את איציק אלתר פגשתי ביינות לעשרות ארגזים, קפסולות באריזה, רשימות ממוחשבות, ואתר און ליין המתעדכן כל רגע בהזמנה נוספת.

"את רואה? " הזמין אותי איציק להציץ לאחת מהקפסולות: "זה מארז של משפחה שלמה: יש כאן שתי תלמידות בית הספר אחת בכתה ה' והשנייה עולה לב', ושלושה ילדים בתלמוד תורה" במקום להשתרך ולעמוד בתור, יושבים בבית הממוזג, מזמינים את הספרים, ומקבלים את הקפסולות ארוזות ישר לבית"

"באתר שלנו" ממשיך איציק להסביר "ניתן להכניס את שם בית הספר או התלמוד תורה, ומיד מופיעה רשימת הספרים המעודכנת. אנו אורזים כל ספר לפי הקפסולה המתאימה. ומוסיפים את מכשירי הכתיבה, התיקים והקלמרים, אורזים למשפחה את הארגזים, ושולחים לכתובת"

"איציק, הגיעו הספרים החדשים של הבנת הנקרא לכיתות ג'' מעדכן אותו אחד מהעובדים

"מצוין, יש לי קפסולות ארוזות שממתינות רק לספר הזה" מורה איציק לבחור "תעדכן לפי הרשימות, תכניס את הספרים, ותארוז את הארגזים הללו"

תמונה 2.jpg
תמונה 3.jpg


שש שנים של מהפכת קניות

"מהפכת הקניות באלתר ספרים, התחילה עוד הרבה לפני תקופת הקורונה" מסביר לי איציק אלתר מנהל הרשת. "כשראינו את ההורים, נשרכים בחום, עומדים בתור, רוכשים את ספרי הלימוד, ולאחר מכן נסחבים לחניות נוספות לרכוש ילקוטים, תיקים קלמרים ומכשירי כתיבה. הבנו את הצורך לאגד את הכל תחת קורת גג אחת והוספנו מחלקות נוספות ומתחמים חדשים מעבר למתחם ספרי הלימוד. " ואכן, ביריד בית הספר של אלתר ספרים תוכלו לרכוש את הכל: החל מילקוטים ממותגים, תיקי אוכל, וקלמרים. ממשיך ברכישת כל ספרי הקדש וספרי הלימוד לתלמודי התורה ובתי הספר. וכלה במבחר מרהיב של מכשירי כתיבה, חוברות עבודה ויצירות.

און ליין- שרות וזמינות

"את ערוץ הקניה באון ליין, פתחנו לפני 6 שנים" מסביר איציק, הצורך לפתיחת האתר נולד בעקבות המציאות של חסרים בספרי לימוד מסוימים, ההורים באו הלוך ושוב רק כדי להשלים את ספר חשבון לכיתה ו', חוברת 'ילדותנו' לכיתה ג' או ספר אנגלית לכיתה ד'. הקנייה דרך האתר חוסכת את כל הטלטולים. כאשר הקונה מכניס את שם מוסד הלימוד, מיד מופיעה לו רשימת הספרים המעודכנת לשנה זו. הוא רוכש את הספרים דרך האתר, ואנו אורזים את הקפסולה. גם אם חסרים ספרים מסוימים, ברגע שמתחדש המלאי, אנו ממשיכים באריזה. והלקוח, מקבל את הכל ארוז עד הבית, בלי להזיע, ללכת הלוך ושוב ולעמוד בתורות.

תמונה 4.jpg
תמונה 5.jpg


אלתר ספרים פלוס

" רגע, אתם מוכרים רק ספרי לימוד?" ניסיתי להבין "ספרי לימוד זה רק מתחם אחד בחנות" מזמין אותי איציק לסיור בחנות רחבת הידיים, "יש לנו את מתחם ספרי הקדש, המעודכן בכל הספרים החדשים, ובנוסף הרבה מאד סטים במבצעים חסרי תקדים. כמובן שקיים כאן מתחם ענק של ספרי הקריאה עם טובי הספרים החדישים שיצאו בשוק לאחרונה, בנוסף לעוד עשרות ספרים במבצעים שאסור לפספס"

מעבר למתחמי הספרים ומתחם החזרה לבית הספר תוכלו למצוא באלתר ספרים מתחם ענק של משחקים, מתנות, פרסים, חוברות יצירה, מוצרים המשתנים לפי מעגל השנה ומתחם מגוון של כיפות . בנוסף יש לנו גם מתחם קיץ ענק הכולל את כל מוצרי הים והברכה, מתנות ממותגות ועוד.

"רגע, גם את כל המוצרים הנפלאים הללו ניתן לרכוש באתר? " ניסיתי להבין, "בוודאי" השיב איציק, "יש לנו אתר נח לשימוש, זמין ונגיש. האתר מתעדכן במוצרים החדשים, במבצעים השווים. קהל הקונים שלנו נהנה מחוויית משתמש, שירות מהיר ומשלוחים לכל רחבי הארץ."

אז אם אתם רוצים לארוז לכם את בית הספר בקפסולות, ועל הדרך להרוויח קפסולות של תעסוקה, הכוללות : ספרי קריאה, משחקים, חוברות ומוצרי קיץ, אתם מוזמנים לעשות זאת בקלות מבלי להזיע ומבלי לעמוד בתור. פשוט, כנסו לאתר של אלתר ספרים ותיהנו, אני בטוחה!


תמונה 6.jpg
תמונה 7.jpg
תמונה 8.jpg