מסתבר כי איקאה מנסה לחדור לכל הסגנונות והעדות באנושות. האם זה נותן לה את הכוח להרגיש מספיק יציבה כדי לשווק את עצמה במסרים המעידים על מעט פרימיטיביות של קהל היעד?!

בימים האחרונים פנתה איקאה לציבור המצרי, בקמפיין פרסומי על אפשרות רכישה חדשה של מוצריה בין גבולות מצריים: הרשת המקוונת. נעים להכיר.

"איקאה בוחנת ללא הרף כיצד החיים בבית משתנים עם הזמן". מסביר מנהל קמפיין הקניות הדיגיטלי של איקאה במצרים.
לטענתם, אנשים נוטים לתעדף את הזמן שלהם יותר מאשר קודם ומחליטים להשקיע על דברים חשובים (תגלית).
ולדבריו: "הזמן הינו בעל הערך הגבוה ביותר בחיי היומיום".
עוד הוסיפו בהסבר הקמפיין:
"בשל חשיבות הנוכחות הדיגיטלית לפריחת עסקים, החליטה איקאה להשיק את חוויית הקנייה המקוונת החדשה במצרים.
חווית הקניה מאפשרת את קבלת המוצרים של איקאה מכל מקום עד פתח הדלת" מסיים מנהל הקמפיין.

האם מדובר בקמפיין מעליב או שמא משקף את המציאות המצרית? את זה נאפשר לכם להחליט.

לפניכם מודעות הפרסום שנוצרו על ידי Advantage, Egypt עבור IKEA.

ikea_ecommerce_campaign_01-01.jpg
ikea_ecommerce_campaign_01-02.jpg

ikea_ecommerce_campaign_01-03.jpg



קרדיטים:

סוכנות פרסום: Advantage שיווק ופרסום, קהיר, מצרים.
מנהל קריאייטיב: מחמוד חוסני.
מנהל אמנות בכיר: סם חפאגי.
קופירייטר: חליל מגדי.