בפינת הלימונענע הגשומה שלנו מתארח אריה טוויג מנהל סוכנות השיווק "גבאי דיגיטל" מומחים בליווי עסקי ושיווק דיגיטלי ומייסד "הקמפוס החרדי לעסקים ושיווק דיגיטלי".

אנחנו מציעים לו להוסיף תמצית תה עם מעלות צלסיוס, הוא אוהב את זה ככה.

כך הגעתי לכאן: "פשוט, הלכתי הלכתי הלכתי ופתאום בום שיווק דיגיטלי :) סתם, תמיד נהניתי מאוטומציה ומתהליכי שיווק ומכירה חכמים. עוד בתור ילד ניסיתי למכור דברים בצורה יוצאת דופן ונהניתי מכל רגע."

הדרת חרדים: "לאחר שירות קרבי בצבא כחובש בדרום לבנון למדתי תקשורת מחשבים ואבטחת מידע במכללה ידועה מתוך מסירות נפש כלכלית ומשפחתית. ולאחר שעברתי 3 ראיונות עבודה מוצלחים בסטארט אפ של חברת הייטק מוכרת ברמת החייל, המנהל אמר לי: 'אז מה אתה העושה בזמנך הפנוי הא..? לומד תורה??' (תוך הבעת פנים של בוז) זו הפעם הראשונה שהתוודעתי להדרת חרדים הייתי בהלם במשך שבוע ולא הצלחתי לקום מהמיטה. בסופו של דבר זינקתי כמו אריה מהקרב והשם נתן לי ישועה גדולה!"

מלאך משמים: "בורא עולם כיוון אותי למלאך משמיים בשם צדוק שהכניס אותי לעולם השיווק הדיגיטלי מתוך תחושה של שליחות עד שאעמוד על הרגליים בכוחות עצמי והוא הצליח. הבטחתי לעצמי שאעשה את אותו הדבר עם אחרים ביחד עם חיבור הפרנסה לבורא עולם ואסגור מעגל מידה כנגד מידה וזו השליחות שלי בעסקים".

שליחות: "אני משתדל שכל עסקה תפתיע אותי לטובה ולהתבונן במיוחדות שבה כי שום דבר אינו מובן מאליו והכל מגיע מבורא עולם בהשגחה פרטית ואז אני נהנה הרבה יותר מכל עסקה".

צעירים ונהנים: "הייתי אומר צעירים לשיווק דיגיטלי ומבוגרים לליווי עסקי אבל כיום פיתחתי שיטת לימוד מיוחדת שצעירים יכולים ללוות עסקים כמו מבוגרים בעלי ניסיון ומבוגרים יכולים לעשות שיווק דיגיטלי כמו צעירים עם אדרנלין בדם".

(אין) יצירתיות בעבודה: "בתוך מקום העבודה אין חיה כזו! בשביל יצירתיות צריך להתנתק ממקום העבודה וללכת למקום שמשדר רוגע והנאה באופן קבוע אחת בשבוע ורק שם המוח שלנו מסוגל לתת ביטוי ליצירתיות ומקבלים רעיונות שלא מבינים אפילו מאיפה הם מגיעים. שעה נרגעים ושעה חושבים על העסק מלמעלה למשך חצי יום לפחות!

דיגיטל: "הכל עובר לדיגיטל עם הזדמנויות מטורפות מי שלא שם שיזדרז דחוף! החוכמה היא לשלב בין האון ליין לאוף ליין וכך לא מאבדים את תחושת האדם ותחושת המישוש שאנו זקוקים גם לה בכל תהליך מכירה".

תחום נעלם: "לדעתי, כל תחום שיעשה הסתגלות לעולם בדיגיטלי במקום להתמסכן יכול גם להכפיל את עצמו בעידן של היום. זה הכל עניין של גישה ".

לא להתמסכן: "עסק שיודע לאתר מיהו הלקוח האידיאלי שלו שיש לו את הכסף לשלם על המוצר או השירות שלו, ושיש לו בעיה או כאב בוערים ושהוא רוצה דווקא שאתה תפתור לו את הבעיה מבחינת סמכות אמון וחיבה".

תמרון בין בית לעבודה: "הכל עניין של ניהול זמן נכון, כשקמים מוקדם מספיקים פי 2 ואז אתה מוביל את היום ולא הפוך."

האשה שאיתי: "כשעסקים שאנחנו מלווים צומחים מהר תוך 3 חודשים אני היחיד שיודע שזה גם הרבה בגלל הברכות והעצות שלה. יש בינה מלאכותית ויש בינה יתרה :) "

הורות: "בעיקר להראות דוגמה עצמית, יד מכוונת ולהרגיש נפעם מהזכות ומהאחריות שהשם נותן לי בכל יום זו המשימה שלי."

קשר יחודי להשם: "למצוא את הדרך לעשות כל דבר בשמחה ולחפש את הטוב בכל דבר תמיד".

משפטי מפתח: "'הרפו ודעו כי אנוכי אלוקים' ו 'לא עלייך המלאכה לגמור ואין אתה רשאי להיבטל ממנה'. להרפות משליטה ליהנות מהתהליך. להעריך כל דבר ולהרגיש תחושה של שפע ותודה להשם.

וכן 'איזהו העשיר השמח בחלקו', לא המסתפק בחלקו אלא השמח בחלקו! עשירות מגיעה מהרגשה של שפע ולא מתחושה של חוסר!"


תמונה אחת שווה:
IMG-20191208-WA0013.jpg

בתמונה: טוויג בראיון בערוץ הידברות

כרטיס ביקור

הבוקר שלי: קם בחמש בבוקר: שתי כוסות מים עם לימון סחוט. 45 דקות הליכה. מקווה. תפילה. לימוד תורה ורק אז "ויעקב הלך לדרכו".

תפקיד בבית: לשמור על מצב רוח טוב והרמוניה במשפחה ולהעצים הרגשה של אחדות, ויתור ועזרה הדדית.

השבת שלי: שתי שבתות בחודש נוסעים כל המשפחה לתל אביב, לשליחות כגבאי של בית כנסת לקירוב והפצת היהדות - בשמחה ובנועם לכל מי שרק אפשר. כל יהודי הוא יהלום של בורא עולם!

הפנאי שלי: לעמוד מול השמש להסתכל על השמיים והעצים במשך חמש דקו.ת לנשום עמוק ולהרגיש תודה ענקית בורא עולם שאני בחיים, בריא ועם משפחה!

מוסיקה: מרדכי שפירא - כל השירים.

מחשב: ASUS I7 תותח על!

אשמח לקבל למשרד: תמונה ענקית חדשה של הרבי מלובביץ מחייך.