בעוד חברות כמו הסתדרות מורים, קופות חולים ונדל"ן מורחות מאות אלפי שקלים בחודש על פרסום נוסע, המורכב ממודעות המודבקות על גבי אוטובוסים ציבוריים-

במרכז הכבאיות בישראל הוחלט על חיסכון משמעותי שמתורגם לפרסום מודעות זהירות, שיודבקו על גבי הכבאיות, כתחליף לפרסום על אוטובוסים.

המודעות, שיעסקו בזהירות בשימוש במוצרי חשמל, זהירות מהצתות והתקנת גלאי חשמל נמצאים כבר בתהליך הכנה מתקדם כאשר כבר בחודש הקרוב עתידים לראות כבאיות עמוסות במידע לציבור, במרכז הארץ ובהמשך- באיזורים נוספים.

הכבאיות בישראל יצוידו בקרוב בשלטי פרסום שימוקמו בצידיהן, כפי שנעשה בחלק מהאוטובוסים. במערך הכבאות הוחלט לנצל את כלי הרכב הגדולים והבולטים לטובת שילוט שיעסוק במסרי הכבאות.


unnamed.jpg



מערך הכבאות אומרים כי על הכבאיות לא יוצג פרסום מסחרי, וכי המהלך יחסוך לכבאים מאות אלפי שקלים בשנה, עבור פרסום באפיקים דומים, כמו למשל על אוטובוסים.

מפקד מערך הכבאות, רב טפסר דד שמחי, אמר בראיון לאתר 'כלכליסט' שהמהלך נועד לשפר את בטיחות האש בישראל. מאחר ובכל שנה נספים בממוצע 20 איש בארץ בשריפות, מרביתם ילדים וקשישים.

האם אכן מדובר בחיסכון כסף יעיל? קשה לדעת, וזאת מאחר וכבאיות הן לא דבר הנפוץ כל כך על כבישי המדינה, בעוד אוטובוסים ציבוריים נראים בתדירות גבוהה הרבה יותר ומסתמא פרסום המודעות על גבם יכול להיות יעיל ואפקטיבי יותר.
אם שאלתם, מערכת אתר פרוג סוברת כי מדובר בצעד מעט מסוכן ויומרני, אלא א"כ הוא יתורגם לפרסום המשלב פרסום ע"ג כבאיות ופרסום באפיקים נוספים.


בתפילה לקיץ בטוח ומוגן ורק בשורות טובות.