דפסות.jpg

הכירו את הקורס החדש שיוציא אתכם עם מקצוע מבוקש

יש מקצוע אחד שהוא ה"מקף" בין משרדי הפרסום ובתי הדפוס, ועכשיו אתם יכולים ללמוד אותו אצלנו - כל הפרטים על קורס מפיקי דפוס, שיתן לכם צבע בחיים ויפרנס...
נכתב ע"י יחיאל פורסט · ‏12/6/19
  1. יחיאל פורסט
    עד לשנים האחרונות, הייתה חלוקה ברורה בין תחומי האחריות של משרדי הפרסום לבתי הדפוס. משרדי הפרסום היו האחראיים הבלעדיים על שלבי הקריאייטיב, הקופירייטינג והעיצוב, ואילו בתי הדפוס היו אחראים רק על ביצוע עבודת הדפוס.

    בשנים האחרונות, עם התחרות העזה בעולם הדפוס, המחירים שמשתנים מידי יום והיכולת לייצר חומרים קריאיטייבים גם בתחום הדפוס, החלוקה הקשיחה בין משרדי הפרסום לבתי הדפוס החלה להישחק. השינויים התכופים גרמו לתקלות רבות, גם בקרב בתי דפוס שהיו נחשבים למקצועיים במיוחד. וכך נוצר התפקיד החדש: מפיק דפוס.

    תפקידו של מפיק הדפוס, להיות המנצח על היצירה שמקשר בין כל הגורמים, החל מלקוח הקצה, משרד הפרסום ועד לבית הדפוס. התכונות הנדרשות ממפיקי דפוס הן יצירתיות, ראש גדול, יכולת עבודה על מספר פרויקטים במקביל ויכולת ניהול משא ומתן לעתים על תקציבים גדולים.

    הביקוש לאנשי מקצוע בתחום, הולך וגובר הן במשרדי הפרסום, הן בבתי הדפוס והן כעצמאיים שמתנהלים מול מספר בתי דפוס, ומכירים את היתרונות והיכולות של כל אחד מהם. מפיק דפוס הוא משרד פרסום בפני עצמו. הוא מכיר את כל החידושים האחרונים בתחום והוא הראשון שמתעדכן בטרנדים.

    בגלל הידע הבלעדי והניסיון הייחודי, מפיקי הדפוס נהנים משכר מכובד וביקוש גבוה בשוק. כדי לענות על המחסור באנשי מקצוע טובים, יחל בזמן הקרוב קורס חדשני למפיקי דפוס מבית היוצר של מרכז כיוון ומכללת פרוג.

    "אם עד היום נתפס עולם הדפוס כמלאכת כפיים בלבד, הרי שהתחום עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות", מסביר פיני גולדמן, מנהל אגף ההכשרות בכיוון. "ההתפתחות הטכנולוגית לא פסחה על בתי הדפוס והכניסה להתנהלות השוטפת ולקווי הייצור מכשור מתקדם ואפשרויות חדשות ומגוונות. הצעדים הגדולים שעושה עולם הדפוס בעקבות המערכות הטכנולוגיות, מחייבת את שילוב מפיקי הדפוס כאנשים עם מעוף שיכולים לראות את התהליך כולו ולהציג ללקוח את התוצרים הטובים ביותר", לדברי גולדמן "זהו ללא ספק מקצוע צבעוני המתאים במיוחד לחובבי היצירתיות והיצירה".

    כאמור, הקורס יתקיים בשיתוף פעולה עם מכללת פרוג, שתעמיד את המרצים הטובים בתחום ותעניק את הידע והתוכן המקצועי למשתתפי הקורס. לדברי חיים דיקמן מנכ"ל פרוג: "מפיק הדפוס, הוא הגשר שבין משרד הפרסום ובית הדפוס. עליו להיות בעל הבנה בעולם הפרסום מחד, והיכרות עם עולם בתי הדפוס מאידך, וגם יכולת יצירתית להמציא מחדש פתרונות מקוריים באיכות ומחיר משתלמים".

    הבשורה החדשה היא שניתן לרכוש את המקצוע בקלות רבה, בחודשי לימוד ספורים שכוללים סיורים בבתי דפוס חדשניים, הכשרה עיונית ומעשית תוך התנסות בשטח בציוד הכי מתקדם בתחום, ובמימון כמעט מלא.

    מעוניינים להירשם? לחצו כאן.

    תגיות מאמרים

    sweetpanda1 ו-אשר כותבת מודים על התגובה.

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.