זה התחיל מההודעה הרשמית על תקופת האתגרים שפוצחת בפורום כתיבה מקצועית, והמשיך, מיידית, עם ההכרזה המרעישה על האתגר הראשון: כתבו קומיקס!

שני הנספחים הראשונים שנפתחו מתמלאים מיידית בתוכן מקצועי והיענות נמרצת. הנספח המקצועי גורר דיון מרתק על רמת הקומיקס וקהל היעד שלו, ובנספח הכללי מתחילה להירשם כוננות פעולה.

@מרים יעל מעלה מאמר מקצועי ומקיף על כתיבת סקריפט לקומיקס.
סביבו עולים מספר אשכולות פעולה בפורום: @יוסף יצחק פ. מקשה על כדאיות המרת יצירה לקומיקס, @נ. גל מתייעצת על חיבור לדמויות בעייתיות בקומיקס ו @דוכסוסטוס מתעניין על הכדאיות הכלכלית של כתיבת יצירה כזו.

בשלב הזה עולות היצירות לאתגר, והן מופיעות אחת אחרי השנייה כסנוניות לאחר הגשם:

@הזדמנות מתחילה את המצעד עם קומיקס סיפורי על חוויה משפחתית
@הדוויג השני עם קומיקס מקורי על תרגום השבעים
@דיונון מעלה קומיקס משעשע על שוחד
@הנף מקלדת עם קומיקס עכשווי על נוער בסיכון
@מ. י. פרצמן באלגוריה אקטואלית על אשכולות פרוגיסטיים
@Reizy Esh עם סיפור רגש לרווקות מתבגרות
@נודד מעלה סיפור על ניסיונות כושלים לעזרה
@סיפור8 עם תחילה של מותחן
@Talya kadosh מביאה סיפור רגש מהורהר
@נ. גל מעלה סיפור היסטורי
@Natan Galant עם אנקדוטה משעשעת על חיי משפחה
@BEYOND מחזירה אותנו לימות המקדש עם סיפור על פרחי כהונה
@יוסף יצחק פ. מביא סיפור מתוק על חוויות ילדות
@הגיבן עם סצנה מתוך מותחן מוכר שמומר לקומיקס.

ארבעה עשר משתתפים שהעלו יצירות ראויות להתפעלות מכל בחינה שהיא.

בל נסקור את האתגר, בלי התייחסות להיענות המרשימה של צוות הקולגות הנמרץ – פורום המאיירים, שהתגייס למשימה בזרועות פתוחות ובהתלהבות מדבקת. תחילה באשכול ההכרזה בקהילה הססגונית שלהם, ועבור באשכול שיתוף הפעולה הרשמי בפורום הכותבים, כשחברי קהילת המאיירים מקבלים עבור התקופה המיוחדת הרשאות כתיבה בפורום הסופרים.

כתוצאה ישירה משיתוף הפעולה הפורה זכינו בשלושה תוצרים מרהיבים של קומיקס כתוב ומצויר: הראשון הוא הקומיקס המשעשע של @דיונון שצויר על ידי @אליעזר פרנקל והועלה כאן, השני הוא הקומיקס הפטריוטי של @מ. י. פרצמן שצויר על ידי @מ. אברהמוב והועלה כאן, והשלישי הוא הקומיקס המיוחד של @BEYOND שצויר על ידי @אנאל- ציור עם לב והועלה כאן.

כעבור למעלה מחודש של עבודה פורייה ולימוד מפעים, מגיע רגע השיפוט. אל במת השופטים עולים צוות השופטים המקצועניים: @אבימי, מנהל קהילת המאיירים, ו @בת שבע אינגבר-הבלין, שהתארחה בפרוג במיוחד עבור תקופת האתגר. אשכול השיפוט מתחיל בהודעות נפרדות הממוענות עבור כל משתתף בצורה אישית, עם פידבק וביקורת מקצועיים שנכתבו על ידי השופטים מתוך אהבת המקצוע אמיתית.

לאחר מצעד הפידבקים מגיע רגע האמת, וההנהלה מכריזה על שלושת הזוכים:
במקום השלישי זוכה @Talya kadosh,
במקום השני זוכה @סיפור8,
ובמקום הראשון והמכובד זוכה @BEYOND!

אתר פרוג גאה לסקור את העשייה החיובית והמרתקת של הפורום המקצועי (שגרר 16 אשכולות ברחבי האתגר, תודו – זה מרשים), מברך על היוזמה הברוכה ומצפה בקוצר רוח לאתגר המקצועי הבא.