מדור עם כיתוב57.jpg

ב 2019 תסתכלו להם בעיניים...

קמפיין המודעות של חברת גרינפיס 'צד את עייננו' למרות שהוא מבטיח לא לצוד שום דבר מלבד עולם ירוק, חופשי לבעלי החיים, אנטי פלסטיק, אנטי קרבות, ונקי...
נכתב ע"י אשר כותבת · ‏7/1/19 ·
  1. אשר כותבת
    שנת העסקים 2019 נפתחה בכל בתי העסק בשבוע זה.
    חברות שונות לקחו את הטריגר כדי לחדש נהלים, לרענן עמדות ולהתחיל את גלגל העסקים והיזמות מכיוון חדש.

    'גרינפיס', הנו ארגון בינלאומי הפועל למען הגנה על איכות הסביבה. מטה הארגון יושב באמסטרדם ולדבריו, הוא "משתמש בשיטות פעילות ומחאה יצירתיות כדי לחשוף בעיות ומחדלים סביבתיים גלובליים ומקומיים כאחד, ולהציע פתרונות לעתיד ירוק, נקי ובריא עבור האנושות והחי".

    הארגון השתמש בצילומי בעלי חיים שונים כדי לחדד את המודעות הציבורית לפתיחת שנת העסקים, בריאה יותר לסביבה, לטבע ולחי. על פני הצילומים נכתבו מסרים המביעים את פעילות הארגון ומטרותיהם.
    עדיין לא הצלחנו להבין לעומק, את רצונו של הקופירייטר לחבר בין המילים המביעות כל מטרה בפני עצמה.
    העלינו השערה כי יתכן והמסר הדביק ביקש לדמות לזעקת בעלי החיים.

    לפניכם קמפיין המודעות הדיגיטלית עבור ארגון גרינפיס שנוצר על ידי Lion Heart, פרו.

    aotw-purposes1.jpg
    breakfree from plastic
    2019 חופשיה מפלסטיק...

    aotw-purposes2.jpg
    defores tation free
    2019 מגינה ללא תשלום

    aotw-purposes3.jpg
    animal traffic free
    2019 תנועת חיות משוחררות...

    aotw-purposes5.jpg

    anti poaching
    2019 אנטי ציד

    aotw-purposes6.jpg
    aotw-purposes7.jpg
    oil spill stop
    2019 עוצרת זיהום נפט

    aotw-purposes9.jpg
    save the artic
    2019 משמרת את הקוטב הצפוני

    aotw-purposes11.jpg
    animal rights
    2019 זכויות בעלי חיים.

    aotw-purposes12.jpg
    stop whaling
    2019 מפסיקה ציד לויתנים...





    קרדיטים:

    סוכנות הפרסום: אריה הלב, לימה, פרו.
    מנהל קריאייטיב: לואיס ליאון.
    מנהלת התכנון: מריולי אלקלה.
    מקור: adsoftheworld

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. סטיק
    וואו מהמם!
  2. גוגלית
    מיוחד!
    קמפיין שמכריח 'להסתכל להם בעיניים'.
      Fire, אשר כותבת, Yehodit B ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. Yehodit B
    חזק!!!
    התמונות אלופות והפרסום מושךתשומתלב;)
    הפרסומת עם התוכי-הכי הכי הכי-WOW!
    (אגב, גם החדות של התמונה מטורפת, רואים כל ריס וריס..:rolleyes: באמת:eek:!)
      אשר כותבת אוהב/ת את זה.
  4. ראש לשועלים
    הדבקת המילים נועדה פשוט לייחד את הקמפיין, למשוך תשומת לב ולתפוס את העין.
    הנה זה הצליח להם.