תעשו חשבון. מתנה ללקוחות ואפילו לספקים, שלא לומר עובדים, יכולה להיות הדבר הכי חכם שאתם יכולים לעשות בסוף שנת המס הבאה עלינו לטובה • דיתי כבר עשתה זאת. דיתי חכמה. תהיו דיתי • מגוון עצום של מתנות ממותגות וייחודיות לחנוכה. אה, ויש גם סופגניות במתנה. כנסו כנסו.
כתבה במתנה



דיתי מוטרדת ממס הכנסה.

כן. שנת המס מתקרבת לסיומה והמאזן מצביע על שנה מוצלחת במיוחד. רואת החשבון שלה כבר אמרה לה בסוף הרבעון השלישי שהיא תצטרך לשלם הרבה מאוד מס. "תשמחי. זה אומר שהייתה לך ברכה השנה. זו יכולה להיות השנה הראשונה שאני לא מגישה בקשה להחזר", אמרה וגלגלי השיניים במוחה של דיתי החלו לעבוד במהירות.

למה לי לשלם למס הכנסה כשאני יכולה לפנק את הלקוחות שלי ולהשקיע בהם, שאלה את עצמה.

אנחנו כאן כדי לענות על השאלה שלה. אנחנו, כלומר 'גיל גיפט', חטיבת המתנות המפנקת של 'גיל גרופ'.

נכון. אין סיבה לא לנצל את ההזדמנות ולפנק את הלקוחות ובתור מי שמפנקים לקוחות דרך קבע אנחנו יכולים לומר שאין דבר מספק יותר ממכתב תודה של לקוחה מרוצה. אז מה יש לנו להציע למי שרוצה לחתום את שנת המס במתנה מפנקת ללקוחות או בפרגון מתאים לעובדים?

לקראת חנוכה הבא עלינו לטובה, מציעה 'גיל גיפט' מגוון עצום של מתנות חגיגיות במחירים מצחיקים. מתנות כמו חנוכיות שאפשר למתג כרצונכם ולטעמם של הלקוחות והעובדים. מתנות מאירות, משעשעות, שימושיות ובעיקר מחממות לב ומעידות עליכם שחשבתם עליהם.

'גיל גיפט' נהנית מיתרון חריג במיוחד בשוק המתנות הממותגות. מעבר לכוח הקנייה ולניסיון הרב בתחום, ניסיון שמאפשר לקלוע לטעם המשתנה של מקבלי המתנות, ב'גיל גיפט' תמצאו זמינות גבוהה מאוד, מהירות תגובה חריגה ויצירתיות מפתיעה שתעיף לכם את הסופגנייה.

אפרופו סופגנייה, הנה מבצע במיוחד עבורכם. אם תזמינו עד ערב חג החנוכה, כלומר עד יום ראשון כ"ד בכסלו ה־28 לחודש למניינם, תקבלו את ההזמנה שלכם בחג החנוכה יחד עם מגש סופגניות במתנה מאיתנו. כי גם לנו מותר לפנק את הלקוחות...

--

מתנות שניתנו ללקוחות או ספקים שיש להם קשר עם העסק, ייחשבו כאילו הן חלק מעלויות ייצור ההכנסה של העסק (בתנאי שסכום ההוצאה המוכרת לכל אחד ממקבלי המתנות אינו עולה על התקרה השנתית שנקבעה על־ידי מס הכנסה). כדאי מאוד לשמור תיעוד, כלומר רשימת מקבלי מתנה וזיקתם לעסק כדי שהוצאה זו אכן תיחשב להוצאה מוכרת.

*המידע מוגש כשירות לציבור ע"י 'גיל גיפט' ואינו מחליף היוועצות ברואה חשבון או יועץ מס