עולם הדפוס התחיל למעשה בשנת 1477 באיטליה. מאז עבר המון דיו במכונות וכמו כל דבר התחום התקדם והשתכלל מאז. כיום נעשה שימוש בהדפסה דיגיטלית, שהיא טכנולוגיה המאפשרת לבצע את תהליך ההדפסה דרך המחשב.

יש לזה לא מעט יתרונות כגון:

  • עלויות סידור וייצור נמוכות
  • זמן סבב מהיר יותר
  • גמישות והתאמה אישית
  • יכולת להפוך מסמכים אישיים ביתר קלות.
  • העברת תמונות בקלות.
  • דיוק מירבי במוצר המודפס
  • משלוח מהיר


היכולת להתאים צבעים היא אחד היתרונות הגדולים בהדפסה מסוג זה. במידה ורוצים לבצע הדפסות איכותיות וצבעוניות (בדרך כלל בהדפסות של חוברות ,ספרים וכו') במגוון צבעים רחב, מומלץ לבחור באפשרות של דפוס דיגיטלי, כי בעזרתו ניתן להגיע לדיוק רב יותר. יתרון נוסף הוא - חיסכון בכסף וזמן על ידי שליחת הקבצים באופן ישיר לבית הדפוס מבלי להגיע אליו פיזית (מעולה לתקופה שלנו במיוחד)

בעקבות השינויים בתחום הדפוס ניתן לראות בתי הדפוס שמכינים

פלטה למחשב. אך עדיין ניתן לראות גם בתי דפוס שלא מכינים פלטה ומבצעים הדפסה עם הוראה ישירה מהמחשב, מה שנקרא בעצם דפוס דיגיטלי.

דפוס דיגיטלי - גיל פרינט.jpg


שיטות דפוס בעולם בעידן הדיגיטלי

פתרונות חדשים שנוצרו בתחום הדפוס הדיגיטלי, מספקים חיסכון בזמן ובעלויות ומאפשרים ללקוחות גישה אונליין לנראות של תהליך ההזמנה. בנוסף ניתן ליצור חנות אינטרנטית של כל המוצרים והשירותים, וכמובן גם מציעים אפשרויות תשלום מקוונות ואוטומציה של תהליך ההזמנה. בשורה התחתונה, קל מאוד להרוויח מהטכנולוגיה החדשה, אם רק יודעים לנצל אותה כראוי.

למרות התחזיות הקודרות באשר לעתיד הדפוס בעידן הדיגיטלי, נראה שענף הדפוס מחזיק מעמד ואף מתאים עצמו לעולם הטכנולוגי והמודרני. נכון שאפשר לשלוח כמעט כל דבר במייל או בוואטסאפ ולחסוך את בזבוז הנייר, אבל את הדברים החשובים באמת – אפשר בהחלט להדפיס.

לשמחת כולנו, תחום הדפוס ממשיך לפרוח ולהתעדכן בטכנולוגיות חדשות אשר לא רק משפרות את איכות הדפוס, ולא משנה אם מדפיסים חוברת פלייר או ספר אלא גם מוזילות עלויות והופכות את התחום לנגיש, זמין, מהיר וידידותי הרבה יותר.

חברת הפקות דפוס איכותית יודעת בדיוק איך להתאים ללקוח דפוס איכותי בשיטות טכנולוגיות מתקדמות

מומלץ להתייעץ עם מומחי דפוס לפני שמחליטים על ביצוע עבודת ההדפסה, על מנת לקבל תוצאות טובות במהירות וללא תקלות.

יש שאלות? המומחים של גיל פרינט לרשותכם 03-372-6997
  • תודה
Reactions: מוריופ