הנער הגיע לגיל מצוות וכעת הגיע הרגע להתחיל ולתכנן את הטקס. טקס בר המצווה הוא טקס משמעותי והוא מורכב משלושה חלקים: טקס הנחת תפילין אשר מתבצע ביום חול, עלייה לתורה לאחר ציון גיל 13 ובשלב האחרון עלייה לתורה אשר נערכת ביום שבת, בחיק המשפחה והחברים.

טקס בר מצווה בכותל הוא ללא ספק- חוויה בלתי נשכחת. האווירה המיוחדת במקום, האנשים המקיפים, הנוף המוקף אבנים עתיקות, והאוויר הצלול והמיוחד של ירושלים. כל אלו גורמים לרבים לבחור במיקום המדהים הזה, עבור טקס בר מצווה שמח וחגיגי במיוחד. בר מצווה בכותל המערבי- הינו טקס מרגש ובעל פוטנציאל רב להיזכר לטובה שנים רבות, כמובן במידה והוא מאורגן בצורה מקצועית.

היום כל נושא הארגון הפך פשוט יותר, תודות לחברות הפקה המציעות לארגן עבורנו את כל הפקטורים המרכיבים את האירוע, ולהבטיח לנו שכלום לא ישכח או יתפספס.



טקס בר מצווה בכותל – מה חשוב לדעת?



במידה ואתם מעוניינים לערוך את טקס העלייה לתורה והסעודה בירושלים וברחבת הכותל, יש לקחת בחשבון כי מדובר בפרויקט רחב היקף אשר מצריך מצדכם לא מעט פעולות – החל מהסעה של האורחים מרחבי הארץ ועד לאיתור של בית כנסת, נגנים ומקום לסעודה.

בנוסף, חל איסור להיכנס עם כלי נגינה לתוך הרחבה וכן יש להתנהל בצורה ברורה בעת ההגעה עם נער בר המצווה והאורחים לרחבה, ולכן באמצעות צוות מיומן ותכנון מקדים ניתן להפיק טקס בלתי נשכח ומרגש במיוחד. משום כך, ההמלצה הגורפת היא ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם לא רק שקט נפשי אלא גם תכנון אירוע מדויק, החל משעות הבוקר ועד לשעות המאוחרות של הלילה.

חברה כזו היא חברת 13בכותל אשר זוכה מזה שנים רבות להמלצות רבות, וזאת בשל שירות מיומן ומקצועי אשר מבוסס על היכולת של החברה להפיק את האירוע תחת קורת גג אחת.



בר מצווה בכותל עם חברה מקצועית, זה שווה!



כידוע, תהליך של הפקת בר מצווה, מהווה אתגר ממשי, בעיקר בשל הערך הרגשי וכמובן אין ספור הפעולות אותן צריך לבצע, לצורך הפקה של אירוע מוצלח. משום כך, חברת 13בכותל מקצה בעבורכם את הצוות המקצועי והאיכותי ביותר, כל זאת בכדי להפיק אירוע חלומי ובלתי נשכח.

באמצעות הצוות המקצועי של החברה תוכלו להפיק אירוע משמעותי אשר מבוסס על מגוון אטרקציות והפעלות.מעוניינים לקבל פרטים נוספים? היכנסו כבר עכשיו לאתר הרשמי, השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר לצורך תיאום פגישת ייעוץ.