כל שנה זה מגיע, מזמינים אותך לאירוע הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה ובסוף האירוע מוגש מגישים לך את המתנה לראש השנה לעובדים. יש חברות שתוכל כבר לנחש מראש מהי המתנה: דבש או כלי דבש או מארז דבש….אז אמנם החיים שלך דבש אך קצת נדוש ומשעמם לא?

למה חשוב להשקיע מחשבה במתנה לעובדים לראש השנה?

חשוב להבין, שחלוקת מתנות לפני חגים משדרת לעובדים שאתם שמים לב אליהם, שאתם חושבים עליהם ולא עוד מטלה משעממת שיש לכם לעשות במהלך השנה על מנת לצאת ידי חובה ותו לא.

חוץ מדבש, ניתן לתת מתנות לראש השנה לעובדים גם בתחומים נוספים כמו כלי מטבח, אביזרים לרכב,מפת שולחן וכדומה.

על מנת להתאים מתנה לחג קודם כל צריך לבחון את האופי המיוחד בעסק ואופי העובדים בו. ברור שסטרט-אפ חדש בצפון תל אביב הוא שונה מ"ועד עובדי אגד" לדוגמה.

חברה צעירה עם חבר'ה צעירים ישמחו לקבל חפצים טכנולוגיים בסגנון גאדג'טים חדשניים או אביזרים למחשב או לסלולר כגון: פד מעוצב לעכבר, אוזניות, דיסק און קי ממותג, מטענים ניידים

לעומתם אנשים מבוגרים יותר (החל מגיל 45 בערך) יותר ישמחו לקבל דברים המשמחים גם את המשפחה שלהם וניתן לשימוש בחג עצמו כמו: סט מהודר של סכו"ם או יינות איכותיים, קעריות הגשה מעוצבות לשולחן החג וכו' המתנות הללו רלוונטיות מאוד ושימושיות עבור אותו הקהל.

איך ניתן להפתיע בחלוקת מתנות לראש השנה לעובדים?

הכי חשוב לתת משהו שימושי לחגים ואם אפשר גם לשאר ימות השנה, אספנו לכם כמה דוגמאות למתנות מסוג זה.

1.כלי הגשה מעוצב מזכוכית - רעיון מעולה כי בדרך כלל אנשים מארחים בחג ואז שולחן החג עמוס עד אפס מקום. כלי הגשה הכולל 4 קערות המונחות על סטנד אחד יוכלו לרכז את האוכל במקום אחד כך שאף אחד לא יצטרך לעבוד יותר מדי קשה.

2.סט סכיני שף - פתרון יעיל ושימושי ביותר עבור העובדים הבשלנים שלכם. בין אם הם מבשלים בעצמם ובין אם לא, לקראת החגים מבשלים יותר וכמובן חותכים יותר הסט .סכין איכותית מקלה על עבודות המטבח וחוסכת זמן יקר.


3.סט סכו"ם יוקרתי - חובה בכל בית. כל משפחה צריכה להחזיק בסט סכו"ם רגיל ויום יומי וסט סכו"ם נוסף, מהודר יותר, המתאים לתקופות החגים במיוחד אם מארחים

כמובן חשוב להקפיד על מיתוג המתנות בהדפסת לוגו החברה או סלוגן שנון על המתנות, בצירוף ברכה קטנה.
לא פחות חשוב לגוון ולתת ערך נוסף כשאתם מעניקים מתנות לראש השנה לעובדים או ללקוחות כך תעשו להם שנה טובה באמת.

המידע באדיבות הצוות המקצועי של גיל גיפט המתמחים במתנות ממותגות, אריזות ממותגות ומגוון מוצרים ממותגים עסקיים. עם ניסיון של שנים, שירות אדיב ומקצועי, מחירים נוחים ומבחר ענק של מתנות.
  • WhatsApp-Image-2019-03-28-at-13.25.54-1024x696.jpeg
    WhatsApp-Image-2019-03-28-at-13.25.54-1024x696.jpeg
    KB 92.2 · צפיות: 130
  • תודה
Reactions: השמנמן