הטעות הגדולה ביותר שבעלי עסקים עושים

cartoon-2898206_1280.png

יש אשליה כזאת, שבעל עסק חושב, יש לי מוצר מדהים ואתר נפלא, עכשיו אפשר לנפוש באיים הקריביים והלקוחות יזרמו אליי כמו מים.

רוב בעלי העסקים יכולים להתעסק מהבוקר ועד הלילה בעיצוב של הדף, בסוג הפונט, ואיך יקפצו כותרות מפה וירדו משם.
וזו בעצם הטעות הגדולה, שמתעסקים יותר מדי בעטיפה, ומזניחים את השיווק, שהוא הדלק של העסק.
בטח תסכימו איתי שעסק בלי עיצוב מהמם, הוא בכל זאת עסק. אבל עסק בלי לקוחות, הוא לא עסק.

הרי מהי מטרת השיווק?
להביא לקוחות לעסק שלנו באופן קבוע, כדי שיראו את המוצר או השירות הנפלא שלנו, וירצו אותו.
במילים אחרות, כל עסק חייב שיהיה לו כל הזמן טראפיק, תנועה.

אז למה בעצם בעלי עסקים מזניחים את נושא הטראפיק?
הסיבה הראשונה והעיקרית היא משום שזה לפעמים כרוך בהוצאת כספים רבים. סיבות נוספות הן משום שזה מצריך זמן והשקעה, מחייב לבצע פעולות מכירה ולהיות אקטיביים.
חייבים להבין שכל עסק חייב יצירה מתמדת של תנועה. גם עסקים גדולים ומשגשגים עדיין מייצרים תנועה כל הזמן.

לסיכום,
אל תתייאשו, כל הזמן תייצרו תנועה, ותזכרו תמיד שאין רגע שאפשר לנוח רגל על רגל והדברים ירוצו לבד. ברגע שתבינו שזה המהות של העסק וחייבים לייצר טראפיק, תהליך העבודה שלכם יהפוך לאוטומטי בלי להיות ממורמרים ומאוכזבים.

ויש גם שיעורי בית :)
הנה כמה רעיונות ליצירת טראפיק:

פרסמו מודעה בעיתון,
תשלחו אימיילים לקרובי משפחה וחברים עם בקשה להעביר הלאה,
תעשו לעצמכם חתימה קבועה במייל,
כרטיס ביקור עם קישור לאתר/דף הנחיתה שלכם,
קדמו את העסק בגוגל,
תחפשו כנסים/וובינרים ותנו הרצאות מקצועיות בתחום שלכם,
תשתתפו בפורומים,
תעשו שיתופי פעולה,
תבקשו הפניות מחברים,
ו...השמיים הם הגבול...

אז קדימה, תגדירו לעצמכם יעד ומטרות וצאו לשווק את עצמכם,
אני בטוחה שיש לכם הרבה מה להציע...

בהצלחה!
About author
טקסטיב
כתיבה שיווקית וקידום דיגיטלי לעסקים

תגובות

אתה באמת חושב שמודעה מודפסת על נייר (עיתון או כרטיס ביקור כלשהוא, כפי שכתבת) ,תצליח להכניס מישהו לאתר ?
הוא פשוט ילך למחשב ויתחיל להקליד את כתובת האתר ?
חוששני ש...פחות .
אני הייתי משקיע את הכמה גרושים תקציב שיש לי לקידום דיגיטל, בדיגיטל .
 
אתה באמת חושב שמודעה מודפסת על נייר (עיתון או כרטיס ביקור כלשהוא, כפי שכתבת) ,תצליח להכניס מישהו לאתר ?
הוא פשוט ילך למחשב ויתחיל להקליד את כתובת האתר ?
חוששני ש...פחות .
אני הייתי משקיע את הכמה גרושים תקציב שיש לי לקידום דיגיטל, בדיגיטל .
אין ספק שהדיגיטל הוא הכלי החזק ביותר שיש,
אבל בכל כלל יש גם יוצא מן הכלל והרבה תלוי בסוג העסק וסוג קהל היעד.
אם נניח לדוג' אחד יש לו עסק לבגדי פילאטיס מותאמים במיוחד להתעמלות, אז איפה רוב הלקוחות שלו נמצאים? בסטודיו.
אז הוא למשל ידביק בסטודיו מודעה או יחלק בקבוקי מים בחינם למתאמנות עם קוד שהן סורקות ונכנסות לאתר שלו...

נגיד יש לך חנות פיזית, יש לך חנות דיגיטלית, אפשר לעשות ביניהם שילובים מדהימים!
אחת נכנסה לחנות הפיזית שלך, תן לה למלא כרטיס חברות בחינם,
הנה, קיבלת את המייל שלה, תשלח לה הצעות פרסונאליות,
היא מילאה תאריך לידה? תן לה 20% הנחה ביום הולדת לתיק ערב חלומי...

ואגב, יש גם כזה מושג כרטיס ביקור דיגיטלי...

והנה, קח לך עוד עצה טובה לדרך, שיתופי פעולה למשל, זה משהו שלא עולה לך הרבה כסף,
תחפש איפה הלקוחות שלך מסתובבות בדיגיטל? קונות בגדים במרחבי הרשת?
תבנה הצעת שיתוף פעולה מסודרת לכמה וכמה בעלות חנויות, (תסביר להן את התועלת שהן תקבלנה מכל העסקה הזו, ולא מה זה ייתן לך...) והנה לך קידום בדיגיטל:
קנית שמלה? קבלי תיק תואם ב-15% הנחה!
אני רצה לקנות!
 

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח מודעות | קניה מכירה

Article information

נכתב ע"י
טקסטיב
צפיות
375
תגובות
2
Last update

More in פרסום וקופירייטינג

למעלה