כתבה גיפט 1.jpg

בחודשים האחרונים מצוי המשק הישראלי בתקופה שמעולם לא ראינו כדוגמתה. ההתפשטות המהירה של נגיף הקורונה מעלה צורך לנקוט באמצעי זהירות חסרי תקדים כדי לשמור על בריאות הציבור. הדבר הביא לצמצומים בפעילותם של עסקים רבים, שנאלצו להוציא רבים מהעובדים לחופשה ללא תשלום.

שלמה, נועה ומשה הם עובדים ותיקים ומסורים כל אחד מקצועי מאוד בתחומו. המעסיקים שלהם הוציאו אותם לחל''ת לפני חודשיים. הם משתפים אותנו קצת בתחושות, מחשבות ותובנות עקב המצב ההזוי והלא צפוי שנקלעו אליו:

שלמה מספר : " כבר מספר חודשים אני לא מקבל שכר מספק. זה גורם למתח רב בבית, כמה אפשר לקצץ בהוצאות? אשתי אומרת לי ללא הרף אולי תמצא עבודה אחרת? יש היום המון אפשרויות ללמוד קורסים במגוון תחומים ולעשות הסבה מקצועית. מקצוע שמכניס יותר כסף, כבר קשה לי לחיות בצורה כזאת"

נועה, אם ל 4 ילדים קטנים מספרת בתסכול: "מאוד קשה לעבוד בבית ואני לא מדברת על ההפרעות של הילדים. אני חייבת את הצוות שלי את האנשים מהעבודה אנחנו עובדים בשיתוף פעולה ומגיעים לתוצאות, קשה לי לשמור על קשרי עבודה תקינים עם הקולגות שלי ואני מתחילה פתאום להרגיש ניתוק ממקום העבודה. נראה לי שהם שכחו אותי מזמן…"

משה מספר בכאב: "אני אישית חזרתי לעבודה מלאה במשרד. שמחת החזרה לעבודה הייתה מהולה במתח ותסכול. במשך תקופת החל''ת אף אחד לא היה איתי בקשר, אני יודע שכולם עסוקים כל אחד בעצמו אבל אפילו שחלק מבני משפחתי היו חולים ונזקקו לטיפול אף אחד לא התעניין. תחושה קשה של בדידות ואכזבה.

כשחזרתי המתח הורגש היטב והיו מתחים ביני לבין המעסיק ובצער רב נאלצתי לעזוב את מקום העבודה"

התחושות שהוזכרו הם רק קצה הקרחון. כך מרגישים מאות אלפי עובדים בחל''ת בארץ ובעולם. האם היה אפשר להקדים תרופה למכה?


מתנה קטנה אושר גדול

מעסיקים רבים במשק כבר הבינו מזמן את החשיבות של הענקת מתנות לעובדים.

התובנה שההצלחה העסקית, קשורה בין היתר לשביעות רצון העובדים, חוללה שינוי מהותי בגישת המעסיקים כלפי ההון האנושי

מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מצביעים על נתון מדהים. עובד מאושר, מתפקד טוב יותר במקום העבודה ב- 30%-80% .עובד השמח במקום עבודתו לא ישנה אותו בקלות וישאר בו במשך תקופה ארוכה יחסית.עובדים רבים מביעים שביעות רצון גדולה במקום עבודה שנוהג לחלק מתנות. מתנות לעובדים הן ללא ספק מרכיב חשוב ביותר במדד האושר במקום העבודה.

מתנה לעובד, מעבר להיותה מחווה של תשומת לב, יכולה להיות הזדמנות נהדרת להראות לעובדים שאתם חושבים עליהם הרבה מעבר לעיסוק המקצועי שלהם, הן נותנות לעובדים להרגיש שבאמת אוהבים אותם ומעריכים אותם. זו דרך מעולה להגיד להם תודה מעומק הלב, להוקיר את תרומתם להצלחת העסק.

כתבה גיפט 2.jpg
כתבה גיפט.jpg


ככה יעשה למעסיק שהעובד חפץ ביקרו

בעלי עסקים חכמים נערכו מבעוד מועד וחשבו על הפרט הקטן, אך חשוב זה, והזמינו מתנה ממותגת, ארוזה בטוב טעם עם מסר מעודד ומנחם. המתנות נשלחו עם שליח עד הבית, לכל עובד באופן אישי.

מסקרים שנעשו לאחרונה עולה כי 49% מהמעסיקים העניקו השנה מתנות לקראת החגים: פסח וראש השנה. המעסיקים נשאלו על האפקט שגרמו המתנות והשפעתם על תקופת העבודה של העובדים.

87% מהמעסיקים סיפרו שהעובדים התרגשו מאוד מהמחווה (אין למעסיקים חובה להעניק לעובדים שי לחג) ומעצם העובדה שהמעסיק חושב עליהם זוכר אותם ומפנק אותם במוצרים שימושיים לקראת החגים.

כולם ללא יוצא מן הכלל דיווחו שהעובדים חזרו לעבודה עם חיוך וחשק לעבוד גם בשעות לא שגרתיות כך שתפוקת העבודה עלתה פלאים. התברר שמאחורי הקלעים גרמו המתנות לשיח חיובי בין העובדים על מקום עבודתם ועל המעסיק וזה עשה את העבודה, ההשקעה נשאה פרי.

מאחורי הקלעים של מתנה מוצלחת

כמו בכל תחום בחיים, גם בתחום המתנות הממותגות תמיד ניתן לבצע את זה בשיטת "עשה זאת בעצמך" אך מעסיקים רבים בוחרים ללכת על השיטה המנצחת ולפנות לחברה מקצועית להפקת מתנות המשלבת אנשי מקצוע המספקים גם רעיונות למתנות בהתאמה אישית, שירותי אריזה ומשלוח, עזרה בניסוח סלוגן ודברי ברכה והכי חשוב מתנה עם נשמה שעושה את העבודה ותמיד מצליחה לרגש.

גיל גיפט החברה המובילה את התחום, שנים רבות, עם אלפי לקוחות מרוצים שיודעים שאין תחליף לניסיון, מקצועיות ושירות מעל ומעבר.

דווקא עכשיו חושבים על העובדים גיל גיפט !

כתבה גיפט חייב.jpg