למודעת רחוב המוצבת בלב השכונה ומעניקה נראות גדולה. כחברה המובילה בתחום מודעת הרחוב אנו רואים חשיבות להעניק ערך מוסף ללקוחותינו ואני משוכנע שהתחרות תיתן לכך הד נרחב. אני מאחל לכולם בהצלחה רבה".

כנסו להצביע..