היי מעצבים ומעצבות,
ברוכים הבאים לפרק הרביעי בסדרה שלנו!

היום בפרק התייחסנו פחות למשמעות הלוגואים, ויותר לליטושים עיצוביים - כי וואו... כדי להחליט האם לוגו באמת צפוי להזניק את המותג העומד מאחוריו, צריכים הרבה יותר מכמה דקות ליטוש.
הלוגו צריך לעבור פס שלם של מחקר, סקרי שוק ומתחרים, תכנון אסטרטגיה, רעיונות, סקיצות ו... הבנתם את הרעיון.

לכן, כמו שאמרנו לכל אורך הסדרה - הסרטונים והליטושים מיועדים לתת הכוונות וטיונינג ללוגואים קיימים, ולא לקבוע האם הלוגו המלוטש טוב יותר עבור המותג.

אחרי שסיננו (בתקווה) כמה תגובות צפויות, הגיע הזמן לכיף השבועי ---


לחצו כאן לצפייה
בפרק הרביעי של 'בואו נלטש את הלוגואים שלכם!' ›


בסרטון אני עונה כמעט על כל השאלות שמועלות כאן בביקורות, לכן אשמח מאוד אם תגיבו בבקשה רק אחרי שצפיתם בסרטון (או לפחות בקטע בו אנחנו דנים בלוגו עליו תרצו להביע חוו"ד):

שבוע-4.png


---

מעוניינים להשתתף בסדרה? שלחו לי מייל ל-[email protected] עם:
1. שמכם / שם הניק שלכם בפרוג
2. הלוגו שתרצו שאלטש בקובץ AI (בבקשה, תהרגו את הפונטים! :))

בשליחת המייל אתם מסכימים שאפרסם את הלוגו ששלחתם לצד שמכם / שם הניק שלכם.

כרגע בהמתנה (נכון לשעת פרסום המאמר): 157 לוגואים

---

פרק חדש בע"ה יעלה מדי יום א' כאן, ביוטיוב ובבלוגליינר.

תיהנו! ;)