shutterstock_51484399 (Large).jpg

בעולם של מרקים אל תהיה מזלג

בואו להכיר בטעות שכל קופירייטר מתחיל חייב לעשות! אילה שטרית קופירייטרית ובוגרת קורס פרסום בבית פרוג, בתובנות חדשות על השוני ועד כמה הוא משרת את המטרה.
נכתב ע"י ayalart · ‏10/1/19 ·
  1. ayalart
    חנות בשם "מרק ירקות" המוכרת פירות אסיאתיים, טרופים, ברזילאים ושאר ירקות. יוצאת בקמפיין פרסומי הכולל עלונים בצורת בצל, כשכל גלד שמתקלף חושף תחתיו מידע על החנות ועל התוצרת המיוחדת שהיא מייבאת.

    נשמע מפתיע, מעניין ומקורי, השאלה אם זה מוכר...

    shutterstock_51484399 (Large).jpg


    להמשך המאמר "בעולם של מרקים אל תהיה מזלג"

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. שושי ו.
    מיוחד!
      Menifa, ayalart ו-פרסום מבשר ואומר מודים על התגובה.
  2. פיקסי
    אילה,
    מדהים, מעניין וקולע!!!
    ציפי
      Menifa ו-ayalart מודים על התגובה.
  3. גבריאל פ.
    יפה מאוד..
    אדם נחשף לכ- 5000 פרסומים ממוצע ליום
    זה כולל כשאתה נכנס לסופר ועל כל מדף יש את המחיר / מבצע וליד זה הלוגו של החנות/רשת.. זה פרסום. על כל מונית ברחוב יש את שם החברה.. פרסום.. וכו וכו
      Menifa ו-ayalart מודים על התגובה.
  4. צביה דייטש
    אילה,
    מושלם! עלי והצליחי
    בהערצה
      Menifa ו-ayalart מודים על התגובה.